הלילה אתם הולכים לישון עם פרקט!

אחד החללים המרכזיים ביותר בבית שלכם הוא חדר השינה: בחדר זה אתם מתעוררים בכל בוקר ובחדר זה אתם גם סוגרים את היום שלכם ובו הולכים לישון.

ישנה חשיבות אדירה לנראות חדר השינה בכל הקשור לשלווה ולרוגע שלכם. אנחנו, תותח הפרקטים, מזמינים גם אתכם ליהנות מנראות יוקרתית ואסתטית בחדר השינה שלכם עם שירות ייחודי של פרקטים לחדרי שינה.

בפעם הבאה שתאחלו אחד לשניה “לילה טוב”, תדעו כי עשיתם הכל על מנת להבטיח לילה שכזה.

 

הזמינו פרקט לחדר השינה שלכם במבצע מיוחד!

* מבחר פרקטים איכותיים לחדרי שינה – עץ ולמינציה במחירים אטרקטיביים

* התקנת פרקט בחדרי שינה בכל חלקי הארץ מדרום ועד צפון

לפרטים נוספים, צרו קשר – 055-9705132

 

פרקט לחדר שינה

 

איך לבחור פרקט לחדר שינה?

אתם יודעים כי אתם רוצים פרקט לחדר שינה אך לא יודעים באיזה פרקט לבחור? כל פרקט שתבחרו ישרת אתכם על הצד הטוב ביותר, ויעניק לכם את האפשרות ליהנות ממגע נעים ונראות מרהיבה.

מה שכן עליכם לשאול את עצמכם הוא האם אתם מעוניינים בפרקט מעץ או בפרקט סינטטי, האם אתם מעוניינים בצבע בהיר או בצבע ככה.

לכל אחד מסוגי הפרקטים יש יתרונות ייחודים, כאשר פרקטי העץ משרתים אתכם לכל החיים בעוד פרקט למינציה לחדר שינה עמיד ל-10 שנים לערך. מנגד, מגוון הצבעים של פרקט הלמינציה רחב יותר בעוד פרקטי העץ מגיעים במגוון מצומצם מאד של צבעים.

חשוב לא פחות להעניק גם תשומת לב לכל סוגיית העמידות: בעוד פרקטי העץ רגישים יותר לשריטות, הפרקט הסינטטי עמיד יותר – כך שבמידה ונפלו חפצים על הפרקט, הסבירות כי יהיו עליו שריטות או זעזועים הינה נמוכה. רגע לפני שתבחרו פרקט עץ לחדר שינה או ריצוף דמוי פרקט לחדר שינה, נציג בפניכם את התועלות של כל אחד מהפרקטים וביחד נבחר את זה המתאים לכם ביותר.

 

האם הפרקטים מתאימים גם לחדרי השינה של הילדים?

בהחלט! במידה רבה אף מדובר על הפתרון המושלם ביותר עבורם. ראשית, הליכה על רצפת הפרקט הינה נעימה יותר בהשוואה לרצפות קרמיקה הידועות כקפואות. כמו כן, בעת שנופלים על רצפות שונות צעצועים או אביזרים כבדי משקל ישנה סכנה של סדקים או שבר בהן. מה קורה עם פרקט הלמינציה לדוגמא? סבירות נמוכה מאד לפגיעות שונות שיפגעו בחזות או באיכות הפרקט. בנוסף לאלו, ישנם יתרונות נוספים בדמות ניקיון פשוט ונראות מרהיבה בחדר הילדים שלכם. הדרך לילדות שמחה ומאושרת מתחילה עם פרקט לחדר שינה.

 

מה הצבע המומלץ ביותר לפרקט בחדר השינה?

כל מה שקשור למלאכת העיצוב מתחיל ונגמר בטעם אישי. אנחנו מאמינים כי אין “נכון” או “לא נכון”, אלא יש את מה שעונה על הצורך שלכם.

במרבית המקרים שילוב הפרקט בחדר השינה מגיע לאחר שכבר יש לכם רהיטים קיימים וקו עיצובי שלט בחדר. לכן, לאחר שנראה את הטון העיצובי שכבר נוכח בחדר השינה שלכם, נוכל להמליץ לכם על צבעים שונים המתאימים, לרבות פרקט לבן לחדר שינה, פרקט בגוונים אפורים או פרקטים הנשארים נאמנים לצבעו הטבעי של העץ.

לשאלתכם מה מחיר פרקט לחדר שינה, דעו כי המחיר הסופי מבוסס על כמה פרמטרים שונים: האם בחרתם להשקיע בפרקט עץ לכל החיים או בפרקט סינטטי, כמה מטר החדר שלכם ובהתאם מה היקף העבודה הנדרש, האם הרכבת הפרקט מתבצעת על הרצפה הקיימת או האם נדרשת עבודה של פירוק הרצפות ועוד.

בעוד ישנם פרמטרים משתנים, ישנו דבר שנשאר קבוע והוא המחירים ההוגנים שלנו. אנו מבטיחים להשביע את רצונכם עם תשובה לשאלה כמה עולה פרקט לחדר שינה.

 

התקנת פרקט בחדר השינהמחיר מומלץ (המחירים לא כוללים מע"מ ותשלום על התקנה)
פרקט למינציה לחדר שינה
עלות פרקט ללא התקנה
החל מ-53 ₪ למ"ר
פרקטי למינציה של קרונו לחדר השינההחל מ-85 ₪ למ"ר
פרקט מעץ אלון לחדר שינה מחירים
פרקט אלון במגוון דגמים
החל מ-149 ₪ למ"ר
פרקטים נוספים מעץ מלא לחדר השינה
במבוק, מייפל, בוק ועוד, דו-שכבתי ותלת-שכבתי
החל מ-165 ₪ למ"ר

 

למה תותח הפרקטים?

חיסכון בזמן, חיסכון בכסף ותוצאות מרהיבות מובטחות לכם דרכנו! ההתקנות מתבצעות ע”י מתקינים מקצועיים במינימום של זמן, והתוצאה המתקבלת היא המקסימום שתוכלו לבקש.

 

לקריאה נוספת: פרקט לחדרים