בני ברק הינה אחת הערים המרכזיות בארץ ומרבית האוכלוסייה המתגוררת בה הינה אוכלוסייה דתית וחרדית. לפי סקרים שנעשו ניתן לראות כי רוב המתגוררים בבני ברק אינם מבצעים שיפוצים בדירותיהם בשל החשש מהוצאות כלכליות כבדות וגם משום שדירות רבות אינן בבעלות המתגוררים אלא דירות שכורות. עם זאת, הצורך לחדש ולשפץ את הדירה קיים ובשל כך עולה פעמים רבות האפשרות של התקנת פרקטים בבני ברק. כמובן שהתקנת פרקט בבית לאו דווקא קשורה לרצון לשפץ ומתאימה גם לדירות חדשות.

 

התקנת פרקטים בבני ברק במחירים מיוחדים!

* תושבי בני ברק יקרים, חושבים על פרקט? התייעצו איתנו ונשמח לסייע לכם לבחור את הדגם שמתאים לכם

* פרקטים למכירה גם מעץ טבעי וגם פרקטי למינציה + התקנה בבתים ודירות בבני ברק והסביבה!

* אנו מתקינים גם פרקטים לחנויות/משרדים בבני ברק במחירים זולים

גרים בבני ברק ומעוניינים להתקין פרקט?

התקשרו: 055-9705132

 

פרקטים במבצע מיוחד!

 

פרקטים למכירה בבני ברק – סוגים ומחירים

שינוי או החלפת הריצוף בבית או בדירה יכול לשדרג משמעותית את המראה של החדר כולו. משפחות בבני ברק שמות דגש על מראה החדרים מכיוון שלרוב מדובר במשפחות מרובות ילדים המעוניינות לייצר אווירה משפחתית וחמה בבית. ישנן אפשרויות שונות לשינוי הריצוף בדירה כאשר אחת מהן היא באמצעות פרקט למינציה. בבני ברק פרקט זה נחשב למבוקש ואהוב משום שהוא מוצע לקהל הלקוחות במגוון רחב של דגמים – וניתן להתאימו לרהיטים אחרים בדירה ולסגנון המבוקש. כמו כן, פרקט למינציה נחשב לפרקט זול בבני ברק והוא מתאים לכל כיס.

יתרה מכך, התקנת פרקט למינציה איננה אורכת זמן רב ומדובר בפעולה די פשוטה שאורכת מספר שעות בלבד (תלוי בגודל הדירה וכמות הפרקט). את ההתקנה ניתן לבצע באופן עצמאי ובכך לחסוך עוד הוצאה כספית. עם זאת, חשוב כי התקנת פרקט תתבצע באופן נכון ומדויק בכדי שהשימוש בו יהיה נוח ובטיחותי.

מחירים של פרקטים בבני ברק אינם קבועים ומשתנים בהתאם לסוג הפרקט. למשל פרקט מעץ יהיה יקר יותר מפרקט למינציה מכיוון שפרקט עץ עשוי מחומר גלם יקר יותר. לעומתו, פרקט למינציה הינו פרקט דמוי עץ כאשר על גבי לוחות הלמינציה ישנו צילום המעניק לו מראה אסתטי ומיוחד. קיימים דגמים פשוטים ופופולריים של עץ בהיר, עץ כהה וכדומה. כמו כן, תוכלו למצוא גם פרקט למינציה ייחודי יותר בדגמים בעלי מראה של אבן, חלוקי נחל, ציורים, מילים ועוד.

 

עלויות פרקט בבני ברק לפי סוגמחיר משוער (לא כולל מע"מ והתקנה)
פרקט למינציה בבני ברק
חומר סינטטי, פרקט במחיר מוזל
החל מ-45 ₪ למ"ר
פרקט עמיד במים בבני ברק והסביבה
נגד רטיבות
החל מ-87 ₪ למטר
פרקט עץ טבעי
לדירות/בתים/משרדים/חנויות
החל מ-159 ₪ למ"ר
פרקט פולימרי
עמידות מירבית
החל מ-89 ₪ למ"ר

 

מתקין פרקט בבני ברק במרחק שיחת טלפון

מחיר ריצוף פרקט בבני ברק זהה למחיר בשאר חלקי הארץ. חברת ‘תותח הפרקטים’ מתחייבת על מחירים הוגנים ומבטיחה שתוכלו למצוא גם פרקטים במבצע בבני ברק. המתקינים של תותח הפרקטים עובדים בפריסה ארצית ומספקים פרקטים איכותיים, העומדים בתווי התקן. מחיר ההתקנה אינו נכלל במחיר הפרקט ובדרך כלל עולה כמה מאות שקלים, תלוי בגודל ובכמות העבודה הנדרשת. התקנת פרקט אורכת מספר שעות ואין לחשוש מלכלוך או רעש מוגזם בעת ההתקנה.

ריצוף פרקט בבני ברק יכול להוסיף המון למראה החדר: נהוג להתקין פרקט בחדרי הילדים בכדי להעניק לחדר מראה חם יותר. כמו כן, ניתן להתקין פרקט בחדר האירוח הראשי, בו מתאספת כל המשפחה לבילוי משותף ולסעודות משפחתיות. הפרקט מוסיף למראה, לאווירה ולסגנון של הדירה ומעניק תחושה נעימה לשוהים בה.