התקנת פרקטים בנצרת עילית והסביבה מתבצעת אך ורק עם תותח הפרקטים! התקנות הפרקטים שלנו מגיעות כעת אל העיר שהוקמה בשנת 1974 ונמצאת במחוז הגליל התחתון. אנו מתחייבים על התקנה מקצועית המתבצעת על ידי מתקיני פרקטים מומלצים בנצרת עילית וגם על מחירים נוחים.

לפני כל התקנה של פרקט שנבצע אצלכם, נמליץ על השארת הפרקט אצלכם בחלל. המטרה? לאפשר לפרקט להתאים עצמו לטמפרטורה וללחות שבחדר, מה שמאפשר בסופו של דבר עבודה מדוייקת יותר המבוססת על נפח אחיד ומתאים של הפרקט.

 

פרקטים בנוף הגליל (נצרת עילית לשעבר) במחירים שלא יחזרו!

*גרים בנוף הגליל ובא לכם להשתדרג בפרקט לבית, למשרד או לעסק? זו ההזדמנות שלכם

* פרקטי עץ ופרקטי למינציה במחירים נוחים והתקנה בכל כתובות בנצרת עילית

* שירות מקצועי למכירת והתקנת פרקט בנצרת עילית בלי כאבי ראש ובזבוזי זמן

* מגיעים לכל שכונות העיר: אשכול, בן גוריון, הר יונה, כרמים, זאב, נוף יזרעאל, ספיר ועוד

למידע ולבחירת פרקט, צרו קשר: 055-9705132

 

מכירת והתקנת פרקט בנצרת עילית

 

ריצוף פרקט בנצרת עילית בשיטת ההדבקה

פרקטים בנוף הגליל למכירה מוצעים לכם דרכנו במחירים נוחים. אנחנו מוכרים גם פרקט מסוג למינציה וגם פרקט טבעי, כאשר אנו ממליצים בכל מקרה על שיטת ההדבקה.

כידוע, בעת שמחליפים ריצוף, לא אחת נדרשת עבודת פירוק של האריחים הקיימים. התוצאה? עבודה מורכבת ויקרה יותר, ובעיקר כמויות של אבק ופסולת שהופכות את הבית שלכם לאתר בנייה. אנו יכולים לחסוך לכם את כל הלוגיסטיקה הסבוכה עם הדבקת הפרקט. שיטת ההדבקה למעשה מאפשרת לנו לשלב את הפרקט החדש על האריחים הקיימים באמצעות דבק מיוחד. ניתן ליישם את העבודה גם על משטח בטון גולמי וגם על אריחים קיימים.

 

פרקט בנצרת עילית / נוף הגליל - עלויות משוערותמחיר משוער (לא כולל מע"מ והתקנה)
פרקטים מסוג למינציה בנצרת עילית
הפרקט הכי פופולארי כיום בישראל
החל מ-53 ₪ למ"ר
פרקטי קרונו (למינציה) בנוף הגליל
מבחר רחב
החל מ-85 ₪ למטר
פרקט עמיד במים
- נצרת עילית

לחדרי ילדים, מטבח, אמבטיה או חצר
החל מ-86 ₪ למטר
פרקטי עץ
פרקטים איכותיים יותר מעץ טבעי
החל מ-159 ₪ למ"ר
פרקט פולימרי בנצרת עילית
להגנה מקסימלית ממים
החל מ-88 ₪ למ"ר

 

תחזוק קל, פשוט ומהיר לרצפת הפרקט

פרקט למינציה או טבעי אינו רלוונטי בעת שמדובר על מלאכת התחזוק של הפרקט שלכם. אם גם אתם חשבתם שאתם צריכים לרכוש חומרי ניקוי יקרים, דעו כי אין באמת צורך. כל הנדרש מכם על מנת לנקות את הפרקט שלכם הוא סמרטוט עם מעט מים. חשוב מאד שלא להביא את הפרקט במגע ישיר עם כמויות גדולות של מים, זאת על מנת למנוע מקרים של הנתנפחות הפרקט הטבעי.

 

כמה זמן לוקח להתקין פרקט?

פרקט זול בנצרת המוצע לכם דרכנו גם משודך לשירות מקצועי וחסר פשרות! כל עבודה מבוססת על היקפים אחרים ועל עבודות מקדימות שונות, אך אנו יכולים להתחייב בפניכם על זמני עבודה קצרים. עד כמה קצרים? כל עוד יישום הפרקט מתבצע בשיטת ההדבקה, נוכל לסיים את העבודה ביום אחד בלבד כל עוד מדובר על דירה בגודל סטנדרטי. במקרים בהם מדובר על עבודה במשרדים גדולים או בחנויות בעלות כמה מפלסים, סביר כי נזדקק ליום עבודה נוסף לטובת ביצוע מדויק של העבודה.

 

התאמה אידיאלית לבית ולמשרד

הימים בהם מחיר פרקט נצרת עילית היה יקר מאד ועל כן התקנה שכזו לא הייתה נגישה לכולם, אינם עוד. אנחנו שמחים להציע לכם מניפה רחבה של אפשרויות התקנה עם מגוון רחב של פרקטים. כמו כן, אנו שמחים להציע לכם גם פרקטים במבצע על דגמים מסוימים. ריצוף הפרקט מתאים לבית הפרטי ולבית העסק, כאשר הנראות המתקבלת יכולה להיות חמימה ועוטפת, אך גם סולידית ורשמית.