התקנת פרקט בהדבקה עצמית – עשה זאת בעצמך! אנו גאים להציע מבחר פרקטים להדבקה עצמית בשלל צבעים, עיצובים וסגנונות. לפרטים נוספים צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

טרנד “עשה זאת בעצמך” הולך ותופס תאוצה כמעט בכל התחומים בחיינו, והוא לא פוסח גם על עולם הפרקטים ועיצוב הפנים. בין אם אתם חובבי DIY (“עשה זאת בעצמך”), או פשוט מעוניינים להחליף את הריצוף ולחסוך עלויות התקנה ותשלום לבעלי מקצוע, אין ספק שתשמחו לגלות שהתקנת פרקט בהדבקה עצמית אינה מסובכת כפי שלעיתים נדמה.

נכון, אמנם נדרשת עבודה יסודית, מקצועית ומדויקת אך זה לגמרי אפשרי – ובדיוק בשביל זה נולד המדריך הבא, המכיל דגשים חשובים לפני ביצוע התקנת פרקט בהדבקה עצמית

 

 

התקנת פרקט עשה זאת עצמך – סוגים, דגמים ומחירים

✔️ מבחר סוגי פרקטים להדבקה עצמית בפריסה ארצית רחב – פרקט למינציה, פרקט פולימרי, פרקט עץ

✔️ אלפי לקוחות מרוצים כבר הזמינו פרקט עם או בלי הדבקה מתותח הפרקטים!

✔️ אצלנו תוכלו למצוא פרקטים איכותיים במגוון של מחירים לכל כיס – התאמת פרקט לפי תקציב >>

להצעת מחיר חייגו: 055-9705132

 

פרקט בהדבקה עצמית

פרקטים בהרכבה עצמית – מבחר דגמים ומחירים

 

למה להתקין פרקט בהדבקה עצמית?

התקנת פרקט בהדבקה עצמית היא עניין שנוי במחלוקת בעיניי בעלי המקצוע השונים. חלקם יביעו דעה חיובית ואף יתנו לכם טיפ או שניים לביצוע, חלקם יציעו לכם לוותר מראש ולגשת לאיש מקצוע שיבצע את העבודה בצורה המדויקת ביותר. אז נכון, התקנת פרקט באופן עצמי היא אמנם אינה פופולרית במיוחד, אך היא בהחלט אפשרית, כמובן בתנאי שאתם יודעים איך עובד תהליך התקנת פרקט.

לשיטה כמו כל דבר שאנחנו מכירים בחיים, יש יתרונות, חסרונות ומגוון דרכים לביצוע. כאמור, היתרון המרכזי והעיקרי של התקנת פרקט בהדבקה עצמית, הינו חסכון כלכלי. מעבר לכך, התקנת הפרקט באופן עצמאי מאפשר ביצוע בטווח הזמנים שאתם בוחרים ללא תלות בזמינותו של איש המקצוע, ויש האומרים שזה אפילו מהנה ומהווה חוויה חיובית.

 

איך מתקינים פרקט בהדבקה עצמית?

כדי לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, עליכם להכין מראש את כלי העבודה, השטח עליו תבצעו את ההדבקה, חומר הגלם שתשתמשו בו (או במילים אחרות: סוג הפרקט שיותקן) וגודל החדר.

כלי העבודה:

כלי העבודה הדרושים להדבקת פרקט הינם: פלס, ספוג, סרט דביק, מסור, אקדח דבק חם, עיפרון וסרגל לסימון, שולחן או משטח עבודה. בנוסף, תצטרכו כמובן את אריחי הפרקט שיותקן, פאנלים ויריעות.

 

שלבי ההתקנה – כך תעשו את זה נכון

✔️ שלב ראשון – בדקו והכינו את הרצפה שתהיה משטח העבודה שעליו יודבק הפרקט. נקו והחליקו באופן מושלם את הרצפה, קח שלא יהיו גרגירים, חלקיקים או לכלוך שאינם נראים לעין ויפריעו להתקנה. לאחר מכן, מה שעליכם לבדוק הוא שהרצפה ישרה לחלוטין, באמצעות הפלס. שימו לב, חשוב להיות מדויקים כבר מהשלב הזה: מידה והרצפה לא ישרה, החליקו ופלסו את הבסיס לפני תחילת ההדבקה.

✔️ שלב שני – פרסו ספוג על גבי המשטח לכל אורכו ורוחבו, והדביקו את חתיכות הספוג האחת אל השנייה ולאחר מכן אל הרצפה הקיימת. המטרה של שלב זה היא ליצור שכבה מבודדת ויציבה בטרם הדבקת אריחי הפרקט. כעת, אנחנו מוכנים להדבקת הפרקט! נתחיל להניח את אריחי הפרקט, אחד אחרי השני. לרוב, האריחים מגיעים בצורת קורות פרקט בחיבור ללא דבק. שימו לב: בין האריחים יש להשאיר מרווח מתאים להתקנת הפאנלים.

✔️ שלב שלישי – לאחר שכל אריחי הפרקטים במקומם, נדביק את הפאנלים והאריחים אל הקירות והרצפה באמצעות סיליקון על מנת לקבל תוצאה מדויקת וטובה.

 

איזה פרקטים מתאימים להדבקה עצמית?

ישנם סוגים מסוימים של פרקטים שמתאימים להתקנה בהנחה צפה בלבד, ואילו אחרים מתאימים להתקנה באמצעות הדבקה. הפרקט הקל ביותר להתקנה עצמית הינו פרקט למינציה.

סוגי פרקטים נוספים המתאימים להדבקה עצמית הם פרקט עץ (שניתן להתקין גם בהתקנה), פרקט פישבון ופרקט שרוחבו מעל 12 ס”מ. בנוסף, חשוב לדעת שכדי להתקין חימום תת רצפתי משולב פרקט, נדרשת התקנה בהדבקה בלבד.

 

המחיר עבור פרקט בהדבקה – עשה זאת בעצמך

לפני שמתחילים את תהליך הדבקת הפרקט, כדאי לברר כמה עולה פרקט בהדבקה עצמית למכירה, ומהו ההבדל בין סוגי הפרקטים השונים: החל מטווח המחירים לפי וי סי בהדבקה עצמית ועד מחיר פרקט למינציה “עשה זאת בעצמך”.

מחירי פרקטים בהדבקה עצמית הם כמובן שונים ממחירים הפרקטים הכוללים התקנה, שכן מחירם זול יותר ואינו כולל את שירותו של איש המקצוע מטעם תותח הפרקטים.

 

השוואת מחירים פרקטים בהדבקה עצמית

פרקט בהדבקה עצמית מחיר לפי סוגמחיר מומלץ לפרקט (לא כולל מע"מ ועלות התקנה)
מחיר פרקט עץ להרכבה עצמית
טבעי גושני
החל מ-150 ₪ למ"ר
מחיר פרקט למינציה
תוצרת אירופה
החל מ-53 ₪ למ"ר
עלות פרקט למינציה
מסוג אלון
החל מ-55 ₪ למ"ר
מחיר פרקט למינציה
מסוג קרונו - במבצע
החל מ-85 ₪ למ"ר
פרקט AC3 להדבקה עצמית
פרקט סינטטי
החל מ-59 ₪ למ"ר
פרקט פולימרי SPC להרכבה עצמיתהחל מ-100 ₪ למ"ר
פרקטי אריחי LVT מובחר החל מ-160 ₪ למ"ר
מחיר פרקט למינציה עשה זאת בעצמך
תוצרת סין
החל מ-59 ₪ למ"ר

 

למה לבחור תותח הפרקטים?

בין אם מדובר בהתקנת פרקט מלאה או ברכישת פרקט להדבקה עצמית, אנו לוקחים כל שירות ברצינות המלאה, קשובים לדרישות הלקוח ועושים כמיטב מאמצינו להתאים עבורכם את הפתרון האידיאלי. מרבית לקוחותיה החדשים של החברה מגיעים אלינו דרך המלצות של לקוחות קיימים, עובדה שאנו גאים בה ומאמינים שמדברת בעד עצמה!

אנו בתותח הפרקטים נשמח לספק לכם ייעוץ אישי קשוב ומדויק בכל הקשור להתקנת פרקטים בהדבקה עצמית, סוגי הפרקטים המתאימים, מחירים ועוד. אז קדימה, למה אתם מחכים? צרו קשר!