אריחי קרמיקה דמוי פרקט הפכו בשנים האחרונות לאחד מסגנונות העיצוב הפופולריים ביותר בתחום הריצוף והפרקט. אריחי הקרמיקה המדמים פרקט עץ עשויים מחומר קל ונוח מאוד לתחזוקה ובנוסף לכך, קרמיקה דמוי פרקט מתאימה גם לחדרי רחצה ואמבטיות מכיוון שסוג זה עמיד בפני מים ולחות, כך שאם רצונכם הוא לעצב את חדר האמבטיה – קרמיקה דמוי פרקט לאמבטיה היא הפתרון, מכיוון שסוגי פרקט אחרים בדרך כלל אינם “מסתדרים” עם מים ולכן לא מייעדים אותם לחדרי רחצה אלא לחדרי מגורים בלבד.

 

קרמיקה דמוי פרקט – מה אנחנו מציעים?

* ריצוף קרמיקה דמוי פרקט במבצע! מחיר למטר החל מ-70 ש”ח

* התקנת קרמיקה דמוי פרקט בבית, במשרד או בכל מקום אחר

* פעילות בפריסה כלל ארצית – אתם נותנים כתובת וריצוף מבוקש ואנחנו מגיעים להתקין.

לקבלת פרטים נוספים צרו קשר בטלפון: 055-9705132

 

קרמיקה דמוי פרקט במבצע

 

היכן ניתן להתקין קרמיקה דמוי פרקט – לאילו חדרים זה מתאים?

פרקטים זו איננה אופנה חולפת ואנשים רבים כבר הפנימו כי זהו פתרון נוח ועיצובי ועושים שימוש בו במגוון חללים. ישנם פרקטים מעץ מלא ודקים אשר מתאימים לחללים חיצוניים אך במקביל אליהם ניתן למצוא בשוק הפרקטים גם אריחים שנועדו להתקנה בחללים פנימיים.

החדרים בהם נהוג להתקין קרמיקה דמוי פרקט אלו חדרי רחצה, חדרי אמבטיה, חדרי שירותים, ובנוסף לאלו יש הבוחרים להתקין קרמיקה דמוי פרקט למטבח. הסיבה לכך היא מכיוון שבמרבית השהות שלנו במטבח אנו נוהגים לעסוק בניקוי ושטיפת הכלים ובמידה ותבחרו להתקין פרקט שאינו עמיד בפני מים במטבח – הוא עלול להיהרס תוך פרק זמן קצר מאוד.

קרמיקה דמוי פרקט יכולה להתאים לכל החדרים והחללים ולמעשה יש הבוחרים להתקין ריצוף קמיקה דמוי פרקט לכל הבית. עם זאת, חשוב לציין כי אריחי קרמיקה דמוי פרקט מתאימים בעיקר לחדרים בהם יש לחות גבוהה. יחד עם זאת, במידה ובחרתם להתקין קרמיקה דמוי פרקט לריצוץ חוץ (מחוץ לחלל הפנימי של הבית) ניתן גם להתקינה סביב בריכה או מקור מים אחר מכיוון שיש דוגמאות של קרמיקה דמוי פרקט נגד החלקה. כלומר, על האריחים משלבים חומר המונע החלקה ועמיד בפני כמויות מים ולכן יש שיבחרו להתקין קרמיקה דמוי פרקט לגינה, מתוך ההבנה כי מזג האוויר לעיתים עשוי להביא עמו את הגשם.

 

כמה עולה קרמיקה דמוי פרקט? סוגים, צבעים ועלויות

כאשר היצרנים חשבו על פרקט דמוי קרמיקה הם נטו להאמין שהשימוש בהם יהיה במרפסות, גינות, חצרות וסביב בריכות. למרות זאת, סוג פרקט זה תפס תאוצה והפך פופולרי בכל אזורי הבית וסביב לו. המראה של פרקט דמוי קרמיקה הינו נרחב מאוד – הוא מגיע במגוון צבעים ודוגמאות כאשר המבוקשים ביותר הם : קרמיקה דמוי פרקט אפור, קרמיקה דמוי פרקט לבן והסיבה לכך היא ככל הנראה בשל העובדה כי אלו צבעים שמתאימים לחדרי רחצה ונחשבים ניטרליים. עם זאת, קיימות דוגמאות קרמיקה רבות לחיפוי קירות ורצפות וחלקם מיובאות מחו”ל, כמו למשל קרמיקה דמוי פרקט תוצרת ספרד.

המחירים של קרמיקה דמוי פרקט משתנים בהתאם לסוג שבחרתם לרכוש – המחיר תלוי בדגם, בגודל של האריח, טקסטורות וכדומה. הקרמיקה דמוי פרקט מחיר משתנה ולעיתים ניתן גם לאתר קרמיקה דמוי פרקט זול משום שלפעמים המחיר גם קשור לגודל החדר בו תבחרו להתקין את הקרמיקה. קרוב לוודאי שמי שיבחר להתקין ריצוף דמוי פרקט לחדר שינה ישלם פחות ממי שיבחר להתקין אותה בחלל גדול וחיצוני. כאשר הנכם בוחרים את הדגם רצוי שתבדקו היטב אם הוא מתאים למראה החלל.

 

מחירי ריצוף קרמיקה דמוי פרקטמחיר מומלץ (לא כולל מע"מ והתקנה)
קרמיקה דמוי פרקט - עלות התקנה בלבד
סוגים שונים לבחירה: אפור, לבן, חום ועוד
החל מ-74 ₪ למ"ר
קרמיקה דמוי פרקט, חומר בלבד
המחיר עשוי להשתנות בהתאם לרמת הגימור המבוקשת.
החל מ-70 ₪ למטר
גרניט פורצלן דמוי פרקט, חומר בלבד
אפשרות לאריחים בגדלים שונים
החל מ-70 ₪ למ"ר

 

מידע נוסף על קרמיקה דמוי פרקט – המלצות

המראה שקרמיקה דמוי פרקט תעניק לחדר הוא מראה מהודר ומרשים. אם חששתם מן המחיר – אין סיבה לכך מכיוון שבהשוואה לפתרונות ריצוף אחרים, קרמיקה דמוי פרקט איננה יקרה באופן משמעותי. למעשה, יש אפשרות כי תמצאו דגמים זולים יותר מן האלטרנטיבות האחרות. התחזוקה של קרמיקה דמוי פרקט איננה מסובכת וניקוי קרמיקה דמוי פרקט נעשית בצורה נוחה. המראה של קרמיקה דמוי פרקט מגיע בדוגמאות שונות – תוכלו להתקין סוג המקנה מראה של טבעיות וכפריות או אריחים מהודרים יותר וקלאסיים.

 

קרמיקה דמוי פרקט לריצוף חוץ – על איכות לא מתפשרים

במידה והחלטתם להשקיע במראה הבית והריצוף החיצוני – התקנת קרמיקה דמוי פרקט היא הבחירה הנבונה. מדובר בהשקעה כלכלית משתלמת שתאפשר לכם להנות ממראה ייחודי ושימוש נוח לאורך שנים. בעוד רוב סוגי הפרקט אינם עמידים בפני מים, קרמיקה דמוי פרקט מאפשרת לכם להשתמש במים, לנקות ולשטוף ללא חשש. עיצוב הבית עם קרמיקה דמוי פרקט מעניקה לבית מראה טבעי אך גם מאפשרת לשמור על הנוחות והיופי. ההליכה על פני ריצוף מסוג זה נוחה והקור אינו חודר דרכו.