פרקטים בבית שאן הופכים לאופנה של-ממש ככל שחולף הזמן, ולמה שזה לא יהיה כך? מדובר בריצוף אלגנטי ומרשים, שמעניק ליושבי הבית תחושה של בית, ולכל מי שמבקרים בו תחושה של חו”ל. אמנם הפופולאריות של הפרקטים הולכת וגדלה, אך עדיין מדובר בריצוף מיוחד שיעניק לבית שלכם ייחוד אמיתי. אם אתם אוהבים לעורר קנאה חיובית בקרב השכנים והאורחים ולהוות מודל שאחרים ירצו וישאפו לחקות – זאת האפשרות עבורכם.

 

התקנת פרקט בבית שאן – המתקינים והפרקטים האיכותיים בשוק הישראלי

✔️ רכישת פרקטים איכותיים בבית שאן ממגוון דגמים – עץ מלא או סינטטי, מחירים נוחים

✔️ יעוץ, ליווי והכוונה בבחירת הפרקט המושלם בהתאם לרצונות ולצרכים שלכם ולחלל הריצוף

✔️ מנעולן פיקס שמחה להעמיד לשירותכם מתקינים מקצועיים מוסמכים להתקנת פרקט עץ, למינציה, פולימרי ועוד

התקנה פרקטים בכל שכונות בית שאן: מרכז העיר, נוף הגלעד, נווה נחל, האירוסים, נוף גנים, נווה הדקל, קרית רבין ואחרות >>

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר אישית חייגו כעת – 055-9705132

 

התקנת פרקטים בבית שאן

 

מתקין פרקטים מקצועי בבית שאן – לא מקצועי, לא עובד איתנו

אנו בתותח הפרקטים מביאים לכם את המיטב שבמתקיני הפרקטים בכל אזור בישראל. אנחנו עובדים בפריסה ארצית מלאה, כי אין מקום לאכזב אנשים עם טעם משובח, שמעוניים להתקין פרקט בבית או במשרד, ומחפשים בנרות את המתקינים המומלצים ביותר בכל אזור.

מתקינים עם קבלות שמספקים קבלות. אנחנו לא מעוניינים בלקוחות מזדמנים, אלא בלקוחות מרוצים, שיביאו אחריהם עוד לקוחות. קוראים לזה “מפה לאוזן”. הלקוחות המסופקים שלנו עושים את השיווק הטוב ביותר עבורנו.

 

התקנת פרקט פולימרי בבית שאן – אופציה עמידה במים

מלבד פרקטים מעץ מלא וטבעי, דרך המתקינים שאיתם אנו עובדים תוכלו להתקין גם פרקטים מעץ סינטטי, שנראה ומרגיש מעולה, אך העלות שלו נמוכה יותר והתחזוקה שלו קלה יותר. מדובר בפרקט למינציה ובחלופה הסינטטית הנוספת – פרקט פולימרי.

השני שבהם בעל איכות ייחודית – עמידות מלאה במים. הוא מתאים במיוחד לחדרים ולחללים שנחשפים באופן תדיר למים וללחות או שקיים סיכוי שייחשפו, לרבות האמבטיה והמטבח. הוא מתאים מאוד גם לבתים וגם לבתי עסק, כגון מכוני ספא ומסעדות. יתרון נוסף של הפרקט הפולימרי הוא מגוון התבניות העיצוביות שלו, כך שמרחב הבחירה שלכם איתו בהחלט גדול.

 

התקנת פרקט עץ בבית שאן – רק עצים לעילא ולעילא

המתקינים שלנו עובדים עם עצים איכותיים מאוד ומציעים היצע פרקטים רחב, לרבות עץ אלון, עץ בוק, עץ מייפל, עץ דובדבן – ועוד. לכל פרקט יתרונות ועלויות משלו ופעולת ההתקנה עשויה להתבצע במספר טכניקות שונות האחת מהשניה. כמובן שגם המראה משתנה מאוד וכאן נכנס לתמונה פרמטר של טעם אישי.

אם אתם מחפשים פרקט שיתאים לצרכי העסק שלכם ולא עבור הבית, גם במקרה זה, כדאי להתחיל מסוג העסק ובשימוש שיהיה לפרקט. השיקולים בבחירת פרקט שנועד לרצפת משרד יהיו שונים מהשיקולים שניקח בחשבון כאשר נתקין פרקט לסטודיו או פרקט למסעדה.

צרו איתנו קשר על מנת להתרשם מעומק המבחר וכדי לקבל ייעוץ אישי מאיש מקצוע מנוסה, שיבטיח שתרכשו את הפרקט שמתאים לצרכים ולרצונות שלכם וגם לתנאים בחדר או בחלל שבו הוא יותקן.

 

כמה עולה להתקין פרקט לבית בבית שאן?

זאת שאלה מצוינת. אנחנו מבינים שהצלחנו לעורר בכם עניין, וטוב שכך. הטבלה הבאה תשפוך קצת אור על העניין ותעניק לכם טווח מחירים לפרקטים בבית שאן:

 

סוגי פרקטים בבית שאןמחיר מומלץ (ללא מע"מ ולא כולל התקנה)
עלות התקנת פרקט למינציה בבית שאן
מבחר דגמים סינטטיים
החל מ-53 ₪ למ"ר
התקנת פרקט עץ
פרקט עץ בסיסי
החל מ-65 ₪ למ"ר
פרקט עץ בוק
טבעי גושני, כולל התקנה בהדבקה
החל מ-195 ₪ למ"ר
מחיר פרקט פולימרי בבית שאן
מבצע על מגוון פרקטים פולימריים
החל מ-99 ₪ למ"ר
מחיר פרקט עץ החל מ-150 ₪ למ"ר
עלות חידוש פרקט עץ
עץ גושני או תלת שכבתי
החל מ-75 ₪ למ"ר
עלות פרקט לעסק
פרקט למשרד או חנות בבית שאן
החל מ-53 ₪ למ"ר

 

✔️ רוצים מידע נוסף? למגוון הדגמים המוצעים באתר או למחירון המלא שלנו!

 

מקבלים ייעוץ, מתקינים פרקט

לאחר שקבלתם מאיתנו מידע חיוני בדבר מחירי פרקטים בבית שאן ועמק המעינות כולל התקנה, זה הזמן להרים אלינו טלפון או להשאיר פרטים בטופס שבצד העמוד. צוות מקצועי ממתין לייעץ לכם באופן אישי ולהגיע אליכם על מנת לבדוק לעומק את הצרכים שלכם ולהתקין עבורכם פרקט איכותי ומובחר. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לשורה ארוכה של לקוחות מרוצים, כדי שגם אתם תוכלו להמליץ עלינו בסיום העבודה.