אם אתם גרים במזכרת בתיה והסביבה ומחפשים שירות של התקנת פרקטים בבית או במשרד, תשמחו לשמוע שאתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית בשביל זה. אנו בחברת תותח הפרקטים מתמחים בייעוץ והתקנה של פרקטים מכל הסוגים.

כדי לשדרג את הבית, לעצב אותו מחדש או להוסיף נגיעה של עיצוב כפרי, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור ממבחר הדגמים שאנחנו מציעים. אתם בוחרים את מה שאהבתם, אנחנו מבצעים ומגשימים את החלום העיצובי שלכם. איך מתקינים פרקט, האם יש פרקטים במבצע, מה המחיר עבור פרקטי עץ ואיך מוצאים מתקין פרקט במזכרת בתיה? כל התשובות, אנחנו מתחילים.

 

התקנת פרקטים במזכרת בתיה במחיר אטרקטיבי

✔️ מגוון פרקטים לדירות, בתים פרטיים, משרדים ובתי עסק במזכרת בתיה

✔️ התקנת פרקט למינציה או עץ במזכרת בתיה בסטנדרט הגבוה ביותר

✔️ עבודה מקצועית, שירות אדיב ומחירים נוחים. אנחנו כאן למענכם

✔️ התקנת פרקטים בכל רחבי מזכרת בתיה עם אחריות

לייעוץ והצעות מחיר חייגו כעת: 055-9705132

 

פרקטים במזכרת בתיה

התקנת פרקט לבית או למשרד במזכרת בתיה

 

פרקטים במזכרת בתיה – כל מה שצריך לדעת, ועוד

כשרוצים לשדרג את הנכס ובמקרים מסוימים להעלות את ערכו, אחת הבחירות המיידיות של בעלי דירות או עסקים היא התקנת ריצוף פרקט. הסיבה לכך משולבת: הפרקט מהווה אלטרנטיבה חדשנית ונוחה, בעלות שאינה גבוהה ומספקת את התוצאה הרצויה.

ריצוף הפרקט על סוגיו השונים, בין אם פרקט עץ אמיתי ובין אם פרקט סינטטי, מעניק לחלל שבו הוא מותקן אפקט כפרי, קלאסי ואפשר להגיד אפילו חמים. מעבר לנראות, השימוש בריצוף פרקט נוח מאוד, שכן התחזוקה והניקיון שלו לרוב קלים מאוד.

 

מה המחיר? העלויות הכרוכות בהתקנת פרקט במזכרת בתיה

רגע לפני שמתחילים בבחירה ובהתקנה של הפרקט, כדאי לברר מספר דברים: כמה זה יעלה, האם בחרנו מתקין מקצועי ואילו פרמטרים משפיעים על המחיר שנשלם עבור התקנה. כדאי לדעת שישנם מספר פרמטרים מרכזיים שמשפיעים על עלות הפרקט, כשהגורם המשמעותי ביותר הינו סוג הפרקט שנבחר. מחיר הפרקט מושפע בנוסף מגודל החלל במ”ר, עלויות החומר ומשך העבודה שידרש המתקין לבצע.

באופן כללי ורחב, עלות פרקטים סינטטיים במזכרת בתיה נעה בין 50 ₪ ועד כ-110 ₪ (ללא התקנה). כך לדוגמא, מחיר פרקט פולימרי במזכרת בתיה הינו כ-100 ₪ למ”ר. לעומת זאת, פרקט עץ אמיתי עולה כ-150 ₪ ועד 250 ₪ בהתאם לסוג הריצוף שנבחר.

עלות ההתקנה בתותח הפרקטים מותאמת לכל כיס ונעה בין עשרות שקלים למאות שקלים בודדים. להלן מספר דוגמאות מתוך מחירון הפרקטים שלנו, שחשבנו שאולי יעניינו אתכם:

✔️ מחיר פרקט בוק תלת שכבתי (כולל התקנה צפה) – החל מ-190 ₪

✔️ מחיר פרקט SPC – החל מ-100 ₪

✔️ מחיר פרקט AC4 סינטטי – החל מ-59 ₪ למ”ר

✔️ מחיר פרקט AC4 סינטטי – החל מ-65 ₪ למ”ר

 

פרקט בהתאמה אישית

משתמשים בריצוף הפרקט בכל רחבי הארץ ובעולם. יש מגוון רחב של סוגים, סגנונות, צבעים וחומרים מהם מייצרים פרקט. החל בפרקט עץ אמיתי או פרקט העשוי מעץ דובדבן, דרך פרקט אפור או פרקט לבן, ועד פרקט סינטטי – פולימרי או למינציה – האפשרויות בשוק רבות, והן לחלוטין מספקות את צרכי הלקוחות, אם יודעים לבצע את ההתאמה הנכונה.

בעוד הפרקט שנחשב לקלאסי מבין כולם הינו פרקט העץ, נכנסו לשוק בשנים האחרונות חומרים דמויי פרקט שמספקים נראות דומה ובעלות נמוכה יותר. הסיבה לכך, הינה המחיר עבור פרקטי עץ שעשוי להיות לא נגיש עבור אנשים רבים. לעומת פרקט העץ, מחיר פרקט פולימרי במזכרת בתיה הינו נמוך יותר ומתאים לנתח גדול יותר מהאוכלוסייה, ובנוסף הוא מאפשר תחזוקה פשוטה, עמידות לחבלות, שריטות ומכות והתקנה קלה למדי.

 

פרקטים למכירה במזכרת בתיה – רק אצל תותח הפרקטים

אצלנו תוכלו לבחור פרקט מכל סוג שתרצו, ביניהם: פרקט למינציה, פרקט מעץ, פרקט בצבע, פרקט קרונו, פרקט עמיד בפני נזקי מים ורבים נוספים. אנו שמחים לספק שירות בפריסה ארצית ומתקינינו יגיעו לכל כתובת במזכרת בתיה או בסביבה המידית.

אנו נדאג לכם ליועץ אישי שיחשוב יחד איתכם על הפרקט שהכי יתאים לצרכים ולתקציב שלכם, ונדאג לספר את המוצר הנבחר תוך זמן קצר. אנו מתחייבים למבחר רחב של פרקטים איכותיים ויודעים מלקוחותינו כי לאחר ההתקנה מיד ניתן לחוש בשינוי האדיר בדירה או הבית המשודרג.