גרים בבאר יעקב ומעוניינים להשתדרג לריצוף פרקט? צוות תותח הפרקטים מתקין פרקטים (כמעט) מכל סוג בכל שכונות המועצה, במחירים אטרקטיביים

כיום קל מאוד לחדש את מראה הרצפה באמצעות פרקטים. המגוון רחב מאוד וההתקנה מבוצעת במהירות תוך מספר שעות בודדות. גרים באזור באר יעקב והסביבה ורוצים לשדרג את ביתכם עם פרקט איכותי יפהפה? להלן כל המידע שיעזור לכם לבחור פרקט בבאר יעקב בצורה קלה ומהירה.

 

פרקטים בבאר יעקב במחירים שיפתיעו אתכם – למינציה, עץ, עמיד במים ונוספים

✔️ באר יעקבים יקרים, יש לנו בשבילכם הצעות משתלמות על מגוון סוגי פרקט לבית, לדירה, למשרד ועלסק

✔️ מגוון פרקטים למכירה מעץ, למינציה, גושני, תלת שכבתי, פולימרי ונוספים בבאר יעקב עם אפשרות התקנה

✔️ שירות בזמינות גבוהה וייעוץ לבחירת והתאמת פרקט ללא תשלום – צרו קשר לפרטים נוספים >>

✔️ פועלים בכל באר יעקב: צמרות המושבה, נווה דורון, תלמי מנשה, גני מנחם, צריפין, פארק המושבה, שכונת חתני פרס ישראל, חוטר ואזורים נוספים

לייעוץ והצעת מחיר בבאר יעקב התקשרו: 055-9705132

 

מכירת והתקנת פרקטים בבאר יעקב והסביבה - תותח הפרקטים

מכירת והתקנת פרקטים בבאר יעקב והסביבה – תותח הפרקטים

 

פרקט עץ בבאר יעקב – הבחירה הקלאסית

בבואם לברר לגבי פרקטים למכירה בבאר יעקב, תגלו כי קיימים מספר סוגים שניתן לבחור מהם. הסוג הקלאסי הוא פרקט שעשוי מעץ.

פרקט זה מתאים לבתים בעלי מראה כפרי שבהם נעשה שימוש בפריטי עץ מרובים. המראה של פרקט העץ חמים ונעים, הוא מבודד היטב מפני חום וקור ולמעשה מתאים לכל חדרי הבית מלבד חדר הרחצה, שכן פרקט זה רגיש מאוד לרטיבות. עוד מידע כאן

 

פרקט למינציה – תחליף העץ המוביל בשוק

אם ברצונכם להשיג מראה עץ במחיר מוזל, אתם צריכים לרכוש פרקט למינציה. בבאר יעקב ניתן למצוא מספר רב של מתקינים שמציעים את הפרקט הזה, שעשוי מחומר דחוס שמקורו מפסולת בתעשיית הרהיטים כשמעליו מיושמת מדבקה שכוללת הדפסה על פי העיצוב הנבחר.

קיים מגוון רחב של מדבקות שניתן ליישם על גבי הפרקט, כגון כאלה במראה של עץ מלא מכל הסוגים (אלון, אורן, בוק, מייפל, דובדבן) ואף כאלה בצבעי יסוד בסיסיים (לבן, שחור, אדום).

פרקטי הלמינציה מתאימים לשימוש בכל חדרי הבית אך משום רגישותם הרבה למים, הם כלל לא מתאימים לשימוש בחדרי רחצה.

בנוסף, חשוב לדעת כי אם מתכוונים ליישם את הפרקט בסלון, חשוב מאוד לרכוש פרקט למינציה בדרגת שחיקה AC4, שנחשב איכותי וחזק יותר ויהיה מסוגל לעמוד כנגד משקל וגרירת רהיטים כבדים על גביו.

 

פרקט עמיד במים

בבואם להתקשר עם מתקין פרקטים בבאר יעקב, רצוי כי תשאלו אותו לגבי האפשרות של פרקטים עמידים במים. אלו הם הפרקטים הפולימרים. פרקטים אלו אומנם יקרים יותר מפרקטי הלמינציה, אך ניתן להשתמש בהם ולו אף בחדרים הרטובים ביותר בבית כגון חדר הרחצה. הם עמידים לחלוטין כנגד רטיבות, אינם מתנפחים או נרקבים ואף מגיעים בעיצובים נהדרים.

 

טווחי מחירים של פרקטים במועצה המקומית באר יעקב

ספקים רבים מציעים שירותי התקנת פרקט בבאר יעקב. מה שאומר שהתחרות רבה ואתם יכולים לנצל זאת מבחינת מחירים. להלן טווחי המחירים הממוצעים באזור:

  • פרקט עץ – מחיר פרקט בבאר יעקב על טהרת העץ מתחיל מ- 150 שקלים למטר עבור פרקט עץ האלון הפשוט ביותר ומטפס ככל שבוחרים בעץ איכותי יותר. עבור עצים דוגמת בוק ומייפל המחירים יתחילו ב- 200 שקלים למטר ואילו עבור עץ הדובדבן המחיר כבר יקפוץ ל-250 שקלים למטר. קיימת אפשרות להוזיל את המחיר, במידה ובוחרים בפרקט עץ תלת שכבתי, בו רק השכבה החיצונית הינה מעץ מלא.
  • פרקט למינציה – פרקט זה זול משמעותית וניתן למצוא אותו בעלות של החל מ- 53 שקלים למטר + כ- 30 שקלים למ”ר עבור ההתקנה, כולל פאנלים.
  • פרקט פולימרי עמיד במים – החל מ- 100 שקלים למטר כולל התקנה. לפרטים

 

בתותח הפרקטים תוכלו למצוא מגוון סוגי פרקטים בבאר יעקב ואת טווחי המחירים המקובלים באזור זה.

זוהי הדרך הטובה ביותר למצוא פרקטים זולים ואיכותיים ששווה להשקיע בהם את הכסף. לעיתים תוכלו למצוא שם גם פרקט במבצע ולזכות בעסקה משתלמת במיוחד.

 

באר יעקב – מפה: