התקנת פרקטים בכפר יונה היא פעולה פשוטה, האורכת שעות ספורות בלבד ועשויה להעניק לבית או למשרד שלכם מראה חדש לגמרי. אנו בתותח הפרקטים מציעים שירות של מתקיני פרקט בכפר יונה והסביבה וייעוץ מקצועי לבחירת הפרקט הנכון עבורכם, שמתאים במיוחד למקום שאליו הוא מיועד. ניתן לבחור בין מגוון רחב של סוגי פרקטים, המתאימים הן לבתים פרטיים והן לעסקים, בהתאם לצורך שלכם.

 

פרקטים בכפר יונה – מבחר דגמים ועיצובים: פרקט עץ, למינציה, פולימרי

✔️ התקנת פרקטים בכפר יונה עם תותח הפרקטים – אנו גאים להציג את הדגמים החדשים שלנו ל-2022

✔️ קשת רחבה של פרקטים לבית או לעסק! מחירים נוחים ועבודה של מיטב מתקיני הפרקט בישראל

✔️ לייעוץ בנושא רכישה והתקנת פרקט בכפר יונה צרו קשר ונציגינו ישמחו לסייע ביעוץ אישי קשוב!

✔️ זמינות לעבודה בכל העיר: גבעת אלונים, נוף הדר, שיכון א’, נווה ניצנים, בנה ביתך ועוד >>

לפרקט בכפר יונה, טלפון: 055-9705132

 

פרקטים בכפר יונה

מבחר סוגי פרקטי בכפר יונה למכירה, הובלה והתקנה עד בית הלקוח

 

התקנת פרקט בכפר יונה לבית או לעסק

רצפת פרקט נראית תמיד יוקרתית ומיוחדת במינה: שידרוג ריצוף הבית לפרקט תקנה לו מראה חדש ואלגנטי. פרקטים מיוצרים בצבעים ובגוונים רבים ומכאן שהם יכולים להתאים למגוון סגנונות עיצוב. רכישת פרקטים בכפר יונה אצלנו בתותח הפרקטים, בין אם זה לביתכם הפרטי או לעסק, משמעותה בחירה באיכות הפרקטים גבוהה ובהתקנה המקצועית ביותר.

 

אילו סוגים של פרקט ניתן להתקין?

אם אתם מתלבטים בין פרקט עץ או סינטטי בכפר יונה, כדאי שתכירו את סוגי הפרקט הפופולריים ביותר בישראל, שהם השלושה הבאים:

✔️ פרקט עץ – העשוי מעצים טבעיים כמו אלון, דובדבן, בוק או מייפל. העץ הוא, מצד אחד, חומר רגיש המצריך ניקיון עדין במטלית לחה בלבד, אך הוא נחשב לעמיד מאוד במבחן הזמן: ישנם משטחי פרקט עץ אמיתי שמשתמרים בצורה נהדרת לתקופות של שנים ארוכות.

✔️ פרקט למינציה – עשוי מחומר סינטטי ומגיע במגוון עצום של גוונים וצבעים. המראה הטבעי שלו מחד, אל מול מחירו הנגיש מנגד, הופך אותו לבחירה מועדפת על פני אנשים רבים ובמיוחד כשיש צורך בריצוף פרקט בחללים גדולים מאוד. אם אתם מחפשים פרקטים בזול בכפר יונה, זוהי יכולה להיות הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

✔️ פרקט פולימרי – גם הוא סינטטי אך יש לו מראה של עץ טבעי. יתרונו העצום של בכך שהוא עמיד במים, לכן למעשה התחזוקה שלו היא פשוטה כיוון שניתן לנקות אותו ממש כמו כל רצפה אחרת.

 

כך מתקינים פרקט בכפר יונה

פרקטים העשויים מעץ אמיתי, מותקנים ישירות על הרצפה הקיימת והם מודבקים ומחוזקים אליה באמצעות מסמרים וברגים ייעודיים. בטכניקה אחרת שנקראת “התקנה צפה”, שגם היא נעשית ישירות על גבי הרצפה, יותקן הפרקט הפולימרי בכלל, ובעיקר כאשר מדובר על פרקט עמיד למים בכפר יונה – שנחשב למצוין עבור חדרים עתירי לחות ומכאן שהוא רלוונטי מאוד לחדרי אמבטיה או מטבח, כאשר מדובר בבית פרטי, או למלתחות וחדרי הלבשה כשמדובר בעסקים כמו חדרי כושר, או קליניקות הכוללות איזור רחצה והתרעננות.

פרקט למינציה לעומת זאת, כן מצריך שכבת בידוד בינו ובין הרצפה, העשויה מספוג ייחודי שמונח על הרצפה הקיימת. לאחר הנחתו, מותקנים לוחות הפרקט אחד אחרי השני ומוצמדים זה לזה ולבסוף – מותקנים הפאנלים. בחירת פרקטים מומלצים בכפר יונה תיעשה על פי דרישת הלקוח ומתוך רצון שלנו בתותח הפרקטים לספק לו את המוצר הנכון ביותר, עבור המקום שאליו הוא מיועד.

 

כמה עולה פרקט למשרד עסק או חנות בעיר?

המחיר להתקנה של פרקט בכפר יונה לרוב אינו כולל את עלות עבודת ההתקנה עצמה שלרוב תתחיל בטווחים שבין ה-30 ל-70 שקלים למ”ר, ללא תלות בסוג הפרקט. עלות הפרקט עצמו תלויה כמובן בהרבה יותר מרכיב אחד. הגורמים המשפיעים על מחיר פרקט בכפר יונה הם בין היתר סוג הפרקט, החומר ממנו הוא עשוי וכמות השכבות שבו, הארץ בה נוצר הפרקט, מורכבות ההובלה וההתקנה ועוד. לפניכם מחירון לדוגמא לפרקטים בכפר יונה:

 

מחירון מומלץ – סוגי פרקטים בכפר יונה מחיר לפי סוג:

סוגי פרקט בכפר יונה מחירים ממוצעיםמחיר מומלץ למטר (ללא מע"מ ועלות התקנה)
מחיר פרקט בכפר יונה
פרקטים בסיסיים לבית או לעסק
החל מ-53 ₪ למ"ר
כמה עולה פרקט למינציה בעיר (סינטטי)
העלות אינה כוללת התקנה
110 - 53 ₪ למ"ר
העלות של פרקט לסטודיו חדר כושר או קליניקה בכפר יונה
פרקטים סינטטיים עמידים
החל מ-53 ₪ למ"ר
פרקט פולימרי בכפר יונה מחיר
מבצעי השקה חמים על פרקט פולימריים!
החל מ-100 ₪ למ"ר
פרקט עץ מלא החל מ-150 ₪ למ"ר
פרקט נגד מים - מחיריםהחל מ-120 ₪ למ"ר

 

כאשר מדובר על ארץ הייצור, הפרקט הסיני נחשב לזול לעומת הפרקט האירופאי ושניהם נחשבים לאיכותיים מאוד. כמו כן, לגבי סוגי הפרקט, באופן כללי ניתן לומר כי העלות של פרקטים סינטטיים תהיה זולה ממרבית המחירים של פרקטי עץ בכפר יונה המקבילים באיכותם.