פרקטים ברמת השרון מוצעים עבורכם בשלל סוגים כאן אצלנו בתותח הפרקטים. רצפת פרקט מעוצבת ומסוגננת יכולה לשנות מן הקצה אל הקצה את מראה חלל הבית, המשרד או החנות. בין אם מדובר בפרקט למינציה או עץ אמיתי, ריצוף פרקט הוא המילה האחרונה בעיצוב הפנים. הפרקט הפך לאחד מסוגי הריצוף הנפוצים ביותר בקרב תושבי רמת השרון, לעיתים אף יותר מקרמיקה, בטון ושיש.

 

פרקטים ברמת השרון – מכירה והתקנת פרקטי למינציה ועץ במחיר מיוחד

✔️ חושבים שהגיע הזמן לשדרג את הריצוף שלכם? מצוין. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן

✔️ בשיחת טלפון קצרה תקבלו הצעת מחיר לקנייה ו/או התקנת פרקטי למינציה ועץ ברמת השרון

✔️ מחירים מיוחדים על מגוון רחב של פרקטים לבית, למשרד ולעסק. צריכים ייעוץ? צרו קשר

✔️ התקנה בכל השכונות ברמה”ש: אלון, הדר, נווה גן, נווה רום, גולן, מורשה, קרית יערים ועוד

לייעוץ והצעת מחיר צלצלו למספר: 055-9705132

 

התקנת ומכירת פרקטים ברמת השרון

רמת השרון פרקטים

 

פרקט למינציה בעיר רמת השרון

על מנת להימנע מהעלויות הגבוהות הכרוכות בהתקנת פרקט אמיתי מעץ טבעי, לקוחות רבים בוחרים בפרקט למינציה ברמת השרון. פרקטי הלמינציה עשויים מעץ סינתטי, מה שהופך את רכישת החומר והתקנת הפרקט לסיפור זול בהרבה מפרקט קלאסי.

פרקט למינציה משווה מראה יוקרתי, איכותי ומהודר הן עבור בתי מגורים והן עבור בתי עסק. מלבד היתרון במחיר ובאסתטיקה, פרקט למינציה עמיד יותר מפרקט רגיל, שכן הוא הרבה פחות רגיש למכות, שריטות וחבלות. בנוסף, במידת הצורך, החלפה או תיקון של פרקט למינציה הוא עניין פשוט ולא מסובך כמו במקרה של פרקט עץ.

פרקט למינציה גם דורש טיפול ותחזוקה פשוטה, קלה וזולה בהרבה. עם זאת, בין אם תבחרו בפרקט למינציה או בפרקט עץ, אנו בתותח הפרקטים מעמידים לרשותכם קשת רחבה של פרקטים במבצע.

 

למה כדאי להיעזר במתקין פרקטים ברמת השרון?

התקנה עצמאית של פרקט היא עניין מסוכן שעלול לגרור נזקים משמעותיים ועלויות מיותרות. על מנת להבטיח את איכות הגימור ועמידות רצפת הפרקט, מומלץ להיעזר בגורם מקצועי, מנוסה ומיומן.

התקנה בלתי מקצועית עלולה “לתקוע” אתכם עם פרקט פגום ועקום, מה שיפגע במראה האסתטי של הדירה, הבית או המשרד. חשוב לזכור שהדבר הראשון שניכר כאשר נכנסים לחלל כלשהו הוא הרצפה. לכן כדאי לא להסתכן בהתקנה חובבנית ולהשקיע באיש מקצוע בעל ניסיון בהתקנת פרקט ברמת השרון.

כיום, אין צורך לחפש פרקטים ברמת השרון – המתקינים שלי יגיע לכל כתובת שתמסרו ברמת השרון, משכונת נווה מגן המזרחית, עבור בשכונות המרכזיות הדר ונווה רסקו ועד שכונות נווה רום וגולן שבמערב העיר. התקנת פרקט ברמת השרון הוא עניין פשוט, קל ונוח – כל מה שצריך לעשות הוא רק ליצור עמנו קשר כדי שנתאים לכם את המוצר האופטימלי עבורכם.

 

כמה עולה פרקט למכירה ברמת השרון?

פרקטים למכירה ברמת השרון מבית תותח הפרקטים מגיעים במגוון צורות וסוגים. מחיר פרקט ברמת השרון נגזר מהדגם הספציפי בו תבחרו.

להלן טווחי מחירים של פרקטים לפי סוג:

  • פרקט למינציה – 50-100 ש”ח למ”ר + התקנה (החל מ-30 ש”ח למ”ר)
  • פרקט עץ טבעי – 270-150 ש”ח למ”ר + התקנה (החל מ-55 ש”ח למ”ר)

עוד מידע בנושא: בדף הבא.

 

לסיכום, אם אתם מחפשים פרקטים בזול ברמת השרון, צרו עמנו קשר ואנו כבר נדאג להתאים לכם את רצפת הפרקט שתמיד רציתם.

 

רמת השרון – מפה: