מבחר סוגי פרקטים עד הבית בפריסה ארצית רחבה: להשתדרג מבלי לקום מהספה. 

ייעוץ אישי בבחירת פרקט עד הבית המושלם עבורכם. תותח הפרקטים – מתקינים מוסמכים ומקצועיים, מחירים הוגנים, שירות אדיב ועבודה יסודית!

אחת המגמות הבולטות ביותר בשנים האחרונות בישראל ובעולם בכלל, זהו השימוש בפרקט לריצוף הבית. הסיבה היא שהפרקט מעניק תחושה של חמימות אל מול תחושה יוקרתית וקלאסית. הפרקט הוא לא רק טרנד חולף – הוא כאן כדי להישאר. כיום, השוק מציע אפשרות של התקנת פרקט עד הבית, או במילים אחרות: שדרוג מקצה לקצה מבלי לקום מהספה. סוגי הפרקטים הקיימים כיום בשוק הם רבים, ומשתנים באיכותם, עמידותם והחומר ממנו הם עשויים.

החל בפרקט למינציה שהינו ריצוף דמוי פרקט, פרקט פולימרי ועד פרקט עץ טבעי אמיתי. מה צריך לקחת בחשבון כשבוחרים פרקט לחללי הבית השונים, ומה כדאי לדעת על שירות התקנת פרקט עד הבית?

 

 

פרקט עד הבית: פרקטי עץ, פולימרי, למינציה ונוספים מגיעים עד אליכם

✔️ הזמנת פרקט עד בית הלקוח עם התקנה או ללא – אנשי מקצוע מנוסים בפריסה ארצית

✔️ אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ וניסיון רב בהתקנת פרקטים מכל סוג

✔️ מבחר רחב של סוגי פרקטים במגוון עיצובים – פרקט דמוי עץ, לבן, סינטטי עד הבית >>

לקבלת ייעוץ אישי והצעות מחיר חייגו: 055-9705132

 

פרקט עד הבית

מבחר סוגי פרקטים עד הבית עם או ללא התקנה

 

פרקט עד הבית – לעצב את הבית בקלות

בואו נעשה את זה פשוט, קצר ולעניין: ריצוף הפרקט מאפשר לנו לעצב כל חלל שרק נבחר בהשקעה מינימלית (בכל ההיבטים) ותוצאה מקסימלית. חלל הבית שלנו הוא המקום שבו נרצה להרגיש תמיד בנוח, חופשיים, עטופים ובטוחים. כיום, לא רק שזה אפשרי, אפשר גם להגיע לתוצאה האולטימטיבית מבלי לצאת מהבית. מוצעים כיום בשוק שלל אפשרויות של פרקט עד הבית כולל התקנה, שהופכת את שדרוג ועיצוב הבית לקלים במיוחד.

עם זאת, לפני רכישת פרקט עץ עד הבית או כל סוג פרקט אחר, מומלץ להחליט ולבחור בסגנון העיצוב (כפרי, קלאסי או מודרני), להחליט מה התקציב המקסימלי שתרצו להשקיע בשדרוג המדובר ובנוסף לבחור במתקין פרקטים מקצועי והוגן שיבצע את ההתקנה בצורה המקצועית ביותר.

 

איך לבחור את הפרקט המתאים?

אנחנו חיים בעולם שבו הכל יכול להגיע אלינו עד הבית: החל ממשלוח של אוכל, דרך קניית בגדים אונליין ועד רכישת פרקט עץ עד הבית. לפני שנקבל את ההחלטה ונבחר את הפרקט המתאים לבית שלנו, כדאי לדעת שעומדים לרשותנו שני סוגי פרקטים מרכזיים: פרקט עץ טבעי ופרקט למינציה. תחת כל אחת מהכותרות הללו ישנם כמה וכמה סוגים שונים של פרקטים בשוק, שכדאי לדעת את ההבדלים ביניהם.

✔️ פרקט עץ טבעי

פרקט העץ מציע שני סוגים מרכזיים של ריצוף: פרקט עץ טבעי רב/דו שכבתי, או פרקט עץ אמיתי. ככלל, פרקט העץ מציע אפשרות לשילוב תחושה כפרית וחמימה בחלל, לצד עמידות, איכות וחוזק. ישנם כיום סוגים שונים של פרקטי עץ בשוק – ביניהם פרקט עץ דובדבן, פרקט עץ אלון, פרקט עץ תלת שכבתי וכן הלאה.

✔️ פרקט למינציה

פרקט הלמינציה זהו הסוג הסינתטי של ריצוף הפרקט, שמאפשר לשדרג את העיצוב, לשמור על עכשוויות ובמקביל מציע מחיר שנחשב נוח לרכישה. פרקט הלמינציה הסינתטי דורש תחזוקה קלה, ומספק יתרונות של עמידות גבוהה אל מול נראות אסתטית ונעימה בחלל.

 

✔️ עשוי לעניין אותך גם: פרקטים לדירה | פרקט לבית | פרקט לסלון | פרקט למטבח | פרקט לחדר ילדים | פרקט לחדר אמבטיה

 

רגע, איך מנקים פרקט חדש?

אם אתם כבר משתדרגים, לפני בחירת הפרקט כדאי לדעת מהי התחזוקה הנדרשת, שכן לא רק הנראות חשובה אלא התחזוקה, העמידות והניקיון שדורש הפרקט – כדי לשמור עליו נקי ואסתטי. את הניקוי הראשוני של הפרקט החדש מומלץ לבצע מיד לאחר ההתקנה שלו ולהצטייד בחומר ניקוי מתאים (ניתן לרכוש מאיש המקצוע שמתקין או מחנויות לתחזוקת הבית).

ככלל, מומלץ לנקות את הפרקט באמצעות מטאטא, שואב או סמרטוט מעט רטוב, אך לעולם לא באופן אגרסיבי משום שהפרקט הוא חומר עדין בהשוואה לרצפה הקלאסית שאנו מכירים. למקרים בהם נדרש ניקוי יסודי על ידי גורם מקצועי אנו בחברת תותח הפרקטים שמחים להציע גם שירות ניקוי פרקטים.

 

טווח המחירים לפרקט עד הבית

ישנם כמה פרמטרים שכדאי לשים לב אליהם לפני שבוחרים את סוג הפרקט שנרצה להתקין. ראשית, בדקו מהו מחיר דמוי פרקט עד הבית והאם ישנם עלות הובלה לפרקט או שההובלה מגולמת במחיר.

מחיר התקנת פרקט עד הבית משתנה, להלן מחירון פרקטים:

 

מחירון פרקטים עד הבית

פרקט עד הבית מחירים לפי סוגמחיר מומלץ לפרקט (לא כולל מע"מ ועלות התקנה)
פרקט למינציה מחיר למטר
מגוון סוגים לבחירה עד הבית
החל מ-85 ₪ למ"ר
מחיר פרקט עץ אלון
טבעי גושני
החל מ-150 ₪ למ"ר
עלות פרקט פולימרי (סינטטי)
מחיר משתנה בהתאם לסוג הפרקט
החל מ-100 ₪ למ"ר
פרקט במבוק עד הבית (תלת שכבתי)
כולל התקנה צפה!
החל מ-270 ₪ למ"ר
מחיר פרקט נגד מים
עד הבית כולל התקנה
החל מ-100 ₪ למ"ר
המחיר לחידוש פרקט
חידוש, הברקה וליטוש פרקטים בפריסה ארצית
החל מ-75 ₪ למ"ר
פרקט AC3 עד הבית
פרקט סינטטי
החל מ-59 ₪ למ"ר
פרקט פולימרי מחיר למטר
מסוג SPC
החל מ-100 ₪ למ"ר
פרקט למינציה מחיר
פרקטים תוצרת סין
החל מ-59 ₪ למ"ר