תותח הפרקטים לא מפסיק לרגע לשחק בעץ ומתקין בבית הפרטי או בבית העסק שלכם גם פרקט קוויק סטפ. המגוון העשיר המוצע כיום בענף הפרקטים מביא רבים לתהות מה הפרקט המתאים להם ביותר.

איתנו, אתם לא צריכים להתלבט או להעסיק את עצמכם עד בלי די בשאלת הפרקט המתאים לכם ביותר: הצוות המקצועי שלנו כאן כדי להבין את הצורך שלכם, מה התקציב שלכם והיכן תרצו לשלב את הפרקט.

רק לאחר מכן יוצעו לכם הפתרונות הרלוונטיים ביותר, הכוללים גם דגמים של פרקט קוויק סטפ.

 

מגוון פרקטי קוויק סטפ במחירים מיוחדים (כל הארץ)

✔️ מעוניינים לשדרג את הבית או הדירה עם פרקט של קוויק סטפ? החלטה נבונה!

✔️ מבחר דגמי קוויק סטפ לבחירה במחירים אטרקטיביים

✔️ אימפרסיב, סיגניצ’ר, נגד מים ונוספים

לקבלת מידע נוסף התקשרו: 055-9705132

 

 

הסוגים השונים של פרקט קוויק סטפ

פרקט הקוויק סטפ הוא פרקט שהספיק לעשות לעצמו שם בענף הפרקטים – מה שמביא רבים לרצות בשילובו בחלל שלהם. מה הפך את הפרקט לכל כך פופולרי ומה מייחד אותו מהפרקטים האחרים? פרקט זה הוא פרקט אירופאי, בלגי – מה שאומר שאיכותו היא הטובה ביותר.

הוא מיוצר במפעל מפורסם בעל שם עולמי ותחת התקנים המחמירים והקפדנים ביותר. הטכנולוגיה המתקדמת שבה הפרקט מיוצר ותהליך הייצור בעצמו, הם מה שהופכים את הפרקט הזה לכל כך נחשק. עם תוצאות לא ניתן להתווכח וכך גם עם הנראות והאיכות של פרקט הקוויק סטפ.

 

אילו סוגים של פרקט הקוויק סטפ זמינים כיום?

ראשית, פרקט עץ קוויק סטפ. פרקט זה הינו פרקט העשוי מעץ אמיתי, ברוב המקרים מעץ הגומי המוכר בשמו “עץ האיוואה”. גדלי הפלטות של פרקט זה משתנות ואינן קבועות, אך העובי במרבית המקרים הוא של 14 ס”מ. עבודת הגימור המתבצעת על הפרקט בסוף העבודה היא לרוב של לקה או שמן, תוך שההקפדה היא לא לשלב מגע אדם, זאת על מנת להבטיח רמות גימור מושלמות עם נראות מרהיבה. ההתקנה מתבצעת בשיטת הקליק.

הסוג הבא הוא פרקט קוויק סטפ למינציה. בעוד ישנם פרקטים מעץ, פרקט הלמינציה הוא פרקט סינטטי – מה שהופך אותו אוטומטית לפרקט הזול ביותר וגם לכזה שהוא המוביל והנמכר ביותר כיום בענף הפרקטים. מאחר והפרקט סינטטי, יש בו את כל התועלות שאין בפרקט העץ הטבעי, כמו עמידות ללחות והגנה כמעט מושלמת משריטות, מכות וזעזועים אחרים. יתרון נוסף לפרקט זה הוא האפשרות ליהנות ממגון רחב של צבעים וסגנונות. זאת בשונה מהעץ הטבעי המגיע בצורתו הגולמית.

לבסוף, הסוג השלישי והאחרון הוא פרקט קוויק סטפ פולימרי. היתרון הגדול של פרקט זה הוא העמידות שלו למים – 100% עמידות. השימוש בפרקט הזה נועד לתת מענה למוסדות חינוך, מפעלים, משרדים ובתי עסק שונים בהם משתמשים המון במים כחלק בלתי נפרד מהעסק – כמו מכוני ספא וכושר לדוגמא, או בבתים פרטיים בחדר הרחצה.

 

פרקט קוויק סטפ במבצע – למה חשוב לשים לב?

ידוע לכם כי אתם רוצים להתקין את הפרקט הבלגי המשובח, אך שאלת מחיר של פרקט קוויק סטפ היא שאלה שמעסיקה אתכם. המון פעמים, הרצון להשיג מחירים זולים גורם לכך שאתם בוחרים בפרקטים שאינם איכותיים שבסוף עולים לכם ביוקר. לא בכדי נאמר כי בסופו של דבר הזול מתגלה כיקר ביותר ולכן חשוב להעניק תשומת לב לבחירת הפרקט שלכם.

חברות שיציעו לכם פרקט קוויק סטפ זול אולי יציעו לכם את הפרקט הבלגי המקורי, אך המחיר הזול צריך להדליק לכם נורה אדומה. חלק בלתי נפרד מהצלחה או אי הצלחה של פרקרט היא ההתקנה שלו. לא אחת, במקרים בהם מוצעים לכם מחירים זולים מדי,

לרוב באים על חשבון התקנה איכותית של איש מקצוע. אצלנו, בתותח הפרקטים, אתם לא נהנים רק מפרקטים איכותיים אלא גם מהתקנה איכותית של אנשי מקצוע מובילים.

זיכרו כי עלות פרקט קוויק סטפ היא עלות חד פעמית שאתם משלמים ונהנים מהתוצאות להמון שנים. לאחר שנדע מה היקף העבודה שלכם ובאיזה פרקט בחרתם, נוכל להשיב לכם בדיוק על השאלה כמה עולה פרקט קוויק סטפ.

 

לא מתחילים לבצע את העבודה לפני שתראו את מיטב הדוגמאות

עבודת התקנת הפרקט היא עבודה שתוצאותייה ישרתו אתכם לטווח הארוך מאד. המשמעות? חשוב לבחור בפרקט חביב עליכם שישמח אתכם בכל צעד שתעשו עליו. מתלבטים בין פרקט קוויק סטפ אימפרסיב ובין פרקט קוויק סטפ לרגו? אתם לרגע לא לבד!

צוות המתקינים המקצועי שלנו לא יבצע עבודה לפני שתראו מגוון רחב של דוגמאות של פרקטי הקוויק סטפ לכל סוגיו.

רק לאחר שתגיעו להחלטה, נבצע את העבודה בהתאם לרצונותיכם. פרקט קוויק סטפ לבן או בכל צבע אחר, יותקן במלוא תשומת הלב, ביד יצירתית ומקצועית – כל הדרך לתוצרים מושלמים שישמחו אתכם בכל פסיעה מחדש.

 

למה לבחור דווקא בתותח הפרקטים?

איכות חסרת פשרות היא מה שמוביל אותנו בעבודה שאנחנו מבצעים. שביעות הרצון שלכם היא מטרת העל שלנו ואנחנו נעשה הכל כדי שהמתקינים שיבצעו את אצלכם את העבודה במינימום של זמן ובמקסימום של תוצאה.

המחירים שמציעים המתקינים שעובדים איתנו הם המחירים האטרקטיביים ביותר, הפרקטים האיכותיים ביותר והצוות שלנו הוא המקצועי ביותר!