בחדר כושר ואימון אנו מבחינים כי נהוג להתקין רצפות עץ המכונות פרקט. הפרקטים הקיימים כיום בשוק נמכרים במגוון דוגמאות ועיצובים והמחירים שלהם נעים בין כמה עשרות שקלים ועד כמה מאות שקלים.

 

התקנת פרקט בחדר כושר ו/או באולמות התעמלות וספורט

נהוג להתקין פרקט לחדר כושר או פרקט לאולם התעלמות מכיוון ש לא בכדי בעלי חדר הכושר או אולם ההתעמלות בוחרים להתקין פרקט כריצוף לחללים אלו. לוחות הפרקט מהווים מעין שכבת הגנה במקרה של נפילה.

החבלה שתגרם במקרה של נפילה על גבי פרקט מינימלית ובנוסף לכך, הסיכויים להחליק וליפול בחדר כושר שבו מותקן פרקט קלושים. מבחינה עיצובית – המראה שמעניק הפרקט לחדר הכושר או הפרקט לאולם ספורט והתעמלות הינו מראה חמים וביתי יותר. לרוב, חדרי כושר או אולמות ספורט הם גדולים ורחבים ולכן בעלי המקום מעוניינים לייצר תחושה של קרבה וביתיות.

 

התקנת פרקט שמתאים במיוחד לחדרי כושר ואולמות ספורט!

* בעל/ת חדר כושר או אולם התעמלות ומחפש/ת פרקט שיקנה למקום שלך מראה אלגנטי ומושך?

* דרך תותח הפרקטים תמצא/י מבחר פרקטים לחדרי כושר ואולמות במחירים נוחים!

למידע נוסף התקשר/י לטלפון: 055-9705132

 

פרקט לחדר כושר או אולם ספורט התעמלות

 

התאמת פרקט שמתאים לאופי חדר הכושר ולסגנון החלל

בשונה מעיצוב בתי מגורים, חדרי הכושר וההתעמלות הינם בעלי קונספט אחיד. לרוב, חללים בהם יש מכשירי כושר ומשמשים כחדרי כושר לקהל לקוחות רחב בוחרים בעלי המקום להתקין פרקט דמוי עץ או פרקטים מעץ מלא. בשל המבחר הגדול של הפרקטים ניתן לבחור בכל דוגמה ולהתאים אליה את שאר פרטי החדר. ניתן גם לעשות להפך ולהתאים את הפרקט אל הריהוט והסגנון הקיים. ישנם חדרי כושר שבוחרים בפרקטים בהירים – צהבהבים וישנם חדרי כושר יוקרתיים יותר שבוחרים לרוב בפרקטים מעץ (פרקט מעץ מלא) המעניק לחלל מראה יוקרתי יותר.

 

מחיר התקנת פרקט לחדר כושר / אולם התעמלות

מחיר הפרקט לחדר כושר / אולם התעמלות תלוי בגודל החלל ובסוג הפרקט הנבחר. מחיר של פרקט מעץ מלא הינו גבוה יותר מפרקטים שהם דמוי עץ. לכל סוג פרקט יש יתרונות שונים כאשר חלק מן הפרקטים מבטיחים מחירים זולים משמעותית.

בשל ההיצע הנרחב כל אחד יכול למצוא לאולם ההתעמלות או לחדר הכושר שלו את הפרקט הנחוץ לו. בנוסף לכך, יש לקחת בחשבון גם את מחיר ההתקנה. התקנה של פרקט למינציה (דמוי עץ) אורכת מספר שעות בלבד ואילו פרקטים מעץ מלא מצריכים התקנה מעט מורכבת יותר. אצל המתקינים שעובדים עם תותח הפרקטים תוכלו למצוא מגוון פרקטים לחדרי כושר ואולמות בטווח מחירים של החל מ-53 ש”ח למטר לא כולל התקנה (למינציה) ועד ל-250 ש”ח למטר (פרקטי עץ יוקרתיים).

 

פרקט לאולם התעמלות