רוצים להתקין פרקט בראש העין? בצדק. הוא שימושי, נוח, פונקציונלי וההתקנה שלו פשוטה: ריצוף הפרקט הופך יותר ויותר פופולרי, בכל רחבי הארץ. אם אתם מתגוררים בראש העין או הערים הסמוכות, כדאי שתדעו שכדי לשדרג את עיצוב הבית שלכם אתם ממש לא צריכים לצאת ממנו. אנחנו בחברת תותח הפרקטים מציעים ייעוץ, התאמה אישית והתקנה בפריסה ארצית, ללקוחות פרטיים ועסקיים.

אם אתם מתלבטים אם ואיך לשדרג את מראה הבית, הדרך שלכם מתחילה כאן. כמה עולה להתקין פרקט בראש העין? האם מומלץ לבצע התקנת פרקט למינציה או פרקט פולימרי בראש העין? כל התשובות, בואו איתנו.

 

התקנת פרקטים בראש העין – שדרגו את חלל הבית או המשרד

✔️ רכישת פרקטים במחירים זולים בראש העין עם תותח הפרקטים – עלות לכל כיס.

✔️ התקנה מקצועית, קלה ופשוטה שתעשה לכם את חיים קלים: משדרגים את הבית ללא מאמץ

✔️ יחס אישי, התאמה אישית, ייעוץ מקצועי והתקנה ברמה הגבוהה ביותר

✔️ מתקינים פרקט בכל שכונות ראש העין: שבזי, הרקפות, גבעת טל, נווה אפק, ראש העין החדשה, מצפה אפק ונוספות >>

לייעוץ והצעות מחיר חייגו כעת: 055-9705132

 

פרקטים בראש העין

פרק איכותי לבית או למשרד בראש העין

 

שדרוג מראה החלל עם תותח הפרקטים

את ריצוף הפרקט אפשר להתקין בכל מקום שעולה על דעתכם: פרקט למשרדים ולבתי עסק, מרפאות, חנויות, מרכזי קניות, פרקטים למכוני כושר, בניינים, וכמובן דירות ובתי מגורים. גם בתוך המבנה או החלל עצמו, אפשר להתקין את הפרקט בכל חדר ולכל שימוש תוך התאמה לצרכים. כך למשל, ניתן להתקין ריצוף פרקט במטבחים, מרפסות ואפילו בחדרי אמבטיה.

יכול להיות שזה נשמע מעט מבלבל או מפתיע, אך כדאי שתדעו שכל מה שצריך כדי לאפשר זאת זו בחירה של הפרקט הנכון: בחדרי אמבטיה לצורך העניין, נבחר כמובן בפרקט עמיד למים וללחות. במטבחים, מרפסות ופרגולות נבחר בפרקט סינטטי ברוב הגדול של המקרים, כשהדגש הוא הגנה מפני לחות וכן מפני שריטות וחבלות.

בכל אחד מהמקרים, חשוב לבחור מתקין פרקטים בראש העין שהוא בעל ניסיון וידע להדריך אתכם בהתאם, עד לבחירת הפרקט המתאים לצרכים האישיים שלכם.

 

פרקט עץ או פרקט שחור: כך תדעו מה לבחור

ישנם סוגים רבים של פרקטים, מבחר גדול של סגנונות ועולם שלם של גוונים, צבעים וחומרים. כל אחד מסוגי הפרקטים עשוי מחומרים שונים וכמובן שבהתאם לכך גם השימוש בריצוף. כך לדוגמה, לפרקטים הסינטטיים כמו פרקט למינציה או פרקט פולימרי, ישנם יתרונות הכוללים תחזוקה שוטפת קלה, עמידות לחבלות ושריטות ועלות שאינה גבוהה ומתאימה לכל כיס.

בשונה מהפרקטים הסינטטיים, לנבחרת ריצוף הפרקט האמיתי יתרונות משלהם: מראה קלאסי, יוקרה וחלופה מושלמת לשדרוג עיצוב החלל. עם זאת, מחיר פרקט עץ אמיתי הינו גבוה יותר בהשוואה למחיר פרקט פולימרי בראש העין או יתר הפרקטים הסינטטיים.

סוג נוסף של פרקט שהפך לנפוץ בבתים ומשרדים רבים בישראל, הינו פרקט שחור או לחלופין פרקט כהה. הפרקט השחור מספק עיצוב ייחודי, מראה אסתטי ונקי לצד היעדר סינוור והחזר אור מגופי התאורה בחלל. עלות פרקט שחור בראש העין הינה דומה למחירו של כל פרקט אחר, וזאת בהתאם לסוג (למינציה, עץ מלא ועוד).

 

מחירי פרקטים בראש העין והסביבה

עלויות להתקנת פרקט בראש העין משתנות בהתאם לסוג הפרקט שבוחרים, המשפיע בראש ובראשונה על המחיר הסופי. פרמטרים נוספים שיש לקחת בחשבון במהלך הבחירה וטרם ההתקנה כמובן, הם גודל החלל (לפי מ”ר), עלויות החומר ועלות ביצוע עבודת ההתקנה.

כפי שתוכלו להתרשם בעמוד המחירון שלנו, עלות ההתקנה בתותח הפרקטים נוחה, הוגנת מתאימה לכל כיס:

✔️ מחיר פרקט שחור (למינציה) – החל מ-53 ₪ למ”ר

✔️מחיר פרקט עץ טבעי (עץ מלא) – החל מ-150 ₪ למ”ר

✔️מחיר פרקט עמיד במים (כולל התקנה צפה) – החל מ-99 ₪ למ”ר

 

אמרתם התקנת פרקטים בראש העין? אמרתם תותח הפרקטים

מבין כלל בתי העסק העוסקים בייבוא, הפצה ומכירה של פרקטים, אנו ערבים ומתחייבים ללקוחותינו בין היתר על אספקת מוצרים מהירה, התקנה איכותית ומקצועית העומדת בסטנדרטים הקפדניים ביותר בישראל, שמירה על סביבת עבודה נקייה ובטוחה ושירות מקצועי ואמין בידי מיטב המומחים ובעלי המקצוע בישראל.

התקנת פרקטים אינה עבודה פשוט כלל. יתרה מכך, נסיון להתקין פרקטים על ידי אדם שאינו מוסמך לכך ושאינו מתמצא בטכניקות העדכניות ביותר בענף, עלולה להוביל בטווח הארוך לנזקים כבדים – הן לרצפה והן לעובר ושב שלכם.

לרשותינו מבחר רחב של סוגי פרקטים במגוון דגמים ודוגמאות. תוכלו לבחור את הפרקט המתאים ביותר עבורכם וליהנות ממנו לאורך שנים רבות, זאת מבלי לקרוע את הכיס. התקנת פרקט בראש העין נעשית באופן דקדקני ומוקפד ואנו שמים דגש רב על מקצועיות, בטיחות וכמובן-  שביעות רצון הלקוח. אנו מזמינים אתכם ליהנות מחווית קנייה טובה, ליווי מלא וסיפוק רב מן המוצרים שלנו לאורך זמן.