זה לא שלא יצא לכם לראות עד היום פרסומים על פרקטים בקריית אתא למכירה, אלא שטרם נחשפתם אל תותח הפרקטים! אנו שמחים לספק לכם מידע מקיף אודות ההבדלים בין סוגי הפרקטים, אילו פרקטים מתאימים לכל חלל, איך יוצרים שידוך בין צבע הפרקט והחלל הקיים וכן הלאה.

התקנות של פרקט זול זמינות כעת גם לכל תושבי קרית אתא, שהוקמה ב-1925 והפכה לעיר ב-1969. כל תושב, בכל שכונה – גבעת אלונים, גבעת טל, גבעת רם ועוד, יכול להתקדם לרצפת הפרקט!

 

מגוון דגמי פרקט בקריית אתא במחירים שלא תרצו לפספס!

* תושבי קרית אתא ואזור הקריות שימו לב – גם לכם מגיע פרקט איכותי בזול! צרו קשר לקבלת פרטים

מבחר ענק של פרקטים בקרית אתא לבחירה – פרקטי למינציה ופרקטים מעץ במגוון דגמים

* מתקיני פרקטים מנוסים בקרית אתא והסביבה – פרקט לבית, לדירה, למשרד או לעסק במחיר מפתיע

להצעת מחיר לפרקט בקרית אתא: 055-9705132

 

התקנת פרקטים בקריית אתא בזול

 

פרקט למינציה בקרית אתא לחדרי ילדים

התקנת פרקטים בקריית אתא כאמור יכולה להתבצע גם עם פרקט עץ טבעי וגם עם פרקט הלמינציה. למרות שהנטייה המון פעמים היא לבחור בפרקט הטבעי, ישנם חללים מסוימים בהם כדאי לתת עדיפות לפרקט הלמינציה. לדוגמא, חדרי הילדים, ויש לכך 2 סיבות:

1. צבע הפרקט

מאחר ומדובר על פרקטי עץ למינציה, ישנה אפשרות לבחור את הצבע המתאים ביותר לעיצוב החדר. חדרי הילדים מעוצבים בצבעים שונים, כך שהמון פעמים רוצים להוסיף טאץ’ ילדותי וציורי יותר לחדר. דעו כי ניתן לבחור בפרקט צבע ורוד, סגול, ירוק, צהוב או כל צבע אחר.

2. העמידות של הפרקט

סביר מאד כי מתקין פרקטים מומלץ בקריית אתא, ימליץ לכם על פרקט הלמינציה לחדר הילדים. הסיבה? העמידות. פרקט טבעי עדין יותר ונוטה לספוג יותר זעזועים כמו מכות או שריטות. מאחר וכאן מדובר על ייצור מתועש, הוא מראש מיוצר בסטנדרט גבוה יותר שהופך אותו עמיד יותר. לכן, אם הילדים קופצים, משחקים או מפילים דברים, הפרקט לא נפגע.

 

מחיר התקנת פרקט בקרית אתא – מה הוא כולל?

כשמגיע אליכם מתקין הפרקטים, הוא צריך לשרת אתכם עם מעטפת שירותים בסיסית.

המחיר שאתם משלמים אמור לכלול את שעות העבודה של המתקין ואת הפרקט בעצמו. בנוסף, ללא כל קשר אם רכשתם פרקט למשרד, לבית או לחנות, המחיר גם אמור לכלול את הובלת הפרקט אליכם על ידי המתקין, לדאוג לכל האביזרים הנדרשים כמו דבק לדוגמא במקרה של הדבקת הפרקט על האריחים הקיימים, וגם לדאוג לפנות את הפסולת בעצמו ולא לדרוש מכם לתאם עם חברת פינוי חיצונית.

למידע אודות מחירי פרקטים מומלצים לחצו כאן

 

פרקטים במבצע קריית אתא: איך המחיר נקבע?

פרקט לחנות, למשרד או לבית מתומחר על בסיס אותם הפרמטרים. ראשית, איזה סוג פרקט בחרתם? פרקט העץ הטבעי יקר יותר בהשוואה לפרקט הלמינציה.

שנית, היקף העבודה: התמחור מתבצע על פי מ”ר, כך שככל שהחלל יהיה גדול יותר, כך העלות הסופית גבוהה יותר. ולבסוף, שיטת היישום של הפרקט. כל עוד העבודה מתבצעת בשיטת ההדבקה על האריחים הקיימים, אתם תיהנו ממחיר זול יותר.

במקרה בו נדרשת עבודה של פירוק אריחים קיימים, על המתקינים לבצע את עבודת הפירוק וגם לפנות את הפסולת, כך שהמחיר מעט גבוה יותר.