פרקט עמיד במים מזמינים רק דרך תותח הפרקטים

תותח הפרקטים גאה להציג בפניכם את אחת הבשורות המתקדמות ביותר בעולם הפרקטים: פרקט עמיד במים. עד היום הייתם בטוחים כי הטוב ביותר שתוכלו להפיק מהפרקט בבית או בבית העסק שלכם הוא פרקט התורם לכם עיצובית, אך כעת אפשר ליהנות מפרקטים מתקדמים שיכולים להגיע במגע עם מים.

עד היום נמנעו רבים מלהסתכן במגע של מים עם הפרקט מאחר וטמון סיכון ממשי לפגיעה באיכותו באופן זה. כעת, עם פרקט עמיד במים לא תצטרכו לחשוב פעמיים! אז מתי מומלץ באמת לשלב את הפרקט העמיד למים וגם כמה עולה פרקט עמיד במים? מיד תקראו את כל המידע הדרוש לכם בכדי לקבל החלטה.

 

מבחר פרקטים נגד מים במחירי מבצע (התקנה בכל הארץ)!

✔️ התקנת פרקטים סינטטים ופולימריים עמידים במים בפריסה ארצית!

✔️ מחירים נוחים ושירות מקצועי של מתקינים איכותיים בעלי ניסיון

✔️ פרקט נגד מים עושים רק עם תותח הפרקטים, צרו קשר לפרטים

רוצים לשמוע עוד? התקשרו אלינו לטלפון: 055-9705132

 

פרקט עמיד במים

 

נראות מרהיבה ואיכויות פונקציונאליות במטבח שלכם

אז מתי הפרקטים העמידים במים מעניקים פתרון איכותי? במטבח הביתי שלכם וגם במטבחים של מסעדות ושל חברות קייטרינג, לא ניתן להמנע במאת האחוזים ממגע של מים על הרצפה.

אם עד היום היה עליכם להימנע משילוב של רצפת הפרקט מהחשש כי מים יפגשו עם הרצפה וכך כל ההשקעה שלכם תלך לשווא, כעת אתם יכולים ליהנות מהטכנולוגיה המתקדמת עם פרקט עמיד במים למטבח.

העמידות למים מאפשרת לכם לבשל בראש שקט ולדעת כי גם במקרים בהם בתום לב ישפכו מים על הרצפה או כל נוזל אחר – תוכלו לנקות ללא בעיה מבלי לחשוש לתוצאות בלתי הפיכות.

תמונות של פרקטים עמידים במים – עבודות שביצענו ברחבי הארץ

פותחים מכון ספא? פותחים אותו עם שילוב פרקט פולימרי נגד מים

למי מתאים פרקט פולימרי למשל? אחד מהבילויים החביבים ביותר כיום על רבים הוא יום פינוק במכון ספא. כך, רבים רוצים להגשים חלומות לאנשים אחרים וכך נפתחים עוד ועוד מכוני ספא שכל מטרתם לפנק ולהעניק אירוח בלתי נשכח. הדרך שלכם ליצירת החוויה אצל הלקוחות מתחילה עוד הרבה לפני שלב המסאז’ים – החוויה מתחילה עם נראות מכון הספא שלכם.

לא רחוקים כלל הימים בהם בעלי מכוני הספא ויתרו באופן גורף על שילוב הפרקטים מאחר ומכונים אלו ידועים ככאלו המשתמשים בכמויות גדולות של מים – בין היתר עם בריכות, ג’אקוזי וסאונות. כעת, אינכם צריכים להתפשר על נראות מכון הספא שלכם! פרקט למינציה עמיד במים יתרום רבות לעיצוב המכון הבוטקי שלכם תוך שלא תחששו לרגע ממגע של מים על הרצפה.

 

פתרון מושלם לגני הילדים – פרקט נגד מים

יש ברשותכם גן ילדים? האחריות שלכם רבה ועבודת הקודש שלכם של גידול הילדים ועיצוב דמותם מוערכת מאד. אתם רוצים להעניק לילדים בגן הרבה יותר ממה שאתם מעניקים להם כיום? רצפת הפרקט תשדרג את נראות הגן מן הקצה אל הקצה. בגני הילדים ההמלצה היא לשלב פרקטים בהירים שיאירו את החלל דרך קבע.

שילוב הפרקט בגן מעניק לכם חיים קלים מצד אחד ושדרוג חיי הילדים מצד שני: אתם יכולים מהיום והלאה לנקות את הרצפה בקלות שלא תיאמן הודות לנוכחות הפרקט, ואילו הילדים נהנים ממגע נעים ורך יותר על רצפת הפרקט. ידוע כי ילדים נוטים לא אחת להפיל את כוסות המים או את הבקבוקים, אך לנו יש את המענה המושלם עבורכם: פרקט עמיד למים. נהנים מכל תועלות הפרקט מבלי לחיות בחשש תמידי מה יקרה אם…

 

רוצים ללכת על פרקט גם בחדר הרחצה? פרקט נגד מים לאמבטיה!

כשאנחנו מציעים לכם פרקט שעמיד למים, מדובר על פרקט העמיד ב-100% למים. החלטתם לעצב את כל הבית שלכם באמצעות הפרקט? אינכם צריכים כעת לתחום את הבית שלכם לחללים בהם ישולב הפרקט וחללים בהם לא ניתן לשלב את הפרקט. עם פרקט שעמיד למים אתם יכולים ליהנות מהנראות החמימה והנעימה גם בחדר האמבט שלכם. לא צריכים לפחד מאדים, מפספוסים של ברז המים או מטפטופים מווילון האמבט על הרצפה: הפרקט העמיד למים מעניק כיסוי מושלם לכל האירועים השונים בהם נוצר דו שיח בין הפרקט ובין המים.

 

כמה יעלה לכם להתקין פרקט עמיד במים?

אז כעת ידוע לכם כי הפרקט מעצב חללים בצורה מושלמת, הוא מעניק איכות חיים במטבחים, חדרי אמבטיה, מכוני ספא ועבור גני הילדים, כך שכעת כל שנותר לכם לדעת הוא מה עלות פרקט עמיד במים. המחירים משתנים בהתאם להיקף העבודה וסוג הפרקט הנבחר בסופו של דבר, אך כן נוכל לתת לכם מחירים כלליים על מנת שתוכלו לקבל מושג: מחיר פרקט עמיד במים המותקן באמצעות הדבקה יעלה לכם לערך 90 שקלים למ”ר. אם שילוב הפרקט אצלכם יתבצע בקליק (התקנה צפה) העלות תהיה בין 170-190 שקלים למ”ר.

המחירים שאנחנו מציעים לכם מייצגים מחירון נוח לכל סוגי עבודות הפרקט שאנחנו מבצעים: החל מעבודות עם פרקטים טבעיים ועד עבודות עם פרקטים סינטטיים. שביעות הרצון שלכם ניצבת בראש ואחת הדרכים להבטיח כי היא תהיה גבוהה במיוחד היא עם מחירון הוגן ונוח לכל.

 

למה לבחור בתותח הפרקטים?

אנחנו מצאנו את השילוב המושלם בדרך אל הצלחת הפרויקטים שאנחנו מבצעים: מקצועיות ושירותיות. אנו מתחייבים להעניק לכם חוויה של שירות איכותי, מחירים טובים וזמינות גבוהה. בכל עבודה שאנחנו מבצעים, לרבות פרקט עמיד במים ושמש, אתם מקבלים את הטוב ביותר.

 

לקריאה נוספת: פרקט SPC