דמוי פרקט ממגוון סוגים – אריחי קרמיקה, פורצלן, טפט הדבקה ועוד

נדמה כי ישנה תמימות דעים בכל הקשור לנראות הנוצרת מהתקנת הפרקט: נראות קלאסית, עדינה ואסתטית. לכאורה, כולם היו רוצים ליהנות מרצפת הפרקט בביתם, אך בפועל ישנם אלו המעוניינים בנראות לבדה ללא נוכחות של עץ בביתם מאינספור סיבות.

תותח הפרקטים מזמינים אתכם לזכות במראה היוקרתי הנחשק בביתכם עם עבודות מתקדמות ואיכותית של דמוי פרקט. רציתם תמיד את מראה הפרקט אך לא הייתם מעוניינים באף שלב בכל התחזוק הנדרש? כאן אנחנו נכנסים לתמונה! אנחנו עובדים עם מיטב החומרים ומבצעים עבודות התקנה איכותיות של דמוי פרקט פלסטיק ועד טפט דמוי פרקט. חוסכים לכם זמן וכסף – אך לא מתפשרים לעולם על קבלת תוצאות ברמה הגבוהה ביותר!

 

מחפשים ריצוף דמוי פרקט לבית או לעסק?

נשמח לסייע! לפרטים והזמנות התקשרו: 055-970-5132

 

עבודת דמוי פרקט גרניט פורצלן – כל היתרונות

מעבר לכך שאתם נהנים מחזות מרשימה מאד של שילוב ריצוף דמוי פרקט של גרניט פורצלן, אתם זוכים בעוד יתרונות רבים המגולמים ברצפה החדשה שלכם וחשוב שתכירו אותם. ראשית, ישנה עמידות גבוהה מאד כנגד שחיקת הרצפות. איך זה בא לידי ביטוי? מדובר על רצפות חזקות העמידות בפני שברים וסדקים וכמובן שגם כנגד נוזלים המגיעים במגע עם הרצפות. מדוע זה חשוב? מאחר ואתם משקעים מזמנכם וכספכם בעבודה זו, כך שהמטרה היא שתוכלו ליהנות מהתוצרים לטווח הארוך.

בנוסף, מדובר על תחזוק קל ופשוט משתוכלו לדמיין! אם ישנה רשימה של דרישות ספציפיות עבור ניקוי הפרקט האמיתי, במקרה זה אין כל הוראות מיוחדות המצריכות מכם לתחזק את הרצפות בצורה מיוחדת, אלא אתם יכולים לנקות בפשטות ובקלות ללא כל הגבלות של מים או חומרים ייחודים אחרים. אם לא די בכך, את דמוי הפרקט תוכלו לשלב גם בחלל חיצוניים. המשמעות? אתם יכולים ליהנות מאווירה כפרית וחמימה גם במבואת הכניסה לבית שלכם, גם במרפסת וגם בחצר. לבחירתכם, אפשרות לשילוב הרצפות גם עם מנגנון ה”אנטי סליפ” הדואג לבטיחות שלכם עם אפקט מניעת החלקה.

הפאן החזותי חשוב לכם מאד ולכן כדאי לשים דגש גם על הנראות המתקבלת מדמוי הפרקט: החלטתם לוותר על שילוב פרקט העץ האמיתי בבית או במשרד? אתם לא מפסידים דבר בכל הקשור לנראות המתקבלת! העבודה המתבצעת דרך תותח הפרקטים מעניקה לכם את האפשרות לזכות במראה קלאסי ונקי המדמה את הנראות המתקבלת מהעץ הטבעי. הנראות הנייטרלית מאפשרת לכם להתאים את הרצפות לסגנונות עיצוביים שונים, תוך שהרצפה מצליחה להתכתב עם כל אלמנט עיצובי אחר בחלל.

 

האם להתפתות לבחור בעבודה של דמוי פרקט במבצע?

בסופו של דבר רבים רוצים לדעת מה המחיר שעליהם לשלם על מנת לזכות בנראות המרהיבה בביתם. לא אחת עולים מבצעים שונים שגורמים להמונים להתפתות. חשוב לזכור כי עבודה איכותית היא עבודה המתבצעת על בסיס חומרים איכותיים ויד מקצועית – בדיוק כפי שאנו מתחייבים להעניק לכם בתותח הפרקטים. מחירים הפרקטים שאנחנו מציעים לכם הם מחירים זולים החוסכים לכם המון כסף, אך חשוב לשים לב לתופעה קצת שונה: מחירים זולים משמעותית. אם אתם נתקלים במודעות שונות המציעות לכם דמוי פרקט זול משמעותית מכל מקום אחר, צריכה להדלק לכם נורה אדומה. מחירים זולים מדי לא אחת מעידים על עבודה חובבנית ועל חומרים שאיכותם אינה ידועה. אנו ממליצים במקרים כאלו להתרחק ולבחון אפשרויות נוספות במחירים הוגנים.

 

התקנת דמוי פרקט למרפסת – מדוע זה כדאי?

מזג האוויר הישראלי הוא מזג אוויר המאפשר לכם ליהנות משהות ממושכת כמעט בכל ימות השנה תחת כיפת השמיים. מתי אתם נמנעים משהות במרפסת או בגינה? בימים הגשומים וגם בימים בהם יש שמש חזקה. בדיוק מאותן סיבות שאתם נמנעים מלצאת החוצה, אלו גם הסיבות שבעייתי להתקין פרקט עץ אמיתי מחוץ לבית: מי הגשם שירדו על הפרקט הטבעי יהרסו אותו ויפגמו בנראותו ואיכותו, ודומה הדבר גם עם קרני השמש שיכולות להביא לפגיעה בו. הפתרון? התקנת דמוי פרקט לחצר או התקנת דק במרפסת. עבודת התקנה המתבצעת דרכנו של דמוי פרקט לגינה מאפשרת לכם לזכות בנראות הייחודית לפרקט תוך שאינכם צריכים לחשוש לאיכותו! ניתן לבצע את עבודות ההתקנה הללו עם שלל חומרים: פלסטיק, אריחי קרמיקה דמוי פרקט, חרסינה דמוי פרקט, פורצלן ועוד. דמוי פרקט לריצוף חוץ יעשה עבורכם את העבודה!

 

איך דמוי הפרקט תורם לכם עיצובית?

לפרקטי העץ יש לא מעט יתרונות, אך אחד החסרונות הבולטים ביותר היא העובדה כי הצבעים מגיעים במגוון מצומצם מאד ההולם את צבעי העץ הטבעי. במקרים בהם אתם מבצעים עבודה של דמוי הפרקט, אתם יכולים ליהנות מנראות ייחודית בשלל צבעים ללא כל הגבלה! כך, מתבצעות עבודות של דמוי פרקט לבן, צהוב, ירוק, חום ואפילו אדום. מגוון הצבעים הינו רחב מאחר ולא מדובר באמת על העץ אמיתי – אלא בחומרים שונים שניתן להשמישם בצבעים שונים. על כן, אתם יכולים לבצע עבודה של דמוי פרקט בכל הבית אך בגוונים שונים לחלוטין – כך שכל חדר יעוצב בקו עיצובי שונה וייחודי.

 

מגשימים את חלום הפרקט גם בחדר הרחצה!

כמה פעמים יצא לכם לבקר בספא, חדר כושר או סאונה וליהנות מהנראות הכפרית והייחודית של שילוב העץ בהם? המון פעמים לא מדובר באמת על עץ אמיתי עמיד למים, אלא על התקנה איכותית של דמוי פרקט למקלחת. כידוע, העץ הטבעי לא יכול להגיע במגע עם מים שכן הוא גורם להתנפחות העץ וכך נוצרים סדקים והפרקט נהרס. האם זה אומר שצריך לוותר על נראות הפרקט במקומות בהם יש מים? כלל וכלל לא! אנחנו מבצעים גם עבודות של דמוי פרקט לאמבטיה וגם במקומות אחרים בהם יש לא מעט מים. דמוי פרקט עץ יכול להשתלב כך במכוני ספא שנים, בחמאם טורקי, במטבח שלכם ואפילו בגני ילדים שבהם לא אחת נשפכים מים.

 

מה משפע על עלות ריצוף דמוי פרקט?

בעוד לרוב ישנם מחירים ממוצעים לפרקטי העץ, כשזה מגיע אל עבודות דמוי הפרקט מגלים מחירים של דמוי פרקט בטווחים שונים. מדוע? עבודות דמוי הפרקט מתבצעות על ידי חומרים שונים לרבות פורצלן, דמוי פרקט pvc, קרמיקה, דמוי פרקט למינציה, טפטים וכדומה. לכל חומר יש את העלות שלו וכך גם מחיר דמוי פרקט משתנה בהתאם לעלויות החומר. בנוסף, לכל עבודה מתווספת גם עלות ההתקנה והמחיר משתנה בהתאם למורכבות שלה, לעבודות המקדימות הנדרשות ולביצוע העבודה בפועל כמו דמוי פרקט להדבקה. על כן, אחרי שנמצא את פתרונות דמוי הפרקט המתאימים לכם ביותר, נציע לכם הצעת מחיר הוגנת שתאפשר לכם לבצע את העבודה בראש שקט, שביעות רצון וללא חורים בכיסים! אנחנו עושים שימוש אך ורק בחומרים איכותיים והעבודה מתבצעת רק על ידי צוות מיומן בהתקנות פרקטים.

 

למה לבחור דווקא בתותח הפרקטים?

הצוות המקצועי שלנו מומחה בכל העבודות של דמוי הפרקט! אנחנו מבצעים עבודות של דמוי פרקט בבתים פרטיים בחדרי הרחצה, דמוי פרקט לחדר שינה והסלון, וגם עבודות בחדרי ישיבות ומשרדים. אצלנו אתם מקבלים את הקומבינציה המושלמת של צוות מקצועי ומיומן, מחירים ללא תחרות ושירות אישי ואדיב המתחיל עם איתור הצורך שלכם בשיחת ההיכרות ומסתיים עם סיום הפרוייקט אצלכם.