אתם מחפשים פרקטים במעלה אדומים למכירה? “תותח הפרקטים” מתייצב אצלכם! אנחנו מבצעים התקנה של פרקט טבעי ולמינציה גם בגוש אדומים, בדגש על מעלה אדומים שהינו היישוב המרכזי.

בשנת 1991 הוכרזה מעלה אדומים כעיר, וכיום, בשנת 2018 אנחנו שמחים להרחיב את השירות שלנו גם לכל התושבים בה! ריצוף פרקט זוכה למעמד של קלאסיקה ועל זמניות, והוא מתאים לכל חדר וחדר בבית, כמו גם למשרדים ובתי עסק.

 

התקנת פרקטים במעלה אדומים במחירים נוחים!

* גרים במעלה אדומים ומעוניינים לעבור לפרקט? אהלן אהלן!

* בואו לבחור ממגוון דגמי פרקטים – עץ או למינציה + סוגים ייחודיים נוספים.

* מתקיני פרקטים לדירות, בתים, משרדים וחנויות במעלה אדומים במחירים זולים

* מגיעים לכל השכונות: אבני החושן, הנחלים, כלי שיר, המיצדים, מגדים, מישור אדומים, מצפה נבו, משואה

למידע ובירורים: 055-9705132

 

מעלה אדומים - התקנת פרקט במחיר זול

 

מכניסים את ניחוח הכפר אל הבית בעיר

ישנם בתים המעוצבים בקו של עיצוב אורבני ומודרני, וישנם אלו המבקשים ליצור בביתם ניחוח מעט שונה. כיום לא מעטים המביעים תשוקה רבה לנוסטלגיה, לתמימות ולתחושת הכפר החמימה. עם התקנת פרקטים במעלה אדומים והסביבה ניתן להכניס את אווירת הכפר אל החלל הפרטי שלכם, כך שתוכלו ליהנות מאלמנטים על זמניים המייצרים אווירה כפרית. בכל פרקט שלא תבחרו – הטבעי או הלמינציה, יהיה ניתן ליצוק את האווירה שאתם רוצים לייצר באמצעות עבודה מקצועית ובחירה נכונה של חומרים.

 

אמרתם פרקט זול במעלה אדומים? אמרתם פרקט למינציה

פרקט למינציה במעלה אדומים הינו פרקט זול יותר בהשוואה לפרקט הטבעי. פרקט זה הינו תוצר של ייצור תעשייתי, בעוד הפרקט הטבעי מבוסס על עצים אמיתיים. זו הסיבה בין היתר שאת פרקט הלמינציה ניתן לרכוש במניפה רחבה של צבעים והוא גם עמיד יותר, בעוד הפרקט הטבעי מוגבל בצבעיו ומושפע מצבעי העצים. מחיר פרקט מעלה אדומים מסוג למינציה הופך את עבודת הריצוף לנגישה יותר, וללא כל קשר מדובר על עבודה זולה יותר בהשוואה לריצוף מסוג שיש לדוגמא. לכן, אתם לא באמת צריכים להמתין למודעות המבשרות על פרקט במבצע.

 

הדבקה פשוטה, מהירה וללא לכלוך ואבק

מתקין פרקטים מומלץ במעלה אדומים מתחייב לכם לעבודה נקייה, אסתטית וכזו שתגרום לכמה שפחות לכלוך, אבק ופסולת אצלכם. בין היתר, אנו מבצעים את ריצוף הפרקט אצלכם באמצעות שיטת ההדבקה, כך שאין כל צורך לפרק את האריחים הקיימים. המשמעות היא שגם העבודה מתקצרת, כך שתוכלו ליהנות מהפרקט החדש שלכם בתוך יום בלבד! שיטת ההדבקה מתבצעת על משטח בטון או אריחים קיימים, כאשר אין כל צורך לבצע עבודה מקדימה של שילוב שכבות בידוד. ההדבקה מתבצעת באמצעות דבקים המותאמים לעבודה מסוג זה.

 

מה נדרש מכם בכדי לתחזק את הפרקט? גם אתם לא תאמינו

ובכל הקשור ליתרונות הפרקט הרי שתשמחו לדעת כי פשוט ניתן למנות עוד ועוד מהם. אחד החששות הגדולים ביותר של אלו המעוניינים בשילוב פרקט הוא התחזוק שלו. בעוד אריחים עם אחרים אתם צריכים לנקות עם כמויות אדירות של מים וחומרי ניקוי יקרים, במקרה זה אתם זוכים בחיים קלים ופשוטים! ניקיון הפרקט מתבצע עם סמרטוט לח בלבד, כאשר אינכם זקוקים לחומרי ניקיון מיוחדים ובטח שאינכם צריכים לצרוך כמויות אדירות של מים.