אם מה שאתם מחפשים זו חנות פרקטים בקרית גת, בעצם אין לכם באמת סיבה לצאת מהבית. אנחנו בתותח הפרקטים מציעים מתקינים מקצועיים בפריסה ארצית מלאה שישמחו לספק שירותי ייעוץ ובהמשך התקנת פרקטים, ממבחר הדגמים החדשים יותר או פחות שאנו מציעים למכירה. המתקינים שלנו מגיעים לכל כתובת בעיר וישמחו להתקין גם אצלכם את הפרקטים האיכותיים ביותר הקיימים כיום בשוק הישראלי. נשמח להציע לכם ממבחר הדגמים השונים אבל לפני כן, חשבנו שאולי תרצו להתעניין קצת באילו סוגי פרקטים תוכלו למצוא אצלנו. אז הנה הסקירה הקצרצרה שתחסוך לכם הרבה כאב ראש בתהליך הרכישה.

 

מבחר דגמי פרקט בקרית גת – שירות מקצועי במחיר אטרקטיבי

✔️ תושבי קרית גת – הגיע הזמן להשתדרג לריצוף פרקט! תותח הפרקטים כאן בשבילכם

✔️ המתקינים שלנו זמינים ופעילים בכל רחבי קרית גת והסביבה הקרובה

✔️ פרקטי עץ ולמינציה למכירה בקרית גת במחירים משתלמים במיוחד לפונים דרך האתר

✔️ מתקינים בכל שכונות העיר: רמות דוד, גליקסון, הבנים, שער הדרום, ההעפלה, הפרחים ועוד >>

לייעוץ והצעת מחיר, צלצלו: 055-9705132

 

פרקטים בקרית גת

מבחר דגמים למכירה והתקנה של פרקטים בקרית גת

 

ריצוף פרקט בקרית גת – המדריך המלא

כשרוצים להעלות את ערך הנכס, אחת הפעולות המיידיות שניתן לעשות היא לשדרג את עיצוב החלל. בין אם מדובר בדירה או במשרד בבעלותכם, כדאי שתדעו שפרקטים בקרית גת הפכו לטרנד אופנתי בולט בעיצוב הפנים בעיר.

בעוד שקיימת האפשרות להשקיע תקציב גבוה בעיצוב במטרה לשפר את מראה החלל, ישנה גן האפשרות לשדרג את העיצוב בתקציב נמוך ונוח שמשיג תוצאה טובה לא פחות עיצוב הפרקט שהפך לפופולרי במיוחד בשנים האחרונות, מאפשר ליצור אווירה נעימה וחמימה בחלל, שמרעננת את המראה. מה כדאי לדעת על שדרוג רצפה לפרקט בקרית גת, איפה מומלצת קניית פרקט איכותי בקרית גת והסביבה ומהו טווח מחירים לפרקטים בפריסה ארצית?

 

פרקט לבית או למשרד – עיצוב בהתאמה אישית

השימוש בפרקטים על שלל הצורות, הצבעים והסגנונות, הפך נפוץ ביותר בערים רבות ברחבי הארץ ובעולם. בין אם מדובר בפרקט עץ ובין אם לא, כיום אפשר למצוא כמעט בכל בית מגורים, דירה או משרד ריצוף פרקט.

ריצוף הפרקט אמנם מוכר לנו במראה העץ הכפרי והקלאסי, אך כדאי לדעת שישנן אפשרויות נוספות. אחת מהן, הינה התקנת פרקט למינציה בקרית גת. פרקט הלמינציה הינו למעשה ריצוף דמוי פרקט, המדמה את המראה הקלאסי של הפרקט המוכר לכולנו. היתרון הגדול בשימוש בחומר הלמינציה הוא עמידותם הגבוהה; פרקט הלמינציה אינו רגיש ללכלוך, שריטות או חבלות.

מלבד פרקט הלמינציה, אפשרות נוספת היא התקנת פרקט פולימרי בקריית גת. הפרקט הפולימרי כשמו כן הוא, עשוי מפולימרים חזקים וחומרים פלסטיים עמידים וחזקים במיוחד. השורה התחתונה, היא ששני סוגי הפרקט הללו נראים כמו עץ, אך לא מתנהגים כמו עץ – מה שמאפשר לכם להנות משני העולמות בן זמנית, ולקבל פרקט במראה מושלם שאינו דורש תחזוקה מתמדת.

מעבר לעמידות הגבוהה, הפרקט מתאים את עצמו למראה הנכס בקלות, ללא מאמץ ובהתאמה מושלמת לצרכים שלכם. באמצעותו ניתן לשדרג את חדר השינה, הסלון או המשרד בקלות רבה, בעלות נמוכה ולקבל תוצאה אופטימלית. המראה הקלאסי והכפרי שמעניק הפרקט בשילוב עם העיצוב הקיים בחלל, משפר את המראה, הפונקציונליות והאווירה במהירות רבה בהשוואה לשינויים אחרים שמבצעים בחלל.

 

כמה עולה להתקין פרקט בקרית גת והסביבה?

אחד השלבים לפני בחירת הפרקט המתאים ביותר לצרכים שלכם, הוא בדיקת טווח המחירים ועלות הפרקט, ההתקנה והתחזוקה שלו. מחיר התקנה של פרקט בקריית גת מושפע ממספר פרמטרים: החל במחיר הפרקט עצמו לפי מ”ר, סוג הפרקט והחומרים הנדרשים לצורך ביצוע ההתקנה וכן מידת הניסיון והמיומנות של המתקין המבצע את העבודה.

המדינה שממנה הגיע הפרקט משפיעה גם היא על המחיר, כך העלות של פרקט תוצרת אירופה אל מול פרקט תוצרת סין תהיה שונה.

מחירי פרקט בקרית גתמחיר מומלץ (המחירים ללא מע"מ והתקנה)
התקנת פרקט למינציה בקרית גת
פרקט סינטטי, זול ופופולרי מאד
החל מ-53 ₪ למ"ר
פרקט למינציה מסוג קרונו והסביבה
פרקטי פרימיום גרמניים
החל מ-85 ₪ למ"ר
עלות פרקט נגד מים
פרקט עמיד בפני נזקי מים. חדרי שירותים ומקלחת, פרקטי חוץ וכו'
החל מ-86 ₪ למ"ר
פרקט עץ מלא בקרית גת
מבחר עשיר של פרקטי עץ
החל מ-155 ₪ למ"ר
פרקט פולימרי קרית גת
מבחר פרקטים פולימריים במבצע
החל מ-99 ₪ למ"ר
מחיר פרקט עץ איתי בעיר קרית גת ואזור הדרוםהחל מ-150 ₪ למ"ר
מחיר פרקט עץ אלון בעיר עץ אלון טבעי גושניהחל מ-150 ₪ למ"ר
עלות פרקט עץ מייפלהחל מ-220 ₪ למ"ר
מחיר פרקט עץ דובדבן250 ₪ למ"ר
עלות פרקט לעסק, משרד או חנות בקרית גתהחל מ-53 ₪ למ"ר

מחיר התקנת פרקט בקריית גת משתנה כמובן גם בהתאם לסוג העבודה הנדרשת ובהתאמה אישית ללקוח.

חשוב לדעת שהתקנת הפרקט אינה אורכת זמן רב, אך עם זאת מדובר בעבודה הדורשת מיומנות ויש לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, כדי לקבל תוצאה מצוינת וליהנות מהפרקט שבחרתם לאורך שנים.

✔️ למידע נוסף ולמחירון שלנו לחצו כאן

 

התקנת פרקטים בקריית גת עם תותח הפרקטים

אנו בחברת תותח הפרקטים עובדים עם מתקינים מיומנים, מנוסים ומקצועיים בפריסה ארצית. עם מחירים ללא תחרות, צוות מיומן ומקצועי ותודעת שירות מנצחת, סיפקנו שירות למאות לקוחות מרוצים בערים שונות ברחבי הארץ.

הפרקטים שאנו מספקים ומתקינים הם האיכותיים ביותר שניתן למצוא בשוק. רמת השחיקה שלהם נמוכה, בעוד העמידות שלהם גבוהה מאוד; הפרקטים עשויים מחומרים ידידותיים לסביבה, וכן מתאימים לכל כיס.

מחפשים מתקין פרקטים בקרית גת? אתם לא צריכים לחשוב פעמיים. מוזמנים להנות מאספקה מהירה, מבחר עצום של פרקטים ומתקינים שיגיעו בתוך שעות ספורות ויותירו אתכם מרוצים ונהנים מהתוצאה.

להצעת מחיר, ייעוץ ותיאום ניתן ליצור קשר טלפוני או להשאיר פרטים ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם.