מחפשים פרקט בבית שמש? בצדק! תותח הפרקטים מביא לכם פרקטים בבית שמש במחירים נוחים עם היצע רחב של דגמים וסוגים לבחירה

בית שמש הינה עיר רב גונית, יש בה אוכלוסייה מגוונת המכילה מעל למאה אלף תושבים. בעיר בית שמש יש אלפי יחידות מגורים, ביניהן דירות, בתים פרטיים ועוד. למרות שבית שמש הולכת ומתפתחת יש בה גם בתי מגורים ישנים יותר שזקוקים לשדרוג ושינוי מבחינה עיצובית. ישנן דרכים רבות לעצב את הדירה ולשדרג את המראה שלה אך מרביתם מצריכים הוצאה כספית גבוהה. אחת הדרכים לשנות את מראה הדירה ולשפץ אותה היא באמצעות התקנת פרקט, בבית שמש ובכלל.

 

מכירה והתקנת פרקטים בבית שמש – היצע רחב, מתקינים מעולים!

✔️ אנשי המקצוע המקצועיים והטובים ביותר בישראל יעזרו לכם לבחור את הפרק המתאים לכם

✔️  מחירים אטרקטיביים להתקנת פרקט בבית שמש והסביבה המידית

✔️ מעצים מלאים ועד עצים סינטטיים: התקנה ושירותי תחזוקת פרקטים למגזר הפרטי, העסקי והציבורי

✔️ המתקינים שלנו זמינים להגעה בכל שכונות בית שמש: רמת בית שמש, רמת לח”י, גבעת שרת, נופי אביב, רמת אברהם, נחלה ומנוחה ועוד

לייעוץ והצעת מחיר, צלצלו: 055-9705132

 

פרקט בבית שמש במחיר זול

 

פרקטים למכירה בבית שמש – כמה זה יעלה לי?

ראשית כל חשוב לציין כי בין ההיצע הנרחב של הפרקטים ישנם גם לא מעט פרקטים במבצע. בבית שמש ובערים אחרות בארץ, ישנן אנשים שונים שלכל אחד ואחת מהם סגנון מועדף אחר. עקב כך, האפשרות האידיאלית הינה התקנת פרקט למינציה בבית שמש. פרקט למינציה נחשב לפרקט זול, העלויות שלו אינן גבוהות והוא ידוע כפרקט שמתאים “לכל כיס”.

המחירים של פרקטים בבית שמש משתנים בהתאם לסוג הפרקט ולדגם שתבחרו. האוכלוסייה הדתית בבית שמש תעדיף ככל הנראה פרקט דמוי עץ או פרקט עץ שיתאים לריהוט שלהם. במרבית הבתים הריהוט הינו ריהוט עץ ולכן פרקט מעץ או פרקט למינציה דמוי עץ יוכלו להתאים לסגנון. פרקטים מעץ מעניקים לחדרים אווירה חמה, נעימה ומשפחתית. משפחות בבית שמש שרוצות לשלב דגמים נועזים יותר יכולות לבחור מבין היצע הפרקטים של ‘תותח הפרקטים’ ואף להתקין בכל חדר דגם אחר של פרקט.

 

עלויות פרקט בבית שמש לפי דגםמחיר משוער (לא כולל מע"מ והתקנה)
פרקט למינציה בבית שמש
עשוי מחומר סינטטי מיוחד, פרקט זול ושימושי
החל מ-45 ₪ למ"ר
פרקט במבצע בבית שמש
לא כולל התקנה
החל מ-85 ₪ למטר
פרקט עמיד במים להתקנה בעיר בית שמש
לא רוצים לקחת סיכון שיירטב? הסוג הזה בשבילכם
החל מ-87 ₪ למטר
פרקט עץ טבעי
לדירה, בית פרטי, חנות או משרד בבית שמש
החל מ-159 ₪ למ"ר
פרקט פולימרי
100% נגד מים
החל מ-93 ₪ למ"ר

 

תחזוקת פרקט בבית שמש – איך ניתן לשמור על הפרקט?

בשונה מאפשרויות ריצוף אחרות, תחזוקת הפרקט היא פשוטה למדי. פרקט למינציה למשל, צריך לשטוף באמצעות סמרטוט לח בלבד ולהימנע מלשפוך מים רבים. ניתן לשאוב את הפרקט, להבריק ולנקות באמצעות מטלית לחה והוא יישמר לאורך שנים.

 

התקנת פרקט בבית שמש – להתקין לבד או להיעזר במתקין פרקט בבית שמש?

בכדי להתקין ולרצף פרקט בדירתכם רצוי להשכיר את שירותיו של מתקין פרקט בבית שמש. חשוב כי עבודת ההתקנה תתבצע באופן יסודי ומוקפד מכיוון שהפרקט ישמש אתכם כרצפה ובסיס שעל גביה תתהלכו, תארחו ותניחו את הריהוט שלכם. כמו כן, הפרקט חייב להיות מותקן באופן מדויק על מנת שלא ייהרס וישמש אתכם לאורך שנים בצורה בטוחה ונוחה. מחיר התקנת פרקט בבית שמש איננה כלולה במחיר הפרקט עצמו ובמרבית המקרים תצטרכו לשלם למתקין סכום נוסף.

יש שבוחרים להתקין את הפרקט באופן עצמאי, בחלק מן הפרקטים הדבר אפשרי ופשוט אך לא בכל סוגי הפרקט זה כך. למשל, פרקט למינציה סינטטי חלק מהאנשים בוחרים להתקין לבד, משום שההרכבה פחות מסובכת מהתקנת פרקט עץ. עם זאת, רצוי לעשות זאת באופן מסודר ולהיעזר באדם נוסף על מנת שההרכבה תהיה אידיאלית. באמצעות התקנה עצמאית תוכלו לחסוך כמה מאות שקלים.