בחנויות במרכז המסחרי, בבית של החברים הכי טובים וגם במשרד שבו התארחתם בפגישה, שמתם לב כי הרצפה הינה רצפת פרקט. כבר שנים רבות שהפרקט משמר את מעמדו כיוקרתי, מרשים ובעל השפעה עיצובית על החלל.

הפרקט הבא? יכול להיות שלכם! כל הנדרש מכם? לתאם עם מתקין פרקטים מומלץ בקרית מוצקין, לבחור את סוג הפרקט החביב עליכם – הלמינציה או הטבעי, ולהתחיל ליהנות מנראותו המחודשת של החלל!

למרות הסטטוס היוקרתי של הפרקט, גם תושבי קרית מוצקין שהוכרזה כעיר ב-1976, יכולים ליהנות מהתקנה של פרקט זול. למי מוצעים פרקטים בקריית מוצקין למכירה? לכל התושבים, בכל השכונות: מנווה אביבים, דרך שכונת מוצקין הוותיקה ועד נווה גנים.

 

פרקטים בקריית מוצקין במגוון דגמים וסוגים! [מחירים זולים]

* תושבי קרית מוצקין יש לנו הודעה עבורכם – גם אתם יכולים להשתדרג לריצוף פרקט בלי לקרוע את הכיס

מגוון סוגי פרקטים בקרית מוצקין כולל למינציה ועץ ואפשרות לקבלת הצעות מחיר ממספר מתקינים באזור

* פרקטים לבית, לדירה, למשרד או לעסק במחירים נוחים בעיר קרית מוצקין – צרו קשר למידע נוסף

להצעות מחיר לפרקט בקרית מוצקין: 055-9705132

 

פרקטים בקריית מוצקין מבצע מחיר זול

התקנת פרקטים בקריית מוצקין – איזה פרקט עמיד יותר?

פרקטי עץ המוצעים לכם להתקנה יכולים להיות פרקט עץ טבעי או פרקט למינציה בקרית מוצקין. אחד השיקולים שכדאי לקחת בחשבון הוא שיקול תוחלת החיים של הפרקט. אם אתם מעוניינים בפתרון ארוך טווח שיעניק לכם ראש שקט לשנים ארוכות, יהיה כדאי בהחלט לבחור את פרקט העץ הטבעי.

הסבירות שתצטרכו להחליף אותו נמוכה מאד, זאת בתנאי שתתחזקו אותו כנדרש ותהיו קשובים להוראות שיינתנו לכם על ידי המתקין.

אם בחרתם פרקט למשרד או פרקט לחנות מסוג הלמינציה, כדאי שלא תיקשרו אליו יותר מדי: למרות העמידות הנפלאה שלו והיכולת שלו להתמודד אל מול שריטות ונפילות של משקלים כבדים עליו, לאחר כ-12 שנים בממוצע תצטרכו להחליף אותו בעקבות שחיקה ובלאי טבעי. פרקטים במבצע קרית מוצקין זמינים לכם עם שני סוגי הפרקטים!

 

איזה פרקט יתאים לסטודיו אימונים?

כשם שבעלי בתים ומשרדים רוצים לעצב את החלל שלהם באמצעות הפרקט, כך גם בעלים של מכוני הכושר. פרקט לסטודיו של אימונים כמעט תמיד יהיה חייב להיות פרקט הלמינציה. כל עוד אתם מעוניינים בפרקט בחלל האימונים, פרקט זה יענה על הצורך שלכם, זאת בעקבות העמידות הנפלאה שלו.

זיכרו כי הפרקט הטבעי הוא עץ, כך שנפילת משקולת, גם כזו השוקלת מעט מאד, יכולה לשבור אותו ולהרוס אותו. פרקט שנוצר באופן תעשייתי מראש חזק יותר ויכול להיות מותאם גם לחללי עבודה ואימונים.

 

שיטת הדבקה לפרקטים – מה חשוב לדעת?

מתקין הפרקטים שיגיע אליכם יציע לכם התקנה ב-2 דרכים שונות: שיטה אחת היא שיטה של פירוק האריחים שנמצאים בחלל, פינוי הפסולת ולאחר מכן יישום של הפרקט. שיטה נוספת ומהירה יותר (וגם זולה יותר) היא השיטה של ההדבקה על האריחים הקיימים.

שימו לב כי מחיר התקנת פרקט בקריית מוצקין בשיטה זו זול יותר, אך כדאי לדעת כי סביר מאד שיהיה צורך בקיצור דלתות החדרים בחלל. הפרקט מצטרף כשכבה נוספת על הרצפה, כך שיכול להיווצר חיכוך בין הרצפה ובין הדלת ועל כן מקצרים אותה.