מחפשים מתקין פרקטים בקריית מלאכי? אתם יכולים להפסיק לחפש, כי מצאתם. אנו בתותח הפרקטים מתחייבים לעבודה מקצועית במחירים נוחים. אם אתם צריכים התקנת פרקט בקריית מלאכי, נשלח אליכם איש מקצוע שידאג לעשות עבורכם עבודה מקצועית ויסודית. התקנה של פרקטים בזול ובלי לשבור חסכונות, זאת אפשרות ממשית. פרקט משדרג את חלל הבית ומעלה את ערכו בהוצאה מינימלית, אז למה בעצם אתם מחכים?

 

התקנת פרקט בקרית מלאכי לבית או לעסק – מתקיני פרקטים מקצועיים

✔️ חדש! תותח הפרקטים בקריית מלאכי!! מבצעים חמים לפונים דרך האתר

✔️ מבחר רחב של סוגי פרקט בקריית מלאכי – פרקט עץ, למינציה, פולימרי, עמיד במים ועוד

✔️ נציגינו ישמחו לעמוד לשירותכם לצורך ייעוץ אישי ועזרה בבחירת הפרקט המתאים עבורכם

✔️ מתקיני פרקטים בקריית מלאכי, שכונות: כרמי הנדיב, גבעת סביונים, קיבוץ גלויות, גני שמואל,

בן גוריון, יגר, הרצל, וייצמן, יגאל אלון, הנרקיסים, המייסדים, נווה אור ונוספות >>

לייעוץ והצעות מחיר: 055-9705132

 

פרקטים בקרית מלאכי

פרקטים בקרית מלאכי – התקנה בכל רחבי העיר

 

איך בוחרים פרקט איכותי בקריית מלאכי?

מכירים את הדירות האירופאיות המעוצבות, עם הפרקט המרהיב ותשומת הלב לפרטים הקטנים? פרקטים הפכו לטרנד חם בעולם העיצוב, ולא בכדי. מדובר בטרנד שהחל כבר לפני שנים, ולא עושה שום סימנים של היעלמות.

התקנת פרקט עץ בקרית מלאכי תיתן לדירה שלכם את הלוק האירופאי והיוקרתי שאתם מחפשים, בהוצאה נמוכה בהרבה מכפי שהייתם מצפים. כשבוחרים פרקט, חשוב מאד לשקול את התקציב שלכם לצד ההעדפות האסתטיות שלכם. לא פחות משמעותי מכך, חשוב לפנות למתקין מקצועי בעל ניסיון.

 

סוגי פרקטים מומלצים לבית או דירה בקרית מלאכי

כשבוחרים את סוג הפרקט לבית או פרקט למשרד, יש מספר פרמטרים שכדאי לשקול. הנה כמה סוגי פרקטים שקיימים בשוק, כולל טווח המחירים לפרקטים בקרית מלאכי והסביבה.

✔️ פרקט למינציה בקריית מלאכי – היתרון הראשון של פרקט למינציה הוא המחיר שלו. מחירו של פרקט למינציה בקרית מלאכי הוא זול ומשתלם. קל לשמור על התחזוקה שלו והוא עמיד לשריטות ופגעים אחרים, מה שהופך אותו לאידיאלי לבית עם ילדים או בעלי חיים.

✔️ פרקט נגד מים בקריית מלאכי – פרקט נגד מים מתאים במיוחד לחדר האמבטיה ולמרפסות. הפרקט נשמר גם במגע עם מים ולא נפגע, בזכות שכבת ההגנה שלו. אם אתם זקוקים לפרקט נגד מים בקרית מלאכי, יש לנו מבחר פרקטים בדיוק בשבילכם.

✔️ פרקט פולימרי בקריית מלאכיפרקטים פולימריים הם פרקטים שעשויים מחומר סינטטי ולכן הם עמידים בפני מים. מעבר לעובדה שהם עמידים בפני מים, יש להם מראה מרהיב של עץ טבעי. מכיוון שהם עמידים בפני מים הם לא מושפעים מלחות – תכונה חשובה באקלים של ישראל.

✔️ פרקט עץ מלא בקריית מלאכי – אם אתם שוחרי עיצוב ויוקרה, פרקט עץ מלא הוא האפשרות האידיאלית עבורכם. פרקט עץ טבעי עשוי מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. בתותח הפרקטים תוכלו לבחור פרקט מסוגי עץ שונים – מייפל, דובדבן, אלון ועוד.

✔️ פרקט למינציה (קרונו) בקריית מלאכי –  פרקטים של קרונו נחשבים לאיכותיים והם פופולריים בכל העולם. הפרקטים של קרונו יכולים לעמוד ברמת שחיקה גבוהה ויש להם כושר עמידות מרשים בפני מים, לחות ולכלוך. פרקטים של קרונו הם בין המומלצים בקטגוריית הפרקטים הסינטטיים.

 

טווח מחירים של פרקטים בקריית מלאכי

טווחי המחירים להתקנת פרקטים בקרית מלאכי משתנים בין היתר בהתאם למספר פרמטרים חשובים:

#1 סוג הפרקט – ברור לגמרי שגם כאשר מבחינים בין פרקטים מעץ לבין פרקטים סינטטיים עדיין אין אפשרות לקבוע טווח מחירים טיפוסי. גם סוגי פרקטים אלו מתחלקים לתתי סגנונות רבים העשויים מחומרים שונים ואשר דורשים עבודה מורכבת יותר בעת ההעברה וההתקנה של הפרקט. לצורך הדוגמא, במקרה של התקנת פרקט למינציה, לא רק שעלות ההתקנה תהיה זולה יותר אלא גם עלות החומר עצמו זולה משמעותית בהשוואה למקרה שבו מדובר בהתקנה של פרקט עץ.

#2 גודל החלל– נכון שגודל החלל משפיע על סה”כ המחיר באופן כזה שככל שהשטח גדל כך גם עולה עלות ההתקנה. אבל, חשוב לקחת בחשבון גם שככל שהשטח להתקנת הפרקט גדול יותר, כך גם היכולת של ספק הפרקטים להתגמש במחיר לכל יחידת מ”ר ובכך תצאו עם משוואה משתלמת יותר במחיר למטר. 

#3 החומר ממנו עשוי הפרקט – פרמטר זה לא כולל רק את עלות החומר או החומרים עצמם שממנו עשוי הפרקט אלא גם בכמות השכבות בפרקט, רמות הגימור, מידת ההברקה, עלות חומרי השימור הדרושים בהתאם לסוג החומר וגורמים נוספים אשר יכולים להשפיע באופן משמעותי על התקציב.

#4 מורכבות ההתקנה – בכל מה שקשור להתקנת פרקטים, השיטות והטכניקות הקיימות הן רבות ומגוונות, כל אחת בהתאם לסוג הפרקט ותנאי החלל. כך למשל, ההתקנה של פרקט למינציה תדרוש אמצעים שונים מאלה שדרושים עבור התקנת פרקט עץ מלא. באופן טבעי, לכל שיטה גם עלויות שונות, זאת בהתאם למורכבות העבודה ולמשך הביצוע הדרוש.

 

פרקט בקרית מלאכי מחיר לפי סוגמחיר מומלץ למטר (ללא מע"מ ועלויות התקנה)
מחיר התקנת פרקט בקרית מלאכי
מחיר בסיס ממוצע
החל מ-53 ₪ למ"ר
כמה עולה פרקט למינציה (סינטטי)
העלות אינה כוללת התקנה
110 - 50 ₪ למ"ר
מה המחיר של פרקט בוק בקרית מלאכי
פרקט תלת שכבתי
החל מ-190 ₪ למ"ר
העלות של פרקט עץ
עץ בסיסי ללא התקנה
החל מ-65 ₪ למ"ר
מה עלות פרקט עץ פרימיום
טבעי גושני/ רב שכבתי
270 - 150 ₪ למ"ר
פרקט פולימרי בקרית מלאכי מחיר למטר
מבצעי השקה חמים על פרקט פולימריים!
החל מ-100 ₪ למ"ר
פרקט עץ מלא מחיר בקרית מלאכי והסביבה החל מ-150 ₪ למ"ר
פרקט נגד במים מחיר להתקנה בקרית מלאכי
כולל התקנה צפה
החל מ-100 ₪ למ"ר
פרקט למינציה סוג קרונו בקרית מלאכי
פרקט גרמני
החל מ-85 ₪ למ"ר
פרקט עץ מייפל מחיר
להתקנה בכל רחבי קרית מלאכי
החל מ-220 ₪ למ"ר

 

אנו בתותח הפרקטים שמחים להציע מבחר רחב של סוגי פרקט בקרית מלאכי והסביבה במגוון צבעים וסגנונות. מעוניינים להשתרדג לרצפת פרקט? לקבלת פרטים נוספים צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם בשיחת ייעוץ אישית חינמית.

 

פרקטים בקריית מלאכי עושים עם תותח הפרקטים

בין אתם מחפשים פרקטים למשרד או לעסק בקרית מלאכי, המתקינים של תותח הפרקטים יעשו את העבודה בשבילכם. המתקינים שלנו עובדים במקצועיות וביסודיות והמחירים שלנו הם מהמשתלמים בשוק. קניית פרקט איכותי בקריית מלאכי מעולם לא הייתה פשוטה יותר, הנציגים שלנו נמצאים במרחק שיחת טלפון. אתם עדיין מחכים? פרקטים בקרית מלאכי מתקינים רק דרך תותח הפרקטים.

תותח הפרקטים עובדת עם מתקינים מקצועיים, מיומנים ובעלי ניסיון בפריסה ארצית. אנו בתותח הפרקטים מחזיקים מגוון גדול במיוחד של פרקטים מסוגים שונים, במחירים נוחים ומתאימים לכל כיס. לא במקרה יש לנו המלצות חמות מלקוחות מרוצים בכל הארץ.