התקנת פרקטים בקרית ים יכולה לשדרג באופן משמעותי את מראה הבית או המשרד. פרקט יכול להגיע במגוון דגמים וחומרי גלם והוא ניתן להתקנה לכל רצפה קיימת, כיוון שהוא למעשה מונח על גבי משטח ייחודי ואינו מצריך הכנות מיוחדות. אנחנו בתותח הפרקטים מעניקים שירות של מתקין פרקטים בקרית ים ומציעים שפע של דוגמאות וסוגים של פרקטים שונים, להתאמה מושלמת לכל לקוח.

 

פרקטים בקרית ים – פרקט למינציה, עץ, פולימרי ונוספים (מחירים נוחים)

✔️ תושבי קרית ים, הגיע הזמן להתחדש בריצוף פרקט לבית או לדירה שלכם מבית תותח הפרקטים

✔️ כל דגמי הפרקט החדשים במחירים משתלמים במיוחד – צרו קשר לקבלת מידע נוסף

✔️ לייעוץ על סוגי הפרקט ועלויות צרו קשר ונשמח לסייע! מתקיני פרקטים מנוסים

✔️ התקנת פרקט בקרית ים בכל שכונות העיר: סביוני ים, פסגות ים, אלמוגים,

שיכון צבע קבע, בנה ביתך, קרים ים החדשה  ונוספות >>

לפרקט בקרית ים התקשרו: 055-9705132

 

פרקטים בקרית ים

פרקטים בקרית ים – כל סוגי הפרקטים בעיר קרית ים במחירים משתלמים במיוחד

 

 

התקנת פרקטים בקרית ים – למי זה מתאים?

פרקטים בקרית ים עשויים להתאים לכל מי שמעוניין להעניק מראה חדש ורענן לרצפה בבית או במשרד, בין אם זה בחדר אחד בלבד או בכל המתחם. הפשטות שבהתקנת הפרקט והזמן הקצר שהיא אורכת – לרוב, שעות ספורות מרגע הגעתם של אנשי המקצוע ועד לסיום העבודה, גם כאשר מדובר בבית שלם – מאפשרת ללקוחות לראות תוצאות במהירות ולא להיקלע למראה של “בית בשיפוץ” אלא להפך: הבית מקבל את החידוש הרצוי במהירות רבה.

בנוסף, תחזוקת פרקט היא פשוטה וקלה, בניגוד למה שנהוג לחשוב: למעשה, עבור מרבית סוגי הפרקטים די בניגוב קל של המשטח לצורך ניקיון. ניתן לנקות משטחי פרקט באופן יותר יסודים כי חשוב להשתמש בחומרי ניקיון ייעודיים לפרקט, אשר ישמרו על הברק שלו ועל המראה היפה לאורך זמן. אנו גאים להציע עם שירותי ניקיון פרקט, או במקרים בהם נדרשת עבודה יסודית יותר קיימת גם האפשרות לשירות חידוש / ליטוש פרקט.

 

איך מתקינים פרקט בקרית ים (ובכלל)?

מרבית סוגי הפרקטים מותקנים באופן דומה למדי, אך הדקויות בפעולות עצמן עשויות להשתנות, בהתאם לסוג הספציפי שמותקן. התהליך כולל:

✔️ שלב ראשון הנחת ספוג על הרצפה הקיימת.

✔️ שלב שני – הנחה של לוחות הפרקט על גבי הספוג שלב אחר שלב, ממש כמו פאזל – ואז חיבור הלוחות אחד אל השני.

✔️ שלב שלישי – לאחר המתנה של שעה לערך ולפעמים מעט יותר, מתבצע חיבור הפאנלים וההדבקה של הפרקט.

במקרה של התקנת פרקט העשוי מעץ אמיתי, התהליך דומה מלבד שלב הנחת הספוג אשר איננו נדרש, כיוון שפרקט מעץ מודבק ישירות על הרצפה ומחוזק אליה בעזרת ברגים או מסמרים. פרקט פולימרי דומה אף הוא לפרקט עץ מבחינת שלבי התקנתו, כאשר הוא מונח ישירות על הרצפה בתהליך הנקרא “התקנה צפה”.

 

פרקטים בעיר קרית ים – סוגים פופולריים

שני סוגי הפרקטים הפופולריים ביותר הינם פרקט למינציה ופרקט עץ. התקנת פרקט עץ בקרית ים מתבצעת ישירות על הרצפה הקיימת, בעוד התקנה של פרקט למינציה בקרית ים תצריך כאמור הנחה של ספוג. המראה המתקבל יהיה דומה מאוד, כיוון שפרקט למינציה המיוצר מחומרי גלם משובחים, יעניק גם הוא מראה של עץ טבעי ובפועל רבים יתקשו להבחין בין שני הסוגים.

פרקט פופולרי נוסף הוא הפרקט הפולימרי, כאשר התקנת פרקט פולימרי איננה מצריכה הכנות מיוחדות וגם היא נחשבת לפשוטה עד מאוד ומתבצעת ישירות על המשטח הקיים. הפרקטים מהסוג הפולימרי הינם פרקטים עמידים במים, מה שמאריך את חייהם ומאפשר ליהנות מהם למשך שנים ארוכות, כיוון שהם מחזיקים מעמד גם במקומות עתירי לחות, מה שמאפשר את התקנתם אפילו בחדרים “רטובים” כמו האמבטיה או המטבח.

 

טווח מחירים של פרקט בקרית ים

אם תהיתם כמה עולה פרקט מעץ מלא וחשבתם לעצמכם שהמחיר גבוה מדי עבורכם, חשוב שתדעו כי פרקט עץ הוא מסוגי הפרקט מאריכי השנים, אשר ניתן למעשה ליהנות מהם למשך כל החיים, בתחזוקה נכונה, מה שהופך אותם למשתלמים עד מאוד. מחיר פרקט העשוי עץ אמיתי יהיה אמנם יקר בהשוואה לפרקטים סינטטיים, ובנוסף כתלות בסוג העץ ממנו מיוצרים לוחות הפרקט, אך זוהי בחירה בטוחה שתחזיק במראה מיטבי לאורך שנים. להלן תוכלו להתרשם ממספר דוגמאות למחיר פרקט בקרית ים, למחירון המלא לחצו כאן.

 

מחירון סוגי פרקטים בקרית ים מחיר לפי סוג:

פרקט בקרית ים מחיר לפי סוגמחיר מומלץ למטר (ללא מע"מ)
התקנת פרקט בקרית ים מחיר ממוצע
מחיר בסיס ממוצע
החל מ-53 ₪ למ"ר
העלות של פרקט למינציה בקרית ים
פרקט סינטטי (לא כולל התקנה)
110 - 50 ₪ למ"ר
פרקט עץ מחיר ממוצע בקרית ים
עץ בסיסי ללא התקנה
החל מ-65 ₪ למ"ר
העלות לפרקטים עץ פרימיום
מבחר עצי פרימיום - טבעי גושני/ רב שכבתי
270 - 150 ₪ למ"ר
פרקט עץ מלא מחיר בקרית ים והסביבה החל מ-150 ₪ למ"ר
המחיר לפרקט פולימרי בקרית ים
מבצעי השקה חמים על פרקט פולימריים!
החל מ-99 ₪ למ"ר
פרקט למינציה סוג קרונו בקרית ים
פרקט פופולרי בישראל
החל מ-85 ₪ למ"ר
פרקט עמיד במים מחיר להתקנה
כולל התקנה צפה בקרית ים
החל מ-100 ₪ למ"ר
פרקט עץ מייפל מחיר
להתקנה בכל רחבי קרית ים
החל מ-220 ₪ למ"ר

 

עלות פרקט למינציה בקרית ים לרוב נחשבת זולה יותר, כתלות בארץ הייצור של פרקט הלמינציה וגורמים כמו מורכבות ההתקנה וטיב השכבות. כמו כן, מבחינת תוצרת הפרקט, פרקט אירופאי יהיה מעט יקר יותר מפרקט סיני אך שניהם נחשבים לאיכותיים והמובילים בשוק. מחיר פרקט עמיד במים יכלול את ההתקנה הייחודית – התקנה צפה. המחיר לפרקט פולימרי כולל את ההתקנה הייחודית הנדרשת כאמור, בעוד מחירי הפרקטים העשויים עץ או למינציה, יצריכו לרוב תשלום נוסף שנע סביב 30 ועד ל 70 שקלים לכל מ”ר שיותקן.

לפרטים נוספים אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר דרך האתר או בחיוג ישיר למענה של נציגי תותח הפרקטים, נשמח לעמוד לשירותכם!