תותח הפרקטים מוכרת ומתקינה פרקטי עץ אלון בכל אזורי הארץ במחירים אטרקטיביים

אחד מסוגי הפרקטים הפופולריים והמבוקשים ביותר הוא פרקט אלון. מה הופך את רצפת פרקט אלון לכל כך נחשקת? ישנן כמה סיבות, כשהבולטת מהן היא הטקסטורה הטבעית של הפרקט. הנראות הקלאסית והעדינה של עץ האלון, מתאימה הן כפרקט אלון לבית והן כריצוף בבתי עסק או מרכזי מסחר וקניות.

ישנם סוגים שונים של פרקט עץ אלון (פרקט אלון אירופאי, פרקט אלון בלגי, פרקט אלון עמיד למים וכן הלאה), וכדי שלא תתבלבלו מהמבחר הכנו במיוחד בשבילכם את המדריך המלא: אילו סוגי פרקט קיימים, מהו מחיר פרקט עץ אלון ומהם היתרונות והחסרונות שכדאי בחשבון? כל הפרטים המלאים במאמר הבא, המשיכו לקרוא.

 

פרקט אלון במחיר מנצח שאסור לפספס, רק בתותח הפרקטים!

✔️ התקנת פרקט אלון לפי דרישה בכל יעד בישראל – הגעה לכל יישוב ברחבי הארץ

✔️ מתקינים פרקטי עץ אלון במגוון סוגים (טבעי, מולבן, תלת שכבתי, מבוקע, מעושן ועוד)

✔️ פרקט אלון לבית, למשרד או לעסק במחירים מיוחדים לפונים דרך האתר

למידע נוסף, טלפנו אלינו: 055-9705132

 

פרקט אלון

פרקט עץ אלון טבעי – רב שכבתי, גושני, מעושן ועוד. תמונה להמחשה

 

פרקטים אלון – דגמים ודוגמאות (טעימה קטנה)

פרקט למינציה מעושן
פרקט מעץ אלון
פרקט אלון שברון
פרקט למינציה אלון טבעי
פרקט אלון רב שכבתי
פרקט אלון מוברש

פרקט אלון תלת שכבתי: נעים להכיר

אחד מאותם סוגים של פרקט עץ האלון הוא זה המוכר בשמו “האלון התלת שכבתי”. פרקט זה מורכב משלוש שכבות ברוב המקרים, או יותר. 3 השכבות מודבקות יחד בהצלבה, כשכל אחת משכבות הפרקט מורכב מחומרים שונים ובשיטת גימור שונה, מה שמעניק לפרקט נראות ייחודית, טבעית וכן עמידות גבוהה ויציבות בפני בלאי ועוד.

פרקט אלון תלת שכבתי מורכב לרוב מ-3 שכבות:

#1 השכבה העליונה – השכבה העליונה ביותר של לוחות הפרקט מבין שלושת השכבות, תהיה שכבה של העץ הטבעי שעליו גימור של שמן או של לכה, כך שאם שמעתם על פרקט אלון גמר לכה הרי שזו הכוונה.

#2 השכבה האמצעית – מתחת לשכבה העליונה של הפרקט, מודבקת שכבה של עץ פשוט (ברוב סוגי הפרקט מדובר בעץ אורן).

#3 השכבה התחתונה – השכבה התחתונה ביותר מורכב משכבות של עץ לבן או עץ אורן. השכבה התחתונה מודבקת בשיטת ההצלבה, זאת על מנת להעניק לפרקט מבנה חזק ויציבות גבוהה שתעניק לו עמידות לאורך זמן: בפני סדקים, שברים, עיוותים, בלאי וכן הלאה.

 

שיטת השכבות: מדוע, ומהם יתרונות וחסרונות השיטה?

אם שאלתם את עצמכם במהלך קריאת הפסקה הקודמת על איזה צורך באה לענות שיטה זו, דעו שאתם לא לבד – והכנו עבורכם תשובה מבעוד מועד:

השיטה התלת שכבתית מטרתה להעניק לפרקט חוזק ועמידות לטווח הארוך, הכוללים בין היתר מניעה של בלאי, עיוותים ותרומה לחוזק וליציבות.

בנוסף, ישנם סוגים נוספים של פרקט העץ האלון. סוג נוסף הוא פרקט אלון גושני הידוע גם בשמו השני “פרקט העץ המלא”, שהוא למעשה מורכב מקורות שונות כאשר כל אחת מהקורות הינה תוצר של יציאה מגזע העץ כמקשה אחת.

 

יתרונות מול חסרונות – שיטת השכבות:

יתרונות

✔️ איכות – השכבה העליונה של לוחות הפרקט מורכבת מעץ טבעי אמיתי, מה שמבטיח עמידות לאורך זמן

✔️ מחיר – מחיר פרקט עץ אלון נחשב לנמוך יותר מסוגי פרקט עץ אחרים. למחירון פרקטים.

✔️ התקנה – התקנת הפרקט נחשבת לנוחה, מהירה, קלה ופשוטה. בנוסף, הפרקט אינו מצריך תשתית מיוחדת לצורך ההתקנה שלו

✔️ עמידות – פרקט עץ האלון נחשב כבעל עמידות בפני סדקים או עיוותים של העץ

✔️ חידוש – חידוש פרקט עץ אלון מתאפשר בכל כמה שנים, ואינו דורש השקעה כלכלית מיוחדת לשם כך

 

חסרונות

X רגישות – פרקט עץ האלון על סוגיו השונים (פרקט עץ אלון צרפתי, פרקט עץ אלון פישבון, פרקט עץ אלון אגוז ועוד) הינו רגיש לבלאי כתוצאה מתנאי מזג האוויר, כמו שמש או לחות, וכן לחומרי ניקוי, שימוש במים וסבון.

X עלות – בהשוואה לסוגי פרקטים אחרים, פרקט עץ אלון נחשב ליקר יותר.

 

פרקט אלון מעושן – כך מעצבים כיום את הבית

תרומתם של פרקטים לעיצוב הבית ידועה, כך שלא מפתיע כלל שרבים בוחרים לשלב בביתם את הפרקט כדי לשזור בבית אלמנט עיצובי עשיר, יוקרתי ואלגנטי בו זמנית.

אחד מאותם פרקטים מומלצים לעיצוב הבית שלכם הוא פרקט אלון מעושן. באמצעות פרקט זה אתם יכולים לעצב את הבית שלכם בסגנון וינטאז’ עתיק.

הנראות המתקבלת מהפרקט היא נראות ייחודית המדמה כאילו והעץ מעט נשרף, כך שהוא מגלם בתוכו טון עתיק המתכתב היטב עם המודרנה הנוכחת באלמנטים עיצוביים אחרים בבית שלכם.

צורת הייצור של פרקט זה מתבצעת באופן הבא: מכניסים את פרקט האלון אל תוך מיכל שבתוכו יש אמוניה.

מה שנוצר בעקבות המפגש בין החומרים הוא המראה המעושן המתקבל בסופו של דבר.

מנגד, ישנה שיטת יצור מעט שונה שבה מכניסים את הפרקט אל תנור ייעודי ושם העץ מתייבש. כך, צבעו הטבעי של האלון משתנה ומתקבל הצבע המעושן שרבים כמהים לו ורוצים לשלב אותו בביתם.

 

איזה פרקט מעץ האלון הכי מומלץ?

ניתן לקבל מאיתנו ייעוץ לגבי הפרקט המתאים ביותר לצרכים שלכם. חשוב לזכור כי בעת שפונים אל מלאכת העיצוב, אין פרקט שהינו מומלץ יותר בהשוואה לפרקט אחר – אלא יש את הפרקט שמתאים יותר מכל לכם ולצרכים הספציפיים שלכם.

✔️ עיצוב, סגנון וצבע – בעוד שישנם אלו שיותר מתאים בחלל שלהם פרקט אלון מבוקע, ישנם אלו שצבעים בהירים של פרקט אלון בהיר מתאימים להם יותר וכך אנחנו מציעים להם פרקט אלון מולבן, פרקט אלון לבן או פרקט אלון אפור.

✔️ סוג הפרקט – שיבחר לבסוף יצטרך להתאים לחלל שבו הוא משתלב והאם מדובר על בית פרטי או בית עסק, כך שפרקט אלון לחדר השינה עשוי להיות שונה מהתקנה של פרקט אלון בסלון, הן מבחינת הנראות והן מבחינת העמידות, העלות ורגישות הפרקט. הצוות שלנו ימליץ לכם על השילובים המחמיאים ביותר, לרבות פרקט אלון כהה או פרקט אלון מוברש.

✔️ עיצוב הנראות והענקת עומק לחלל – לצד גווני הצבע השונים, ניתן לעצב באמצעות עץ האלון בדרך נוספת: הנראות שלו. כך לדוגמא עם פרקט אלון פישבון או פרקט אלון עתיק. פרקט הפישבון הוא הפרקט המדמה את אידרת הדג, בעוד פרקט מאלון עתיק מעניק נראות עמוקה יותר לחלל, ופרקט עץ אלון דובדבן יתאים לחללים בעלי עיצוב כפרי, טבעי וחמים.

 

פרקט אלון למינציה

פרקט למינציה אלון הוא אלטרנטיבה זולה יותר, (אך לא פחות יפה) לפרקט עץ אלון טבעי.

פרקטי למינציה הם פרקטים מחומר סינטטי דמוי עץ המורכבים משבבי עץ דחוסים, אשר הפכו למאוד פופולאריים בשנים האחרונות בארץ ובעולם.

בחלק העליון של פרקט הלמינציה ישנו הדפס דמוי עץ אלון, כך שהנראות הטבעית נשמרת. ההדפס מצופה בחומר פלסטי שקוף, המספק בנוסף לנראות גם עמידות והגנה (למים, בלאי, שחיקה, סדקים וכן הלאה). אחד היתרונות הבולטים של פרקט למינציה אלון, הינו המחיר.

ישנו הבדל משמעותי בין המחירים של פרקט למינציה לבין המחירים של פרקט עץ אמיתי. מעבר לעלות הנמוכה של הפרקט בהשוואה לסוגים אחרים, החומרים מהם עשוי הפרקט מאפשרים לבצע התקנה פשוטה יותר, בקלות ובמהירות.

יתרונות נוספים של פרקט למינציה אלון המותקן בבתי אב רבים בישראל, הינם עמידות גבוהה, תחזוקה פשוטה ומראה אחיד של לוחות הפרקט לאורך השנים (מה שלא מתאפשר בהתקנה של פרקט מעץ מלא).

 

פרקט אלון - מחירים זולים ללא תחרות

פרקטים מעץ אלון – תותח הפרקטים

 

איך נקבעים המחירים של פרקט האלון?

לא מעט אנשים בוחרים להשתמש בפרקט אלון כריצוף בביתם, או בבית העסק שבבעלותם מסיבות שונות. רגע לפני שתצאו לדרך ותבחרו בפרקט, כדאי לברר מהו טווח המחירים המומלץ בשוק של פרקט האלון הטבעי וכמה תצטרכו לשלם על התהליך.

התחימה הראשונה שחשוב לבצע על מנת לשקף את העלויות השונות בדבר התקנת הפרקט היא התחימה שבין פרקט אלון טבעי ובין פרקט למינציה אלון – זה הפרמטר המשפיע ביותר על מחיר פרקט אלון, כאשר מובן כי העץ האמיתי יקר יותר בהשוואה לעץ הסינטטי. לכן, התשובה לשאלה כמה עולה פרקט אלון הינה דינאמית ולא קבועה ומשתנה בהתאם לסוג העץ הנבחר.

אנחנו לא מפרסמים פרקט אלון במבצע, משום שמראש המחירים אצלנו הם מחירים משתלמים ששום מבצע לא יכול להשתוות אליהם. לא משנה אם תבחרו בהתקנה של פרקט אלון כפרי או אם רק תרצו לרכוש מאיתנו פרקט אלון פלנק ללא עבודת התקנה של צוות מקצועי – המחירים שלנו תמיד הכי הוגנים והאיכות תמיד חסרת פשרות.

ישנו הבדל משמעותי בין המחיר של פרקט למינציה לבין המחיר של פרקט עץ אלון – בעוד המחיר של פרקט מעץ מלא נע בין 150-250 ₪ בממוצע למ”ר (לא כולל התקנה) ובמקרים מסוימים אף יותר, המחיר של פרקט למינציה נע בין 50-110 ₪ בממוצע למ”ר (לא כולל התקנה).

 

פרקט אלון - מחיריםמחיר מומלץ (המחירים לא כוללים מע"מ והתקנה)
פרקט למינציה אלוןהחל מ-53 ₪ למ"ר
מחיר התקנת פרקט למינציה אלון בהדבקה (תוספת להתקנה צפה)החל מ-27 ₪ למ"ר
עלות ספוג לפרקט למינציה אלוןהחל מ-7 ₪ למ"ר
מחיר פאנל לפרקט למינציה אלוןהחל מ-12 ₪ למ"ר
פרקט עץ אלון (טבעי גושני, כולל התקנה בהדבקה)החל מ-250 ₪ למ"ר
פרקט אלון תלת שכבתי (כולל התקנה צפה)החל מ-190 ₪ למ"ר

* המחירים אינם כוללים מע”מ ויש להתייחס אליהם כהמלצה בלבד. ט.ל.ח

 

בסרטון: התקנת פרקט אלון טבעי 14 מ”מ

 

 

למה לבחור דווקא בתותח הפרקטים?

לפני שמתחילים את תהליך התקנת הפרקט ובוחרים בסוג הריצוף שנרצה להתקין, כדאי לברר מיהו בעל המקצוע שיבצע עבורכם את העבודה, ולוודא מבעוד מועד מהו הניסיון שלו, מהי רמת המקצועיות, השירות ואיכות החומרים שהוא מספק.

בתותח הפרקטים, אנו עובדים עם צוות מתקיני הפרקטים המקצועי ביותר בארץ. הצוות שלנו מבצע עבודות התקנה של כל סוגי הפרקטים: החל בהתקנה של פרקט אלון שטרייף, פרקט אלוף צרפתי וסוגים רבים אחרים.

מעבר להיצע הרחב של סוגי הפרקטים השונים, הצוות שלנו מגיע עד אליכם לצורך התקנה של פרקט האלון – במחירים ללא תחרות.

בתותח הפרקטים, תקבלו מקצועיות ללא פשרות, התקנה יסודית ורכישת פרקטים במחיר נוח והוגן לכל כיס, מה שאומר – וחיסכון בזמן ובכסף.

אנו מעניקים שירותים בפריסה ארצית, כשטובת הלקוח נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו, הן במגזר הפרטי, הציבורי והעסקי.