תותח הפרקטים הופך את שנת הלימודים לטובה ואסתטית הרבה יותר! בין ההתקנות שמבצעים בעלי מקצוע מטעמנו, אנו שמחים להציע גם התקנה של פרקטים לבתי ספר. רצפת הפרקט יוצרת נראות חמימה וכפרית, זאת בשונה מאריחים גדולים נטולי עיצוב המרוצפים במרבית בתי הספר. לבחירתם, ניתן לבצע התקנה גם של פרקט למינציה וגם של פרקט עץ טבעי.

 

פרקטים לבתי ספר, גני ילדים ומסגרות חינוכיות רבות נוספות

* מגוון פרקטים איכותיים לבית ספר, גן ילדים, מכללות, אוניברסיטאות ועוד במחירים נוחים למטר!

* מחפשים פרקט לגן הילדים? פרקט לכיתה או חלל כלשהו בבית הספר? נשמח לעמוד לשירותכם

* מתקיני הפרקטים שלנו מוכרים ומתקינים פרקטים בכל רחבי הארץ

לעוד מידע מנציג – חייגו: 055-9705132

 

פרקט לבית ספר, גן ילדים, כיתה

 

שאלת השאלות: פרקט העץ או הלמינציה – מה מומלץ יותר?

במרבית המקרים, אנו נמליץ על פרקט למינציה לבית ספר. ראשית, המחיר הינו זול יותר בהשוואה לפרקט העץ, כך שאם אתם מוגבלים בתקציב ורוצים לעמוד בו, בחירה זו הינה האידיאלית עבורכם. בנוסף, מאחר ומדובר על בתי ספר וגנים, סוגיית העיצוב והצבעוניות חשובה גם היא. בניגוד לפרקט העץ הטבעי המגיע בגוונים אחדים המבוססים על צבע העץ הטבעי, פרקט הלמינציה יכול להגיע בכל צבע שרק תרצו. מדובר על פרקט שהינו תוצר של תהליך תעשייתי, כך שניתן להתאים את הצבעים בהתאם לקו העיצובי שתרצו לייצר.

 

פרקט עץ לבית ספר – מהספרייה ועד חדר המנהלת

אז היכן כדאי לבצע התקנת פרקט בבית ספר? רצפת הפרקט היא הפתרון האידיאלי עבורכם בכל הקשור לתחזוק ולניקיון, זאת מאחר וניתן באמצעות שאיבה וסמרטוט לח לסיים את סאגת הניקיון. בעוד ישנן מסגרות המעוניינות בפרקט בכל שטחן, אנו מבצעים גם עבודות נקודתיות יותר כמו התקנה של פרקט בכיתה ספציפית, בחדר המנהלת, במזכירות, באולם הספורט, באולם הכנסים, בחדר המורים או אך ורק בכיתות התלמידים.

 

ממה מושפע מחיר פרקט לבית ספר או מוסד לימודי?

ראשית, אנו שמחים לומר כי אנחנו מציעים פרקט לבית ספר בזול. המחירים הזולים מבוססים על הרעיון שאתם משלמים על עלות הפרקט ועלות העבודה בלבד, ללא כל תוספות או שורות קטנות שרק מפתיעות אתכם. אנו מתחייבים על עבודה מקצועית המתבצעת על ידי מתקינים מובילים. אז ממה מורכב המחיר?

ראשית, בחירת הפרקט. הבחירה שלכם בפרקט העץ הטבעי או הלמינציה תשפיע על העלות הסופית, שכן פרקט העץ הינו יקר יותר. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את היקף הפרויקט: מאחר והפרקט מתומחר על פי מ”ר, ככל שהשטח הכולל בו ישתלב הפרקט יהיה גדול יותר, כך העלות נוסקת. בנוסף, ישנו הבדל במחיר בין עבודת התקנה המתבצעת כהדבקה על אריחים קיימים, ובין עבודה המתבצעת על בסיס פירוק האריחים הקיימים.

 

אז איך ניתן לדעת כי המתקין הוא אכן מתקין פרקטים מומלץ?

התקנה של פרקטים לגני ילדים ולבתי ספר היא המומחיות של המתקינים שלנו! הדרך שלכם לדעת כי המתקין הינו מומלץ היא על סמך הניסיון שלו והמחירים שהוא מציע לכם. אנו שמחים להציע לכם בעלי מקצוע עבור ריצוף פרקט לגן ילדים ובתי ספר במחירים נוחים ושווים לכל כיס! המתקינים שלנו ישמחו להציג לכם המלצות של לקוחות שיצאו נשכרים, כך שתוכלו ליהנות מעבודה איכותית בראש שקט.