תותח הפרקטים מגיע גם אל העיר שדרות שהוקמה בשנת 1951 והוכרזה כעיר כ-45 שנים לאחר מכן – בשנת 1996, עם שירות של התקנת פרקט זול בשדרות! אנחנו מבצעים את עבודות התקנת הפרקט בכל היקף, כך שהשירות שלנו מתאים גם לאנשים פרטיים המעוניינים בנראות חדשה וקלאסית בביתם, אך גם לבתי עסק המעוניינים בפתרון איכותי, מרשים ופרקטי. כל פרוייקט שאנו מבצעים – קטן או גדול, מבוצע על ידי מתקין פרקטים מומלץ בשדרות.

 

התקנת פרקט בשדרות במחירים מפתיעים!

* מבחר דגמי פרקט איכותיים לבית בשדרות, חנות, משרד וכדומה

* גרים בשדרות? בואו לבחור ממגוון פרקטי עץ, למינציה, פרקט פולימרי וסוגים נוספים.

אפשרות התקנה בכל רחבי שדרות – שירות מקצועי ויעיל.

מתקיני פרקטים בשדרות שיבצעו את העבודה כאילו שזה הבית שלהם

* מגיעים לכל השכונות: בן גוריון, נאות אביב, נאות אשכול, המייסדים, הנביאים, יצחק רבין ועוד

לייעוץ ולבחירת פרקט: 055-9705132

 

פרקטים בשדרות בזול

 

מה ההבדל בין פרקט טבעי ובין פרקט למינציה?

פרקטים בשדרות למכירה מוצעים לכם בשני סוגים: הפרקט הטבעי ופרקט הלמינציה. הפרקט הטבעי הינו הפרקט היקר יותר, כאשר הוא גם פרקט לכל החיים. עם עבודת תחזוק מתאימה לפרקט אתם יכולים לזכות במענה לכל החיים. החיסרון של פרקט זה הוא העובדה כי עליכם להתאים עצמכם לצבעים קיימים, המושפעים כמובן מצבעי העצים. מנגד, פרקט למינציה בשדרות הינו פרקט עמיד מאד המבוסס על ייצור תעשייתי. מאחר ומדובר על ייצור ולא על משאב טבעי, פרקטים אלו מגיעים במניפה רחבה של צבעים כך שהם מתאימים עצמם אליכם, ולא ליהפך.

 

הקשר בין פרקט ובין הוצאות החשמל שלכם

התקנת פרקטים בשדרות והסביבה הדרומית לא מעניקה לכם רק את הנראות המרעננת והכפרית בחלל הבית או המשרד שלכם, אלא שמדובר גם על חיסכון פוטנציאלי בהוצאות החשמל שלכם. בכל הקשור לחיסכון בהוצאות המים, ברור לרבים כי מאחר וניקיון הפרקט מתבצע ללא מים ישנו פוטנציאל אדיר לחסוך מאות שקלים בשנה. השאלה הגדולה היא איך התקנת הפרקט מאפשרת לכם גם לחסוך בחשמל? בעוד ישנם אריחים שהינם קרים מאד, הפרקט דווקא מסייע בשמירה על טמפרטורה מאוזנת, כך שתוכלו לצמצם בהוצאות החשמל שלכם.

 

מדוע פרקט למינציה מומלץ יותר בחדרי ילדים?

לפני שתבוצע אצלכם עבודה של ריצוף פרקט בשדרות, יתבצע תשאול מקיף ומעמיק מולכם על מנת להתאים לכם את הפרקט המתאים ביותר. כך לדוגמא, בעת שאתם רוצים לשלב את הפרקט בחדר הילדים שלכם. ההמלצה במקרים שכאלו היא כמעט חד משמעית והיא פרקט הלמינציה. ישנן שתי סיבות עיקריות: האחת היא מניפת הצבעים העשירה שיכולה להוסיף צבע לחדר הילדים – מפרקט כחול ועד פרקט סגול. בנוסף, מדובר על פרקט עמיד יותר, כך שאתם יכולים להיות שקטים כי הפרקט לא ישרט או ישבר בקלות שכן הוא מבוסס על ייצור תעשייתי-מאסיבי.

 

על פי מה נקבע מחיר התקנת פרקט שדרות?

רבים מחפשים אחר מודעות על פרקטים במבצע, אך האמת היא שהמחירים של הפרקט כה נוחים כך שתוכלו לשדרג את הבית או המשרד כבר עכשיו! המחיר מבוסס על כמה פרמטרים שונים, כאשר זה המוביל ביותר הוא סוג הפרקט – הטבעי או הלמינציה. כמו כן, ככל שהיקף העבודה גדול יותר, כך גם נוסקת העלות הסופית. להצעת מחיר נוחה וגמישה, דברו איתנו!