תושבי נשר והסביבה הקרובה, הגיע הזמן להשתדרג לרצפת פרקט ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן! אז אם אתם מחפשים פרקטים בנשר ובעמקים ותרצו לקבל הצעת מחיר כולל התקנה לפרקט איכותי – מוזמנים ליצור איתנו קשר. המתקינים שלנו בתותח הפרקטים ישמחו להגיע לכל רחוב ובית בנשר כדי לבצע התקנה לפרקטים האיכותיים ביותר בשוק הזמינים אצלנו.

נשמח להציע שירותי התקנה, תיקון או מכירה של פרקטים במחירים אטרקטיביים במיוחד באזור נשר. כמו שיש הרבה מה לדעת לפני שמקבלים החלטה על קנייה, הכנו לכם כאן סקירה קצרה שתעזור להכניס קצת סדר לבלאגן ולפשט לכם את התהליך כולו.

 

פרקטים בנשר במחיר אטרקטיבי (בלי להתפשר על איכות)

✔️ מבחר פרקטי עץ, למינציה, נגד מים, פולימריים ועוד למכירה בעיר נשר והסביבה

✔️ התקנת פרקטים לבתים פרטיים, דירות או עסקים במחיר מיוחד לפונים דרך האתר

✔️ מתקינים יסודיים ומקצועיים, שירות אדיב, זמינות לביצוע כל עבודת פרקט בנשר 

✔️ מתקינים בכל רחבי נשר, גבעת נשר, תל חנן, רמות יצחק, גבעת עמוס ובן דור >>

לייעוץ מקצועי, הכוונה והצעות מחיר: 055-9705132

 

פרקטים בנשר

 

כל מה שרצית לדעת על פרקטים בנשר

אם תמיד חלמתם על פרקט עץ, אתם חובבי העיצוב הכפרי או הקלאסי וחשובה לכם גם הפונקציונלית והנוחות, המאמר הבא הוא בשבילכם. כל מה שרציתם לדעת על פרקטים בנשר, החל מההבדלים בין סוגי הפרקטים השונים ועד המלצה למתקין פרקטים בנשר, כדי לוודא שיש בידכם את כל המידע כדי להפוך את הבית למקום האהוב עליכם.

חלל הבית שלנו הוא הממלכה שלנו. זה המקום שבו אנחנו רוצים להרגיש נוחות מקסימלית, חופשיות ולחוש הרגשה שלווה, ביתית ובטוחה. כדי שנרגיש את הנוחות האולטימטיבית בבית שלנו, אחד הדברים החשובים ביותר הוא עיצוב הבית. איך משלבים את הפרקט בעיצוב, מהם היתרונות ואיך זה ישפיע על מראה החלל?

 

התקנת פרקט עץ VS התקנת פרקט פולימרי בנשר

איך בוחרים את סוג הפרקט לפני התקנת פרקט לבית בנשר? מה כדאי לדעת על התקנת פרקט בנשר והסביבה, ומה ההבדל בין סוגי הפרקטים השונים?

כשנגיע לשלב הבחירה בסוג הפרקט שנרצה להתקין בבית שלנו, נצטרך לבחור בסוג הפרקט המתאים ביותר. הסוג הנפוץ ביותר הוא פרקט העץ הטבעי, זהו הפרקט הקלאסי והפופולרי שכולנו מכירים. התקנת פרקט עץ מביאה איתה תחושה חמימה וכפרית, שכן הפרקט עשוי כולו מעץ טבעי המשתלב עם פרטי נוי אחרים בבית שמדברים באותה שפה. את הקו העיצובי של פרקט העץ ניתן להמשיך ולשלב בקלות עם יתר אלמנטי העיצוב בבית, החל מאי במטבח ועד הספות בסלון וגווני הצבע של המטבח.

סוגים נוספים, אלו הם הפרקט הפולימרי ופרקט הלמינציה. התקנת פרקט פולימרי בנשר בדומה להתקנת פרקט למינציה בנשר ואזור הצפון, מאפשרות להנות מכל היתרונות של הפרקט, בתוספת עמידות וחוזק גבוהים יותר מפרקט העץ הקלאסי. שני סוגי הפרקטים הללו (פולימרי ולמינציה), עשויים מחומרי גלם חזקים במיוחד. סוגי הפרקטים הללו הפכו נפוצים ועכשוויים, המאפשרים תחזוקה קלה, עלות כלכלית זולה בהשוואה לפרקט העץ הטבעי או המלא ושדרוג העיצוב בבית בקלות.

אנשים רבים המתעניינים בשדרוג עיצוב הבית, בוחרים בשדרוג לריצוף פרקט לבית בנשר. הסיבה לכך היא שלא משנה באיזה סוג פרקט בוחרים, מראה הפרקט מעניק לחלל מראה נעים, נינוח, המתאים לעיצוב הקיים ומעניק תחושה של ביתיות.

 

✔️ להצעת מחיר, ייעוץ ותיאום ניתן ליצור קשר טלפוני או להשאיר פרטים ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם.

 

מחיר התקנת פרקט בנשר: כמה זה עולה?

השאלה המתבקשת לפני שמתחילים בתהליך העיצוב, הבחירה וההתקנה היא כמה עולה להתקין פרקט בנשר והסביבה, ואיך בוחרים נכון? התשובה היא שפרמטרים רבים משפיעים על הבחירה ועל העלות. החל במחיר הפרקט עצמו לפי מ”ר, סוג הפרקט והחומרים הנדרשים לצורך ביצוע ההתקנה וכן מידת הניסיון והמיומנות של המתקין המבצע את העבודה. מחיר ההתקנה למ”ר עשוי לעמוד על 53 ₪ למ”ר, ובמקרה אחר הוא עשוי להתחיל ב-179 ₪ למ”ר.

המחיר עבור התקנה של פרקטים באיכות גבוהה, נעה בין 30 ₪ למ”ר עבור התקנת פרקט חדש ועד 75 ₪ למ”ר עבור חידוש פרקט עץ קיים (מסוג עץ גושני או תלת שכבתי). המחיר להתקנת פרקט בהדבקה מתחיל מ-30 ₪ למ”ר, בדומה למחיר ההתקנה של פרקט למינציה ופרקט מסוג PVC לרצפה. לעומת זאת, המחיר של התקנת פרקט עץ מתחיל מ-65 ₪ למ”ר.

מחיר הפרקט עצמו משתנה גם הוא לפי סוג הפרקט והחומר הנבחר על ידכם, כאשר מחירו של פרקט למינציה עומד על 53 ₪ למ”ר, מחירו של פרקט פולימרי מתחיל מ-99 ₪ למ”ר ואילו פרקט בוק תלת שכבתי יתחיל מ-190 ₪ למ”ר. סוגי פרקטים נוספים הינם פרקט עץ מייפל ופרקט דובדבן, שמחירם עומד על 220-250 ₪ למ”ר. לנוחיותכם גם טבלה תמציתית של מחירי פרקטים בנשר:

 

סוגי פרקטים בנשרמחיר מומלץ (לא כולל מע"מ והתקנה)
פרקט למינציה בנשר
פרקט אירופאי סינטטי, כלכלי ופופולרי
החל מ-53 ₪ למ"ר
מחירי פרקט פולימרי בנשר
מבחר פרקטים פולימריים במבצע
החל מ-99 ₪ למ"ר
עלות פרקט עץ מלא
מבחר עשיר של פרקטי עץ
החל מ-155 ₪ למ"ר
מחיר עבור פרקט אלון תלת שכבתי
עץ אלון טבעי - כולל התקנה צפה!!
החל מ-170 ₪ למ"ר
מחיר פרקט בוק תלת שכבתי החל מ-190 ₪ למ"ר
עלויות של פרקטי עץ מובחרים
פרקט מייפל או דובדבן
250 - 220 ₪ למ"ר
עלות פרקט לעסק
פרקט למשרד או חנות בנשר
החל מ-53 ₪ למ"ר

 

הסתקרנתם? כנראה שכדאי לכם גם לבקר במחירון שלנו וליצור קשר לקבלת הצעות מחיר. אנו בתותח הפרקטים נשמח לעמוד לשירותכם סביב השעון, עם מחויבות מלאה לעבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר בישראל.