פרקט דמוי בטון הוא פרקט פולימרי או פרקט למינציה שבמראה שלו מדמה מראה של בטון – לחובבי הז’אנר. מדובר באפשרות להקנות לבית או למתחם מראה ייחודי ואורבני, ולעשות זאת בעלות נמוכה ובתחזוקה מינימאלית. פרקט דמוי בטון עמיד בפני שריטות, ובנוסף, כל עוד תבחרו בפרקט פולימרי דמוי בטון – גם תקבלו פרקט עמיד בפני מים.

אנחנו בתותח הפרקטים נוכל לדאוג לכם להתקנה של פרקטים מכל הסוגים באמצעות אנשי מקצוע מעולים ובעלי ציוד איכותי ומתקדם.

 

פרקט דמוי בטון איכותי לריצוף פנים או חוץ במחירים משתלמים

✔️ התקנת פרקט דמוי בטון בפריסה ארצית על פי רצון ובקשת הלקוח!

✔️ מקצועיות ויסודיות כערך עליון, שירות אדיב, מיטב החומרים וכלי העבודה

✔️ מתקינים איכותיים, יועץ אישי לבחירת פרקט דמוי בטון מיטבי ומדויק לעיצוב החלל

לייעוץ אישי והצעות מחיר חייגו: 055-9705132

 

פרקט דמוי בטון

פרקט דמוי בטון – התמונה להמחשה בלבד

 

מה זה פרקט דמוי בטון?

בניגוד לפרקט מעץ מלא, כמו במבוק, אלון, גושני ומייפל – פרקט דמוי בטון עשוי מעץ סינטטי, עץ מלאכותי. פרקטים סינטטים זה מתחלקים לפרקט למינציה דמוי בטון ופרקט פולימרי דמוי בטון. הכוונה ב-“דמוי בטון” היא שאמנם מדובר בעץ סינטטי, אך הפרקט מזכיר במראהו בטון.

פרקט פולימרי ניחן בתכונה ייחודית המקנה לו עמידות מלאה בפני מים, ולכן הוא מתאים מאוד לחדרים שבהם שוררת לחות גבוהה יחסית, אך הוא יכול להתאים גם לחדרים אחרים.

 

היתרונות בפרקט דמוי בטון

בתור פרקט מעץ סינטטי, פרקט דמוי בטון נהנה מהיתרונות של פרקטים מסוג זה: עלות החומרים ועלות ההתקנה נמוכות יותר מאלו של פרקטים מעץ מלא, הם אינם נוטים לצבור לכלוך ואבק, הם עמידים בפני שריטות והתחזוקה שלהם מינימאלית.

בכל הקשור ליחס שבין עלות לתועלת הם ללא ספק מניבים תוצאה מצוינת ומשתלמת, ויאפשרו לכם לקבל מראה יוקרתי בעלות נמוכה יחסית, ומבלי שתצטרכו להטריח את עצמכם יותר מדי בתחזוקה ובניקוי שלהם. יתרון נוספים של פרקטים אלו טמון בכך שהם מחזיקים שנים רבות ללא צורך בהחלפה.

 

התקנת פרקט דמוי בטון – לבד או עם איש מקצוע?

התקנת פרקט מכל הסוגים מצריכה ציוד מתקדם ומיוחד ואנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון ספציפיים בהתקנת פרקטים. ההמלצה היא כמובן תמיד להשתמש בשירותיו של איש מקצוע ולא לבצע את המלאכה באופן עצמאי. עבודה לא מקצועית היא עבודה לא מדויקת, שכנראה שבכל מקרה תצריך בסופו של דבר תיקון משמעותי ואף התקנת פרקט חדש בידי מתקין פרקטים מקצועי.

 

✔️ עשוי לעניין אותך גם: ריצוף דמוי פרקט | PVC לרצפה | חיפוי פרקט לקיר | המדריך לניקיון פרקטים

 

כמה עולה פרקט דמוי בטון?

עלות הפרקט תלויה במחירון של מתקין הפרקטים איתו תעבדו וגם בסוג ומימדי הפרקט וסוג ההתקנה. קיים הבדל במחיר בין פרקט דמוי בטון עמיד במים לפרקט למינציה. בכל מקרה חשוב שתדעו שהלקוחות שמגיעים דרכנו מקבלים ללא יוצא מן הכלל מחירים מעולים מהמתקינים שאיתם אנו עובדים. להלן טבלה המספקת מידע בנוגע לטווח המחירים לפרקט דמוי בטון:

 

פרקט דמוי בטון מחיר לפי סוגמחיר מומלץ למ"ר (המחירים לא כוללים מע"מ והתקנה)
מחיר פרקט למינציה דמוי בטוןהחל מ-59 ₪ למ"ר
מחיר פרקט פולימרי דמוי בטוןהחל מ-99 ₪ למ"ר
מחיר פרקט דמוי בטון לבןהחל מ-59 ₪ למ"ר
מחיר פרקט דמוי בטון אפורהחל מ-59 ₪ למ"ר

 

✔️ מעוניינים לדעת עוד? רוצים לבדוק מחירים של סוגי פרקטים נוספים? היכנסו עכשיו למחירון הפרקטים המלא של תותח הפרקטים ותוכלו להתרשם ממחירי פרקטים ממגוון הסוגים והדגמים שיש לנו להציע. מחיר משתלמים לפונים דרך האתר!

 

כיצד לבחור מתקין פרקטים?

השאלה היא אפוא לא האם להתקין לבד או עם איש מקצוע, אלא כיצד לבחור מתקין פרקטים – והתשובה היא כמובן לבחור במתקין מנוסה ובעל המלצות, ואחד שבידיו ציוד איכותי ומגוון פרקטים רחב. פרמטר העלות הוא פרמטר שיש להתחשב בו, אך חשוב ממנו הוא פרמטר איכות העבודה.

מומלץ להתרשם מעבודות קודמות שביצע המתקין, לבדוק אילו סוגי עבודות הוא ביצע ומהו הניסיון שלו. כדאי לבחור מתקין שיודע להעניק שירות אישי ויקדיש זמן על מנת לעזור לכם לבחור את הפרקט שמתאים לכם באופן אישי.

 

מה עדיף – פרקט מעץ סינטטי או פרקט עץ מלא?

זוהי שאלה שאין לה תשובה אחת ספציפית והיא לחלוטין תלויה בכם. אם אתם מחפשים עלות משתלמת ותחזוקה קלה – כנראה שפרקט מעץ סינטטי יתאים לכם יותר. אם חשוב לכם מראה טבעי ומהודר – כנראה שפרקט מעץ מלא כדוגמת פרקט עץ אלון, יתאים לכם יותר. התקנה איכותית כוללת גם התאמה מדויקת לרצונות ולצרכים שלכם.

 

התקנת פרקטים דמוי בטון בפריסה ארצית

אם קוסמת לכם האפשרות להתקין פרקט דמוי בטון בבית או בעסק, צרו איתנו קשר במספר 055-9705132 או לחילופין השאירו פרטים בטופס שבדף זה ותזכו לקבל ייעוץ מקצועי ומענה לכל שאלה שיש לכם. נוכל לקשר אתכם עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בכל אזור ועיר בישראל, שיעניקו לכם שירות אישי ואמין, יתקינו עבורכם את הפרקטים באופן מקצועי וכל זאת במחיר הוגן ומשתלם.