ריצוף הפרקט כבר מזמן אינו משמש אך ורק לצרכי פונקציונליות, אלא כאלמנט עיצובי לכל דבר ועניין – שמעצבי פנים עושים בו שימוש לעיתים קרובות, לאור נוחות ההתקנה, קלות השימוש בפרקט וכמובן הנופח הקלאסי והחמים שהוא מוסיף לחלל.

לפני שפונים לחיפוש מתקין פרקטים בקרית אונו או בכל אזור אחר בארץ, חשוב לעשות שיעורי בית ולברר: אילו סוגי פרקטים הקיימים בשוק? מהם המחירים הממוצעים, ומהי העלות המקסימלית שנרצה להשקיע על הפרויקט? כל הפרטים, כולל הדרך לבחירת הפרקט הנכונה, בכתבה הבאה.

 

פרקט בקרית אונו במחירים אטרקטיביים – מבחר סוגי פרקטים איכותיים

✔️ תושבי קרית אונו, אנו בתותח הפרקטים שמחים להגיע גם אליכם! שדרוג לריצוף פרקט בקרית אונו

✔️ מבחר סוגי פרקט למכירה בקרית אונו – פרקט עץ, סינטטי, למינציה, פולימרי ועוד

✔️ מיטב מתקיני הפרקטים בישראל ישמחו להגיע ולבצע התקנת פרקט מקצועית בקרית אונו

✔️ התקנת פרקט בקרית אונו בשכונות: פסגת זאת, רימון, קיראון, גני אילן, עבר הירדן, שער הקריה קרית אונו החדשה ונוספות >>

לשיחה עם נציג שירות: 055-9705132

 

פרקטים בקרית אונו

כל סוגי הפרקטים בקריית אונו במחירים נוחים – מתקינים מקצועיים

 

איך מתקינים פרקט?

עבודה של התקנת פרקט עשויה להישמע לא מסובכת במיוחד, ואפילו די פשוטה. אך האמת היא שהתקנת פרקט שלב אחרי שלב, חייבת להיעשות בצורה מדויקת וללא תקלות. כדי שריצוף הפרקט יראה כמו שצריך, ללא גבשושים, בליטות, נפיחויות או רווחים בין קורות הריצוף – יש לבצע את ההתקנה באופן מקצועי, החל מבדיקת רצפת החדר ועד התאמת הפרקט ללחות וטמפרטורת החדר.

ישנן שיטות שונות להתקנת פרקטים מקצועית, כשלכל חברת פרקטים בקרית אונו ישנה שיטה שונה, או כמה שיטות נבחרות שמתוכן מתבצעת התאמה אל החלל הרלוונטי. עבור התקנת פרקט עץ למשל, תתבצע התקנה שונה מהתקנת פרקט פולימרי או פרקט למינציה.

ככלל, התקנת פרקט עץ אמיתי נחשבת למורכבת יותר (בהשוואה להתקנת פרקט למינציה לדוגמה), לאור הצורך בקיבוע הפרקט אל הקרקע ולא ישירות על ריצוף.

 

פרקטים לחדר שינה מול פרקטים למטבח – כך תבחרו נכון

קיבלנו את ההחלטה להתקין ריצוף פרקט באחד מהחדרים בבית: חדר השינה, חדר הילדים או פרקט לסלון. השלב הבא הוא לבחור את סוג הפרקט שנרצה להתקין, וכדאי לעשות את זה כמובן כדאי להבין מעט מהם ההבדלים בין סוגי הפרקטים השונים.

לבחירה בכל סוג פרקט ישנם יתרונות וחסרונות שונים, כשבסופו של דבר המטרה הינה לבחור את הפרקט המתאים ביותר לצרכים שלכם ושל יתר המתגוררים בבית.

ישנם 4 סוגי פרקטים מרכזיים:

#1 פרקט טבעי (גושני, אלון, עץ מלא)

#2 פרקט פולימרי

#3 פרקט למינציה

#4 פרקט רב שכבתי

תחת כל אחד מסוגי הפרקטים הללו ישנם סוגים, דגמים וקטגוריות שונות, כששני הסוגים המרכזיים הינם פרקט עץ ופרקט למינציה, הנמצאים בשימוש בנפוץ ביותר כפרקטים לבית בקרית אונו.

 

סוגי פרקטים: עץ או למינציה?

פרקט עץ מלא

נתחיל בפרקט העץ, שמורכב מפלטות של עץ אמיתי. ישנם כמה סוגי עץ שמככבים בעולם הפרקטים, ביניהם עץ בוק, דובדבן ועוד. מה כדאי לדעת עליו?

✔️ עמידות בפני עם מים – אחד הדברים שכדאי לקחת בחשבון במקרה שבו בוחרים לעשות שימוש בפרקט עץ, זו העמידות שלו בפני מים – משום שאינו מתאים למגע עם מים, והתחזוקה שלו דורשת ניקוי יבש בלבד. במילים אחרות, פרקט העץ הוא לא סוג פרקט שיתאים לשימוש במטבח, לצורך העניין.

✔️ עלות מול התאמה – הבחירה בפרקט עץ איכותי בקרית אונו אמנם עשויה לעלות יותר מפרקט פולימרי בקרית אונו, או פרקט נגד מים בקרית אונו והסביבה – אך אין ספק שבמקרים רבים זוהי הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר לצרכי המשפחה או העסק.

פרקט למינציה

פרקט למינציה בקרית אונו הוא סוג פרקט שמהווה את האלטרנטיבה הנוחה לכל כיס, וגם לו כמו יתר סוגי הפרקט יש יתרונות וחסרונות שונים:

✔️ עמידות בפני מים – פרקט הלמינציה עשוי מחומרים סינטטיים, מה שהופך אותו לנפוץ במיוחד ברחבי ישראל – בתוספת העובדה שפרקט הלמינציה עמיד, יציב ואינו רגיש לחבלות או רטיבות.

✔️ עלות מול התאמה – עלותו של פרקט הלמינציה היא די נמוכה, ומתאימה ללא מעט לקוחות בשל כך. עם זאת, נמליץ לשים לב ולהיזהר במקרה של עלויות זולות מהרגיל כאשר אתם עורכים בירור ומקבלים הצעת מחיר עבור פרקטים למכירה בקרית אונו – השתדלו להימנע מבעלי מקצוע שמציעים לכם הצעות שבסופו של דבר עלולות לעלות לכם ביוקר.

 

מחיר פרקט בקרית אונו והסביבה – כמה עולה?

עלות פרקטים בקרית אונו מושפעת מכמה פרמטרים: החל בסוג הפרקט עצמו כאשר המחיר לפי מ”ר, החומרים הנדרשים לביצוע ההתקנה, מידת הניסיון של בעל המקצוע ועוד. ככלל, מחירם של הפרקטים השונים למ”ר נעים בין 40-86 ₪ למ”ר בממוצע, כאשר ישנם מחירים גבוהים או נמוכים יותר במקרים מסוימים – אך זהו הממוצע הנפוץ, כמובן שבהתאם לסוג העבודה הנדרשת ובהתאמה אישית לכל לקוח.

 

מחירון פרקטים בקרית אונו מחיר מומלץ

פרקט בקרית אונו מחיר לפי סוגמחיר מומלץ (המחירים לא כוללים מע"מ ועלויות עבודה)
מחיר פרקט למינציה בקרית אונו (תוצרת אירופה)החל מ-53 ₪ למ"ר
המחיר של פרקט למינציה בקרית אונו (תוצרת סין)החל מ-59 ₪ למ"ר
פרקט פולימרי בקרית אונו מחיר פרקט בסיסיהחל מ-57 ₪ למ"ר
התקנת פרקט קרונו אוריג'ינל בקרית אונוהחל מ-85 ₪ למ"ר
כמה עולה התקנת פרקט עמיד במים בקרית אונוהחל מ-100 ₪ למ"ר
פרקטים לבית - סלון, מטבח, חדרי שינה, חדרי ילדים וחדרי רחצההחל מ-53 ₪ למ"ר
עלות פרקט תלת שכבתי בקרית אונוהחל מ-170 ₪ למ"ר
עלויות ממוצעות של פרקט עץ בעיר קרית אונוהחל מ-150 ₪ למ"ר
פרקט לכל הדירה או הבית בקרית אונו (ממוצע למטר)החל מ-53 ₪ למ"ר
מחיר פרקט בוק (תלת שכבתי)
כולל התקנה צפה!
החל מ-190 ₪ למ"ר

 

פרקטים בקרית אונו מתקינים עם תותח הפרקטים

כבר לא צריך לחפש בגוגל מתקין פרקטים מומלץ בקרית אונו – התקנת פרקט בבית עם תותח הפרקטים תספק לכם שקיפות מלאה אודות המחיר שאתם עתידים לשלם, לצד שירות אדיב, 100% מקצועיות ומענה לכל השאלות שלכם. בתותח הפרקטים אתם לא רק מקבלים מחירים ללא תחרות, אלא גם פרקטים איכותיים המותקנים על ידי צוות מיומן. לפרטים נוספו או ייעוץ, השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם.