חולמים על פרקט איכותי חדש לבית ברשפון? רוצים התקנה מלאה של ריצוף פרקט? המתקינים של תותח הפרקטים ישמחו להגיע לכל כתובת ברשפון והסביבה להתקין את הפרקטים האיכותיים ביותר, בסטנדרטי העבודה הגבוהים ביותר. אנו שמחים לספק שירותי התקנה ומכירה של פרקטים ברשפון והסביבה תוך שימת דגש על שירות איכותי ואדיב. נשמח להציע לכם מעשרות הדגמים שלנו פרקט איכותי בטווחי מחירים משתנים בהתאם לצורך. אז לפני שמקבלים החלטות, הנה כמה דברים שאולי תרצו לדעת לפני שתחליטו על רכישת פרקט לבית ברשפון.

 

פרקטים ברשפון והסביבה – איכות ומקצועיות ללא פשרות

✔️ ריצוף פרקט עץ ופרקט למינציה לבית פרטי, דירה או משרדים ברשפון

✔️ זמינות לייעוץ ולעבודה במהירות עבור כל עניין בנושא פרקטים ברשפון 

✔️ התקנת פרקטים לבתים פרטיים בשרון במחירים משתלמים במיוחד לפונים דרך האתר

לייעוץ והצעת מחיר, צלצלו: 055-9705132

 

התקנת פרקט ברשפון

 

לשדרג את הבית: כל מה שצריך לדעת על פרקטים ברשפון

כל מי שמשדרג, מארגן או מעצב מחדש את ביתו, יודע ומבין כמה חשובה ההקפדה על הפרטים הקטנים. בשיפוץ או שדרוג הבית, אחד הדברים החשובים ביותר זהו הריצוף הנבחר. כשהמטרה הברורה היא להעניק אווירה נעימה ומשודרגת לחלל, בחירת העיצוב והריצוף נדרשות להיות בהתאם.

בחירה ברצפת פרקט, מאפשרת אווירה חמימה, חדשה ומרעננת לחלל הבית, המשרד או החדר אותו בחרתם לשפץ. משום שהתקנת פרקטים ברשפון והסביבה הפכה נפוצה ופופולרית במיוחד בשנים האחרונות, התקנת פרקט איכותי משדרגת מיד את מראה הנכס.

מה אתם חייבים לדעת על התקנת פרקט עץ ברשפון והסביבה, היכן מומלץ לבצע הזמנת ריצוף פרקט ברשפון ומהו מחיר התקנת פרקט ברשפון? בואו איתנו.

 

קלאסי או כפרי – עיצוב בהתאמה אישית

בשנים האחרונות, ניתן למצוא בכל בית מגורים, דירה או משרד ריצוף פרקט בסגנונות כאלו ואחרים. החל מפרקט למינציה, דרך פרקט לבן ועד פרקט עץ – השימוש בפרקט הפך להיות נפוץ ופופולרי במיוחד.

כמו כל טרנד שנשאר איתנו ולא עוזב במשך שנים, השאלה המתבקשת היא כיצד זה קורה? הדבר המיוחד בפרקט, הוא היכולת להתאים את עצמו למראה הנכס בקלות וללא מאמץ. הוא משדרג את החדר בקלות, בעודו מתאים לחדרי שינה, סלון, משרדים, מקומות ציבורים וחנויות. מראה העץ שמעניק הפרקט, משפר את המראה, את האווירה ואת הפונקציונליות במהירות רבה בהשוואה לשינויים אחרים שמבצעים בחלל.

כאשר אנו בוחרים להעניק לחדר השינה מראה כפרי למשל, נצטרך לבצע לא מעט שינויים בחדר כדי להתאים את הרהיטים, האביזרים ועיצוב הנוי כדי להעניק את המראה הרצוי. לעומת זאת, באמצעות הוספה של פרקט עץ שיעניק תחושה חמימה ונעימה, המראה הכפרי יבלוט וישתלב בחדר במהירות רבה.

 

גם יפה, וגם פרקטי: כך תבצעו את הבחירה הנכונה

נכון, בחירה בהתקנת פרקט איכותי לבית פרטי ברשפון, לדירה או למשרד – בהחלט משדרגת את הנראות והופכת את החדר לחמים ונעים לשהייה. אך אם נסתכל לא רק בקנקן, אלא גם במה שיש בו, נגלה שזה לא רק המראה: שימוש ברצפת פרקט מאפשר לשפר באופן משמעותי את מראה הנכס, מבלי להוציא על כך סכומי עתק. הפרקט מאפשר לצמצם מעט בהוצאות הגבוהות הכרוכות לרוב בשיפוץ הבית או הדירה, שכן הוא מספק תוצאה נפלאה, נוחה ופונקציונלית בעלות לכל כיס.

אחד היתרונות הגדולים שבשימוש בפרקט, טמונים בנוחות השימוש בו. ניקיון הפרקט והתחזוקה שלו, דורשים טיפול מינימלי. בכך, הופך הפרקט לנוח וקל לשימוש. יתרון נוסף הינה התחושה הנעימה שמספק הפרקט כאשר עושה בו שימוש ביתי, במקרים שבהם בוחרים ללכת יחפים בחלל הבית.

בין אם אתם זקוקים להתקנת פרקט למינציה ברשפון, התקנת פרקט פולימרי ברשפון והסביבה או במידה ואתם זקוקים לייעוץ והכוונה לפני הבחירה הנכונה – תותח הפרקטים כאן לשירותכם. אנו עוסקים בהתאמה, התקנה ומכירת פרקטים באזור רשפון, וביתר חלקי הארץ.

 

מתקין פרקטים ברשפון: כמה זה עולה?

אם אתם מעוניינים לבצע התקנת פרקט בביתכם במטרה לרענן את מראה הבית, אתם וודאי מעוניינים לדעת מה טווחי מחירים להתקנה של פרקטים ברשפון ובכלל, איפה אפשר לקנות פרקט איכותי ברשפון שיספק את התוצאה האופטימלית.

ראשית, חשוב לדעת שמספר פרמטרים משפיעים על המחיר. החל במחיר הפרקט עצמו לפי מ”ר, סוג הפרקט והחומרים הנדרשים לצורך ביצוע ההתקנה וכן מידת הניסיון והמיומנות של המתקין המבצע את העבודה.

✔️ מחיר פרקט עמיד במים מתחיל ב-86 ₪ למ”ר (לא כולל התקנה).

✔️ מחיר פרקט פולימרי עומד על כ-88 ₪ למ”ר (לא כולל התקנה).

✔️ מחיר פרקט למינציה מתחיל מ-53 ₪ למ”ר בממוצע, בהתאם לסוג העבודה הנדרשת ובהתאמה אישית ללקוח ולצרכיו. (לא כולל התקנה)

 

עם תותח הפרקטים – לא מתפשרים על פחות ממושלם

חברת תותח הפרקטים חרטה על דגלה להעניק ללקוחותיה שירות אדיב לצד מקצועיות חסרת פשרות. אנו מציעים מגוון רחב של פרקטים, המתאימים לביתכם הפרטי או למשרד.

אצלנו תקבלו מחירים ללא תחרות, צוות מיומן ומקצועי ותודעת שירות מנצחת.

להצעת מחיר, ייעוץ ותיאום ניתן ליצור קשר טלפוני או להשאיר פרטים ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם.