כפר סבא נחשבת לאחת הערים היפות והירוקות בארץ. רמת החיים בכפר סבא היא מהגבוהות בישראל ואנשים רבים בוחרים להקים את המשפחה שלהם ולרכוש דירה בעיר זו. עם זאת, בעיר יש לא מעט בניה ישנה ולכן נוהגים התושבים לשפץ את דירותיהם על מנת להעלות את מחירן והשווי שלהן. אחת הדרכים לשפץ את הדירה מבלי לבזבז הרבה כסף היא על ידי התקנת פרקט בכפר סבא. ההתקנה היא פעולה די פשוטה, אשר לא אורכת זמן רב ומחיר הפרקטים שלנו נוח ומתאים לכל כיס. פרקט מתאים כמובן גם לדירות חדשות ובתים שנבנו לא מכבר ומפיח רוח חדשה בבית ואור. אז איזה סוג פרקט מתאים לכם?

 

התקנת פרקט בכפר סבא במחירים אטרקטיביים!

* כפר סבאים יקרים, התייעצו איתנו ונשמח לסייע לכם לבחור את הפרקט המתאים עבורכם בתוך דקות

* פרקטים מעץ ופרקטי למינציה למכירה והתקנתם בבתים/דירות בכפר סבא ובכל אזור השרון!

* פרקטים לחנויות ומשרדים, לחדרי שינה וילדים, לסלון, למטבח, לאמבטיה במחיר זול

רוצים פרקט? התקשרו: 055-9705132

 

התקנת פרקט בכפר סבא בזול מחיר מבצע

 

פרקט למינציה בכפר סבא – הבחירה הטבעית

לקוחות רבים בוחרים לרכוש לדירותיהם בכפר סבא פרקט למינציה. יש לכך לא מעט סיבות: פרקט למינציה הינו פרקט זול בכפר סבא ובכלל והתקנתו מתבצעת במהרה ובקלות. למעשה, תוך שעות ספורות מרגע הגעת לוחות הפרקט אל הדירה כבר יונח הפרקט והדירה תקבל מראה ואווירה חדשה לחלוטין. בנוסף, ישנו מבחר גדול של דוגמאות וצבעים בפרקטי הלמינציה וכל לקוח יכול לבחור את הסגנון שהוא מעדיף לדירתו. תוכלו להבחין כי פרקט למינציה פופולרי מאוד בקרב צעירים וסטודנטים בשל היותו אטרקטיבי מבחינת מחיר – אך הוא גם מאוד אהוב בקרב לקוחות אמידים יותר.

התקנתו ופירוקו פשוטות, ניתן להחליף ולשנות אותו מדי זמן מה מבלי לגרום לבלגן או לכלוך מיותר בדירה ובכך לשנות את אופי וסגנון העיצוב של הדירה מדי זמן מה. יתרון נוסף הוא המחיר המוזל בהשוואה לפרקט עץ והיותו של פרקט למינציה עמיד יותר לנזקי הסביבה.

 

התקנת פרקטים בכפ”ס – כמה זה עולה?

ההתקנה של הפרקט תלויה בסוג הפרקט, למשל פרקט למינציה נוח להתקנה ואף ישנם אנשים שבוחרים לבצע את ההתקנה לבד. עם זאת, לא תמיד חובבנות היא הבחירה הנכונה מכיוון שיש חשיבות רבה באופן ההתקנה. חשוב להתקין את הפרקט כראוי על מנת שהוא יוכל לשמש אתכם לאורך שנים, מבלי להיסדק או להישבר. מחיר ההתקנה תלוי בסוג הפרקט, גודל החלל בו הוא מותקן ותנאי העבודה.

מחיר הפרקטים שלנו ב תותח הפרקטים זהה לכל הלקוחות שלנו, גם בכפ”ס וגם בישובים אחרים. המחיר תלוי בסוג הפרקט ובכמות החומר הנדרשת. למידע נוסף בנושא עלויות ומחירים לחצו כאן. בתותח הפרקטים תוכלו למצוא גם פרקטים במבצע בכפר סבא וגם פרקטים יוקרתיים ויקרים יותר.

 

עלויות פרקט בכפר סבאמחיר משוער (לא כולל מע"מ והתקנה)
פרקט למינציה בכפ"ס
הפרקט ההסינטטי, הזול והכה אהוב בישראל
החל מ-53 ₪ למ"ר
פרקט עמיד במים בכפר סבא
בדרך כלל לאזורים כמו המטבח, האמבטיה והגינה
החל מ-87 ₪ למטר
פרקט עץ טבעי
פרקטי עץ לדירה, בית פרטי, חנות או משרד בכפר סבא
החל מ-159 ₪ למ"ר
פרקט פולימרי
מבטיח 100% עמידות למים
החל מ-89 ₪ למ"ר

 

פרקטים למכירה בכפר סבא – רק אצל תותח הפרקטים

אצלנו ניתן להשיג פרקט למינציה, פרקט מעץ, פרקט עמיד בפני מים ועוד. השירות ניתן בפריסה ארצית ואנו מגיעים גם לכפר סבא ומספקים את המוצר שתבחרו תוך זמן קצר. הפרקטים שלנו הינם איכותיים ואנו מבטיחים לכם שלאחר ההתקנה תבחינו מיד כי הדירה שודרגה משמעותית.