שטיח מקיר לקיר – בתותח הפרקטים תמצאו מגוון קולקציות של שטיחי קיר איכותיים העשויים מחומרים טבעיים למראה מיוחד והרמוני. במחירים שלא כדאי לפספס!

חושבים להתקין שטיחים מקיר לקיר, ורוצים לדעת במה זה כרוך והאם זה יתאים לכם? במדריך שלפניכם תלמדו על מה שצריך לדעת על כך. מהם היתרונות, איפה ניתן להתקין אותם האם צורך בהכנות מיוחדות, איך מנקים אותם, עלויות, איך בוחרים שטיח מקיר לקיר? ועוד.?

 

התקנת שטיח מקיר לקיר למראה יוקרתי ואלגנטי במחיר מנצח! 

✔️ שטיח מקיר לקיר לבית פרטי, לחדר השינה, לחדר הילדים, לסלון, למלון, למשרד ועוד.

✔️ התקנה מקצועית של שטיח מקיר לקיר בפריסה ארצית עם אחריות מלאה!

✔️ שטיחי קיר לעיצוב הבית – למראה נעים, קלאסי, אסתטי ודקורטיבי

✔️ שטיחים מקיר לקיר לחיפוי הרצפות של חלל החדר

✔️ לרכישה במחיר משתלם, צרו קשר >>

לפרטים התקשרו: 055-9705132

 

התקנת שטיח מקיר לקיר

שטיחים מקיר לקיר – התקנת שטיחי קיר בזמינות מיידית בפריסה ארצית – תותח הפרקטים

 

 

היתרונות של שטיחים מקיר לקיר

שטיחים מקיר לקיר מותקנים כך שהם מחוברים ומקובעים למקומם. שלא כמו הסוג הרגיל (שטיחים רגילים), הם לא נועדו להסרה או הזזה ביום יום. נתחיל עם יתרונות וחסרונות בהתקנת שטיח מקיר לקיר.

אם כן, למי מתאים לעשות שטיח מקיר לקיר בבית? ואלה השיקולים בעד:

✔️ עיצוב פנים – שטיחים מסוג זה מגיעים בשלל דגמים וסוגים. במיטבם, הם מותאמים בצורה מושלמת לסגנון שאתם אוהבים ועיצוב הפנים בבית נעשה מיוחד ומרהיב.

✔️ איכות של בידוד תרמי – מכיוון שהשטיחים הללו מכסים את כל שטח הרצפה בצורה מלאה, נוצר אפקט טוב של בידוד. הרבה פחות קור חודר מבעד לרצפה ואפשר ללכת יחפים מתי שרוצים. שיפור הבידוד אף מקטין את הוצאות החימום בבית.

✔️ בטיחות וכיף לילדים – שטיחי איכות הפרוסים מקיר לקיר מאוד מהנים עבור ילדים קטנים ופעוטות. זהו מרחב מאוד בטיחותי גם לקטנטנים שעדיין זוחלים או לומדים לצעוד את צעדיהם הראשונים. אפילו אם נופלים, השטיח סופג את המכה ביעילות.

✔️ כיסוי אריחים ישנים ולא אסתטיים – שטיחים מקיר לקיר טובים מאוד גם לכיסוי רצפות ישנות, שלא רוצים להשקיע בהחלפתן.

החסרונות הן: העלויות הגבוהות יותר משטיחים רגילים. כמו כן צריך להביא בחשבון את צורת הניקוי השונה לעומת ניקוי רצפות ללא שטיחים. בשני הדברים ניגע בהמשך.

 

דוגמאות לחלק קטן מהשטיחים מקיר לקיר שתוכלו למצוא אצלנו

שטיח מקיר לקיר primorse גלילה
שטיח קיר לקיר Balta Graphite
שטיח מקיר לקיר Balta Headliner
שטיח מקיר לקיר Shaw Graph
שטיח מקיר לקיר Shaw UK רואם
שטיחים מקיר לקיר balta SUPERSTAR

איפה כדאי לשים שטיח מקיר לקיר?

הנקודה המרכזית הבאה היא איפה כדאי לשים שטיח מקיר לקיר? כדאי לשים אותם על פי הצורך והתכלית, הן בדירות ובתים פרטיים והן בעסקים ומשרדים מסוימים.

כך למשל מאוד מקובל ונהוג להתקין שטיחים מקיר לקיר לבתי מלון. השטיחים סופגים רעשים ומקנים אסתטיקה ועיצוב פנים מרהיבים הן בחדרים והן בשטחים הציבוריים (לובי, מסדרונות וכדומה).

בדירות ובתים, מאוד מקובל לשים שטיח מקיר לקיר לחדר שינה. נהוג לבחור סוג נעים מאוד למגע, בצבעים שלווים ומרגיעים שמתאימים לסגנון שמרגיש לכם טבעי ונינוח.

שטיח מקיר לקיר לעיצוב הבית יכול להתאים גם לחדרים אחרים, חדרי ילדים, חדרי עבודה, חדר אורחים וכדומה. ישנם דגמים שמאוד מתאימים להתקנה במשרדים, חללי עבודה מודרניים, אזורי המתנה ללקוחות וכדומה.

 

בסרטון: התקנת שטיח מקיר לקיר במשרד

 

הכנות לקראת התקנת שטיח מקיר לקיר

הכנות לקראת התקנת שטיח מקיר לקיר כוללות את פינוי האזור שבו יותקן השטיח, הוצאת רהיטים, חפצים קטנים וכמובן גם ניקוי.

 

בדיקות לפני רכישה וסוגי שטיחים

מה כדאי לבדוק לפני רכישת שטיחים מקיר לקיר?

1) לפני התקנת שטיחים מקיר לקיר בדקו לגבי סוגים ואיכויות – הסוגים המקובלים ביותר כוללים שטיחים מכותנה, שטיחים מצמר, ישנם חומרים נוספים שיכולים לשמש לייצור כגון קנבס וכן חומרים סינטטיים (סוגים שונים של סיבי ניילון ופולימרים). שטיחי לבד נחשבים לרוב לזולים ופשוטים יותר.

2) איך מזהים שטיחים איכותיים – איכות גבוהה ניכרת על פי רוב בשיער גבוה למדי ובעיקר צפיפות. צפיפות גבוהה של סיבים ולולאות פירושה איכות מעולה. הדגמים האיכותיים יהיו עמידים בפני דהייה ויש גם סוגים שמכילים חומרים מעכבי בעירה.

3) שיטת התקנה ועלות התקנה – בררו מראש את שיטת ההתקנה ואת העלות. התקנה ניתן לבצע על ידי הדבקה, בשיטת המתיחה ובדרכים נוספות. אם יש צורך בפעולה של הסרת שטיח מקיר לקיר מסוג ישן, בדקו האם המתקין יבצע זאת או שזו פעולה שנעשית מראש ובנפרד.

 

מחיר שטיח מקיר לקיר – כמה עולה?

בשורה התחתונה, הקפידו לעיין בקטלוגים של סוגי שטיחים מקיר לקיר ומידות. התרשמו מרכות השטיח, החומר (טבעי או סינטטי) וכמובן עיצוב שמתאים לבית או לעסק שלכם.

אתם בטח רוצים לדעת מה התשובה לשאלה, כמה עולה שטיח מקיר?

* מחיר שטיח מקיר לקיר לבית מתחיל במחיר של כמה עשרות שקלים למטר. 

* עלות התקנת שטיחים מקיר לקיר מסוג יוקרתי ומיוחד יותר, יכולה להגיע עד למאתיים ש”ח למטר.

שטיח מקיר לקיר - עלויותמחיר מומלץ
מחיר שטיח מקיר לקיר לולאות צפוף
החל מ-65 ₪ למ"ר
עלות התקנת שטיח מקיר לקיר על הרצפההחל מ-30 ₪ למ"ר
מחיר שטיח מקיר לקיר לולאות על ספוג
החל מ-80 ₪ למ"ר
התקנת שטיח מקיר לקיר על ספוגהחל מ-20 ₪ למ"ר
עלות שטיח מקיר לקיר לולאות על גומי
החל מ-90 ₪ למ"ר
מחיר התקנת שטיח מקיר לקיר לולאות על גומי
החל מ-40 ₪ למ"ר

 

איך מנקים שטיח מקיר לקיר? דגשים לתחזוקה וניקוי

כאשר מנקים ומתחזקים את השטיחים הללו, אפשר ליהנות מהם לאורך שנים. אז איך מנקים שטיח מקיר לקיר? וגם, כל כמה זמן מומלץ לנקות שטיח מקיר לקיר?

✔️ שאיבה – הצעד הבסיסי של תחזוקה נכונה מתחיל עם שאיבת אבק יסודית של פעם בשבוע או פעמיים. שימו לב שיותר לא תצטרכו לשטוף את הרצפה.

✔️ ניקוי מקצועי – פעם בשנה או פעמיים, רצוי להזמין ניקוי יסודי מקצועי, שהוא גם ניקוי רטוב.

✔️ מהו ניקוי מקצועי רטוב – ניקוי רטוב נעשה לרוב על ידי איש מקצוע, אשר עושה שימוש בקצף מיוחד. את הקצף וחומרי הניקוי מזריקים בצורה שחודרת לעומק הסיבים והלולאות. לאחר מכן מבצעים שאיבה של הקצף שיוצא עם הלכלוך.

✔️ טיפול בכתמים אם יש כתמים חריגים, הרי שישנם חומרי ניקוי ייעודיים. באופן כללי אין לשפשף את השטיח בחוזקה על מנת שלא לשחוק אותו.