פרקטים בתל מונד ממבחר דגמים בכל הסוגים והגדלים, במחירים נוחים לכל כיס! 

מחפשים מתקין פרקטים בתל מונד? היישוב נמצא בתנופת בנייה, עם קצב צמיחה גבוה. תושבים רבים מתעניינים בהתקנת פרקט עץ או פרקט למינציה כדי לשדרג את חלל הבית, בלי לקרוע את הכיס. בשורות הבאות נסביר כל מה שחשוב לדעת התקנת פרקט ביישוב תל מונד.

 

פרקטים בתל מונד לשדרוג ועיצוב הבית במחירים נוחים (מאד)! 

✔️ התקנת פרקטים בתל מונד – מיטב מתקיני הפרקטים במחיר אטרקטיבי

✔️ מגוון דגמים איכותיים של פרקטים לבחירה בהתאמה אישית 

✔️ פרקט בתל מונד מכל סוג: פרקט אגוז, אלון, תלת שכבתי, פולימרי, למינציה, נגד מים ועוד

✔️ מתקיני פרקטים מגיעים לכל השכונות: כרמל, גבעת הנרקיס, אלי כהן,

וולפסון, פסגת השרון, גבעת דולב ועוד.

✔️  חידוש או החלפת פרקטים ביישוב תל מונד לבית, לדירה, למשרד ולעסק!

לפרטים נוספים והצעת מחיר >>

צרו קשר בטלפון: 055-9705132

 

פרקטים בתל מונד

פרקטים בתל מונד – מבחר סוגי פרקטים במחירים אטרקטיביים, מתקינים מקצועיים ומנוסים!

 

 

לשדרג את עיצוב הבית עם פרקט לדירה בתל מונד

שוקלים להתקין פרקט בבית? לפרקט יש יתרונות רבים: ראשית, הנוכחות המורגשת שלו מבחינה עיצובית.

כשנכנסים לבית שמותקן בו פרקט, אי-אפשר להישאר אדישים ובמקרים רבים, הפרקט הופך לאלמנט שמוביל את הקו העיצובי כולו. יתרונות נוספים של פרקט הם הבידוד שהוא מספק כנגד קור וחום.

כיום יש סוגים שונים של פרקטים, חלקם מתאפיינים בעמידות גבוהה כנגד שחיקה ומים, כך שפרקט יכול להתאים גם לבית עם ילדים וחיות מחמד.

 

התקנת פרקט בתל מונד – איך לבחור את החומר והצבע הנכון?

בחירת הגוון והטקסטורה הם בעלי חשיבות מכרעת בתוצאה הסופית. כדי לשמור על קו עיצובי ברור, חשוב להתאים את גוון הפרקט לצבע הקירות, הריהוט ואפילו לחפצי הנוי בבית. הנה כמה דוגמאות אפשריות לשילובים שתמיד עובדים:

✔️ פרקט עץ אלון טבעי עם קירות בגוונים של אפור ולבן: ביננו, קשה לטעות עם פרקט עץ אלון טבעי, הוא נראה מדהים בכל מצב. פרקט אלון כדאי לשלב אותו עם קירות בגוונים של לבן או אפור, שיקנו לבית מראה מודרני אך חמים.

✔️ פרקט אגוז עם קיר בריקים: השילוב בין פרקט מעץ אגוז ביחד עם קירות בריקים הוא שילוב שאהוב על מעצבי פנים רבים. שילוב הטקסטורות הזה מייצר אווירה ביתית, כפרית ויוקרתית. אין לכם כסף לבזבז על קירות בריקים? גם טפטים עם טקסטורה דומה יעשה את העבודה.

✔️ פרקט עץ בהיר עם קירות בגוונים ירקרקים, סגולים או כחולים: פרקט מעץ בהיר עם קירות בצבע ירוק מנטה, ירוק בהיר, כחול בהיר או טורקיז עשיר -אלו שילובים שמוכיחים את עצמם בכל פעם מחדש. שילוב כזה יכול להתאים במיוחד לחדרי אמבטיה, כל עוד זוכרים לרכוש פרקט עמיד במים – למשל פרקט פולימרי. עוד שילוב נהדר הוא פרקט בהיר, אפילו לבן, עם קירות בצבע סגול לילך.

 

מחיר פרקט בתל מונד – כמה עולה?

מחיר פרקט בתל מונד נקבע לפי מטר-מרובע, בהתאם לחומר הנבחר. יש מגוון גדול של סוגי פרקטים, כל אחד מתאים לתקציב ולדרישות שונות:

# פרקטים מעץ טבעי הם מעט יקרים יותר ודורשים עבודת תחזוקה, אבל את המראה היוקרתי שלהם קשה להשיג בדרכים אחרות.

# פרקט למינציה בתל מונד הוא פרקט עץ סינטטי המכונה גם פרקט תלת שכבתי. הוא מורכב משכבה של HDF, הדפס סינטטי בדוגמה של עץ ושכבת למינציה שקופה ששומרת על הפרקט. פרקט למינציה עמיד בפני מים וכתמים, והוא זול יותר מפרקט עץ מלא. אפשר לבחור מתוך מגוון רחב של טקסטרטורות.

 

פרקטים בתל מונד - מחיר לפי סוג פרקטמחירון פרקט בתל מונד - ללא מע"מ והתקנה
מחיר לחידוש פרקטים בתל מונדהחל מ - 75 ₪ למ"ר
פרקטים מעץ מלא או טבעי בתל מונדהחל מ-150 ₪ למ"ר
מחיר פרקט למינציה בתל מונדהחל מ - 54 ₪ למ"ר
עלות של פרקט במבוק בתל מונדהחל מ - 260 ₪ למ"ר
כמה עולה פרקט תלת שכבתי בתל מונד?החל מ - 170 ₪ למ"ר
פרקט פולימרי נגד מים לבית בתל מונד
החל מ - 95 ₪ למ"ר

 

התקנת פרקטים בתל מונד עם מתקינים מנוסים

התקנת פרקטים זו עבודה מורכבת, הדורשת ניסיון ודיוק. לכן חשוב לפנות לחברה מקצועית ולא להתפשר על חאפרים שיבצעו עבודה חובבנית.

אז למה לפנות דווקא אלינו? אצלנו בתותח הפרקטים תוכלו לבחור בין מתקיני פרקטים בתל מונד במחירים ללא תחרות. המחירים שתקבלו מורכבים משני אלמנטים בלבד: מחיר הפרקט, ומחיר ההתקנה, בלי אקסטרות ובלי גזירת קופון בדרך. חשוב לנו לפעול בשקיפות, תוך הקפדה על שירות אדיב. המתקינים שלנו הם מתקינים מנוסים, והם ישמחו לבצע עבודה מקצועית שתשאיר אתכם מרוצים.