טירת הכרמל הייתה בעבר עיר קטנה אשר התגוררו בה כ-20,000 תושבים בלבד. לפני כחמש שנים ולאחר שהוטמן קו המתח הגבוה בקרבת כביש 4, הואץ בצורה ניכרת קצב הבניה בעיר. תושביה של טירת הכרמל הולכים ומתרבים ולקראת האיכלוס המתגבר, נבנים אלפי בתים ובניינים חדשים.

עיצובן של דירות בסגנון חדשני כמו שהעיר הולכת ומתקדמת לעברו, לוקח השראה מפרויקטים אחרים ברחבי הארץ, כאשר ריצוף הבית הוא החלק הראשוני שממנו מתחילים לעצב. ריצוף פרקט בטירת הכרמל הפך לפופולרי מאוד ובצדק, כיוון שמדובר בחומר המחזיק מעמד לשנים ארוכות ומקנה לבית ויזואליות ונוחות מסוגננים.

 

התקנת פרקט בטירת כרמל במחירים שלא כדאי לפספס!

* תושבי טירת כרמל והסביבה וחושבים לעבור לריצוף פרקט? הגעתם למקום הנכון!

* נשמח לסייע לכם לבחור את סוג הפרקט המתאים – עץ/למינציה + דגמים מומלצים

התקנה של פרקטים בבתים פרטיים, דירות, משרדים וחנויות באזור טירת הכרמל בזול!

לפרטים, התקשרו: 055-9705132

 

התקנת פרקט בטירת הכרמל במחיר זול

 

מעוניינים להתקין פרקט בבית או דירה בטירת הכרמל? הנה כמה דברים שחשוב לדעת

ריצוף פרקט יכול להעניק לבית מראה מיוחד ולהפוך את הרצפה שלכם למעוצבת, בתהליך התקנה שאיננו מורכב. אם אתם מחפשים פרקט זול בטירת הכרמל, חשוב שתבינו כי העלויות של המשטחים הללו נגזרות מחומרי הגלם השונים המרכיבים אותם. מסיבה זו, תוכלו למצוא פרקטים בטירת הכרמל למכירה בכמה וכמה מחירים פר מטר מרובע, והבחירה הראשונית שלכם תהיה בין פרקט למינציה לבין פרקט העשוי מעץ מלא.

שימוש בכל אחד מן החומרים לבניית רצפת הפרקט בביתכם, יעניק לו מראה מיוחד ושונה בתכלית ממראה של מרצפות רגילות. ישנה חשיבות רבה להכרת חומרי הגלם הללו, על מנת לשמור על תקינותם לאורך זמן ולנקות אותם אך ורק בהתאם להוראות. התקנת הפרקט העשוי למינציה פשוטה קצת יותר מהתקנת פרקט עץ, אך בכל מקרה מומלץ להיעזר באנשי מקצוע המתמחים בכך.

 

התקנת פרקטים בטירת הכרמל והסביבה – המלצות

בין אם אתם תושבים חדשים בעיר המתפתחת, ובין אם אתם מבקשים לשדרג את הדירה הנוכחית שלכם, כדאי להתחיל את התהליך מקבלת המלצות על אנשי מקצוע אמינים ובקיאים בתחום, הפועלים באזורכם. מתקין פרקטים מומלץ בטירת הכרמל, יהיה כזה שייתן את הצעת המחיר שלו רק לאחר שהבין לעומק את מאפייני הבית, את הצרכים והרצונות שלכם כלקוחות, וכמובן תוך התחשבות בתקציב העומד לרשותכם.

מחירים של פרקטים בטירת הכרמל, כמו בכל מקום אחר בארץ, תלויים בגורמים אלו: סוג הפרקט – עץ או למינציה, מהיכן מיובא חומר הגלם, היקף העבודה ומורכבותה.

 

עלויות פרקט בטירת הכרמל לפי דגם/סוגמחיר משוער (לא כולל מע"מ והתקנה)
פרקט למינציה בטירת הכרמל
פרקט מחומר סינטטי, פופולרי וזול
החל מ-45 ₪ למ"ר
פרקט בטירת הכרמל
פרקטים בטירת הכרמל במבצע
החל מ-85 ₪ למטר
פרקט עמיד במים להתקנה בטירת הכרמל והסביבה
פרקט לאזורים שעלולים להירטב במים
החל מ-87 ₪ למטר
פרקט עץ טבעי/מלא
לדירה, בית פרטי, חנויות או משרדים בטירת הכרמל
החל מ-159 ₪ למ"ר
פרקט פולימרי
100% הגנה נגד מים
החל מ-93 ₪ למ"ר

 

כמה יעלה ריצוף פרקט בטירת הכרמל?

כל חברה שמציעה שירותי התקנת פרקט, תמכור פרקטים במבצע מפעם לפעם וייתכן שהמחיר בחנות מסוימת יהיה משתלם יותר מאשר באחרת. עם זאת, חשוב מאוד לבצע סקר שוק ולבקש המלצות, כי כשבוחנים מחיר, התקנת פרקט בטירת הכרמל אינה שונה מכל עיר אחרת, ולכן ההבדל העיקרי שיש לבדוק אותו לעומק – הוא טיב השירות.

אנו בתותח הפרקטים מתמחים בהתקנת פרקטים איכותיים ממגוון חומרי גלם, בעבודה ברמה גבוהה ובגימורים מדויקים, לפי דרישות הלקוח. ייעוץ מקצועי, מחירים הוגנים ושירות יוצא דופן הם בראש סדר העדיפויות שלנו ולכן אין לנו ספק כי בית מעוצב מתחיל מהרצפה – ולכן את הפרקט כדאי להרכיב אצלנו.