פרקט באור עקיבא – מגוון סוגי פרקטים להתקנה בבית או בעסק, במחירים אטרקטיביים במיוחד! צרו קשר לקבלת ייעוץ ולהצעת מחיר

מחפשים פרקטים באור עקיבא? אצלנו תמצאו מגוון פרקטים במחירים משתלמים. התקנת פרקט לבית באור עקיבא זוהי דרך נהדרת לעצב מחדש את הבית בקלות ובמהירות ועל הדרך להקפיץ את ערך הנכס שלכם בצורה משמעותית. אז איפה קונים פרקטים באור עקיבא והסביבה? כמה עולה פרקט לבית, ואיך לבחור את הפרקט שמתאים בדיוק לכם? בואו נעשה קצת סדר.

 

פרקטים באור עקיבא – מיטב אנשי המקצוע להתקנת כל סוגי הפרקט

✔️ מגוון עצום של פרקטים איכותיים באזור אור עקיבא – פרקט עץ מלא, למינציה, פולימרי במחירים נוחים!

✔️ שירות אדיב וייעוץ מקצועי לבחירת הפרקט המתאים לבית או לעסק באור עקיבא

✔️ התקנת פרקט באור עקיבא ובנוסף – שירות חידוש או החלפת פרקט קיים 

✔️ המתקינים שלנו מגיעים לכל השכונות באור עקיבא: אורות, היובל, שז”ר, רבין ולכל רחבי העיר

לקבלת ייעוץ אישי חייגו כעת: 055-9705132

 

פרקטים באור עקיבא

פרקטים באור עקיבא – מגוון סוגי פרקטים במחירים מעולים עם או בלי התקנה

 

 

פרקטים באור עקיבא – למה לי פרקט בכלל?

אם תאספו באקראי כמה מעצבי פנים ותשאלו את כולם את אותה השאלה: “מהי הדרך האפקטיבית ביותר לשדרג את מראה הבית, במינימום בלגן והוצאות?” רובם יענו לכם במילה אחת: פרקט. בניגוד למה שנהוג לחשוב – התקנת פרקט בבית זוהי הוצאה זולה יחסית, והשינוי שהיא מחוללת הוא לא פחות ממדהים.

אז נכון שבעבר פרקט היה מוצר יקר לעשירים בלבד, אבל מאז שנכנסו לשוק פרקטים סינטטיים, כל אחד יכול להנות ממגוון רחב של פרקטים בזול באור עקיבא.

 

איך לבחור את הפרקט הנכון?

שוק הפרקטים מורכב ממגוון רחב של פרקטים. לכל חומר גלם יש יתרונות וחסרונות משלו, וכמובן שקיימת סוגיית המחיר. לפני שצוללים לעולם הפרקטים והולכים לאיבוד מהמגוון הגדול, יש כמה שאלות שחשוב שתשאלו את עצמכם:

#1 מה התקציב שלכם? לכל פרקט עלות אחרת, ויש שלקחת בחשבון גם עלויות תחזוקה תקופתיות.

#2 לאיזה רמת שחיקה אתם זקוקים? אמנם פרקט מעץ אמיתי יפה ומרהיב, אבל אם יש לכם בבית ילדים קטנים או בעלי חיים ייתכן שדווקא פרקט למינציה בעל כושר שחיקה גבוה יתאים יותר.

#3 לאיזה עיצוב אתם מכוונים? בסופו של דבר, פרקט הוא אלמנט עיצובי ורובנו בוחרים בו מטעמים אסתטיים. המגוון הקיים יכול לקחת את העיצוב לכל כיוון – מסורתי או מודרני, יוקרתי או חמים – אתם מחליטים.

 

האם פרקט באור עקיבא מעלה את שווי הנכס?

אם אתם מתעניינים במידע על פרקטים באור עקיבא למכירה, בוודאי תשמחו לגלות שלפרקט יש השפעה ישירה על שווי הנכס שלכם. התקנת פרקט נחשבת לשיפוץ קוסמטי פשוט וזול, עם יחס עלות תועלת משתלם במיוחד: החלפת הריצוף לפרקט לבדה יכולה לעלות את שווי הנכס בעד 5%.

 

פרקט למינציה או פרקט מעץ טבעי?

באופן כללי, סוגי הפרקטים מתחלקים לשתי קבוצות עיקריות: פרקטים מעץ טבעי ופרקטי למיניציה (חומר סינטטי דמוי עץ). לכל אחד יש יתרונות וחסרונות משלו:

✔️ פרקט עץ טבעי – פרקט מעץ טבעי משדר איכות ויוקרתיות והוא מצטיין ביכולת הבידוד שלו לחום, לקור ולרעשים. החיסרון של פרקט עץ, הוא המחיר הגבוה בהשוואה לפרקטים אחרים.

✔️ פרקט למינציה – פרקט למינציה מגיע במגוון רחב של סגנונות וצבעים. התקנת פרקט למינציה באור עקיבא מקנה לרצפה מראה אחיד  ובזכות המחיר הזול הא נחשב למתאים לכל כיס. עם זאת, הוא נחשב לפחות יוקרתי מפרקט העשוי עץ מלא, אך עדיין שומר על רמת פופולריות גבוהה בקרב הלקוחות, שרק הולכת ומתרחבת בכל שנה.

 

מחירי פרקטים באזור אור עקיבא

נהוג לחשב את מחירי הפרקטים על פי מטר רבוע. מחירי פרקט באור עקיבא מושפעים ממספר גורמים:

✔️ חומר הגלם

✔️ הכמות המוזמנת

✔️ שיטת ההתקנה הנבחרת

✔️ סוג הגימור

יש לציין, כי עובי הפרקט משפיע גם הוא על המחיר הסופי – ככל שהפרקט עבה יותר הוא עמיד יותר, לכן גם יקר יותר. אחת מהדרכים היעילות לחסוך בעלויות התקנת הפרקט, היא לעקוב אחר מבצעים על פרקטים.

 

פרקטים באור עקיבא לפי סוג הפרקט\ השירותמחיר מומלץ (לא כולל מע"מ והתקנה)
מחיר פרקט עץ לבית באור עקיבאהחל מ - 150 ₪ למ"ר
עלות פרקט פולימרי לאמבטיה בדירה באור עקיבאהחל מ - 100 ₪ למ"ר
מה מחיר פרקט סינטטי באור עקיבא?
החל מ - 53 ₪ למ"ר
פרקט תלת שכבתי באור עקיבא - כמה יעלה?החל מ - 170 ₪ למ"ר (המחיר כן כולל התקנה בסוג הפרקט הזה)
חידוש פרקט קיים באור עקיבאהחל מ - 75 ₪ למ"ר
הדבקת pvc על רצפה באור עקיבאהחל מ - 30 ₪ למ"ר

 

איך לבחור מתקין פרקטים באור עקיבא?

בחירת הפרקט הרצוי היא רק הצעד הראשון במלאכה. אחרי שבחרתם את הפרקט, חשוב לדאוג להתקנה מקצועית. גם הפרקט האיכותי ביותר בעולם לא יחפה על עבודת רשלנית. אז איפה מוצאים מתקין פרקטים מקצועי? טוב ששאלתם – בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. אנחנו בתותח הפרקטים עובדים עם אך ורק מתקינים אמינים, מנוסים ומיומנים.