תותח הפרקטים מקרב אתכם אל פרקטים במבצע ראש פינה! גלגולה של ראש פינה מתחיל ב-1882, אז היא רק נוסדה. בשנת 1949 היא קיבלה מעמד של מועצה מקומית וכיום מתגוררים בה כ-3000 תושבים לערך.

אם גם אתם מביטים לכיוון הרצפה ולא אוהבים את מה שאתם רואים, או שאתם פשוט מרגישים כי הגיע הזמן לשדרג את החלל – פרקט זול יכול להיות מותקן גם אצלכם! אז רגע לפני שגם אליכם יגיע מתקין פרקטים מומלץ בראש פינה, הכירו את ההבדלים שבין הפרקט הטבעי ובין פרקט הלמינציה.

 

התקנת פרקט בראש פינה במחיר שלא ישאיר אתכם אדישים!

היצע רחב של פרקטים זמינים – למינציה בשלל דגמים, פרקטי עץ בראש פינה במחיר מיוחד.

* מתקיני פרקטים מנוסים בראש פינה והסביבה לפרקט לבית, לדירה או לעסק בזול

לקבלת הצעה מחיר לפרקט בראש פינה: 055-9705132

 

פרקט ראש פינה מבצע במחיר זול

 

פרקט העץ הטבעי: שלל יתרונות וחיסרון אחד

התקנת פרקטים בראש פינה של פרקטים טבעיים היא החלטה שאתם יוצאים ממנה נשכרים. הפרקט הטבעי מעניק לכם מניפה רחבה של יתרונות:

  • נראות מרהיבה של פרקט איכותי המבוסס על עץ טבעי
  • פרקט לשנים ארוכות (עם תחזוק נכון לפרקט)
  • בידוד תרמי אידיאלי שמאפשר לכם ללכת יחפים

 

לצד היתרונות, כדאי לפני שאתם מחליטים לחפש פרקטי עץ, גם להכיר את החסרונות של הפרקט. אמנם לא מדובר על מניפה רחבה של חסרונות, אך כן כדאי לדעת כי מאחר ומדובר על עץ אמיתי, הוא לעתים נוטה להגיב לשינויי טמפרטורות. לכן, מומלץ מאד לבסס סביבה מוצלת ככל הניתן לפרקט, כאשר יש להימנע ממגע של קרני שמש על הרצפה. מעלות חמות יכולות לגרום לפגיעה באיכות הפרקט, שבסופו של דבר הוא עץ לכל דבר.

כשאתם מקבלים מחיר התקנת פרקט בראש פינה, הבטיחו מראש כי המחיר כולל את עבודת המתקין, את ההובלה של הפרקט עד אליכם וגם את פינוי הפסולת והלכלוך בסיום העבודה.

 

פרקט למינציה בראש פינה – האם הוא מומלץ?

הפרקט המתועש יצר מהפכה בעולם הפרקטים. תחילה, רק אנשים בעלי תקציבים גבוהים יחסית היו יכולים להרשות לעצמם לעצב את הרצפה והבית עם הפרקט, אך הודות לפרקט המתועש, החלום העיצובי הפך נגיש ליותר אנשים. חשוב לציין כי למרות שהפרקט אינו עשוי עץ טבעי, הוא עדיין מחזיק ביתרונות בולטים המאפיינים אותו ספציפית.

ראשית, ישנו מגוון צבעים בלתי מוגבל. בשונה מפרקט העץ הטבעי שמגיע בצבעים אחדים בהתאם לצבעי העצים, הפרקט המתועש יכול להגיע בכל צבע – מסגול, דרך חרדל ועד שחור. כך, אתם יכולים לעצב את החלל על פי משאלת לבכם מבלי שאתם מוגבלים. בנוסף, פרקט הלמינציה גם עמיד יותר, זאת בעקבות תהליכי הייצור שלו. לכן, פרקט זה מתאים לחדרי ילדים, בהם נוטים ליפול על הרצפה צעצועים ולהיווצר שריטות. לחצו לעוד פרטים.

אם אתם מחפשים לדוגמא פרקט למשרד או פרקט לחנות, סביר להניח כי הפרקט המתאים לכם הוא פרקט הלמינציה. בחנות מבקרים מאות ולפעמים אלפי מבקרים ביום, כך שפוטנציאל השחיקה של הפרקט גבוה יותר. פרקט למינציה מתועש ועמיד יצליח לעמוד באתגרים תוך שאיכותו נשמרת. פרקטים בראש פינה למכירה מוצעים לכם להתקנה מיידית, כאשר ניתן לבצע את יישום הפרקט בהדבקה – ללא כל צורך לפרק אריחים!