פרקטים באבן יהודה מכל הסוגים: פרקט פולימרי, פרקט למינציה, עץ מלא ועוד. מיטב מתקיני הפרקטים באזור אבן יהודה

מחפשים פרקט באבן יהודה? בתותח הפרקטים תוכלו למצוא היצע רחב של דגמי של פרקטים במחירים נוחים ומשתלמים. אנו בתותח הפרקטים גאים להעמיד לשירותכם את מיטב מתקיני הפרקטים בישראל לייעוץ, רכישה והתקנה של פרקט באבן יהודה.

 

התקנת פרקטים באבן יהודה – מיטב המתקינים להתקנת כל סוגי הפרקט

✔️ מגוון דגמי פרקט באבן יהודה לבחירה בהתאם לרצונות והצרכים האישיים שלכם

✔️ התקנת פרקטים בבית, דירה או משרד באבן יהודה, חידוש פרקט או החלפת פרקט קיים

✔️ מבחר פרקטים באבן יהודה: פרקט עץ , למינציה, אלון, סינטטי, פולימרי נגד מים ועוד

✔️ מתקינים זמינים להגעה לכל מקום ביישוב אבן יהודה: אביבית, אגמון,

אילת השחר, אגפה, ארז, אשל, ברקן, דגן, האורן, האגוז ועוד 

לייעוץ והצעת מחיר התקשרו: 055-9705132

 

פרקטים באבן יהודה

פרקטים באבן יהודה – מגוון סוגי פרקטים במחירים מעולים עם או בלי התקנה

 

 

להתחדש בפרקט לבית באבן יהודה ממבחר עיצובים

אחת הדרכים הקלות ביותר לחולל מהפך בבית במינימום כסף, היא התקנת פרקט חדש. הפרקט מהווה אלמנט עיצובי על-זמני, שלא מאבד מהפופולריות שלו. פרקטים מגיעים במגוון רחב של צבעים וחומרים, כך שגם אתם יכולים למצוא את הפרקט שמתאים לכם ולתקציב שלכם. אז איך בוחרים בפרקט הנכון, כיצד מתבצעת התקנת פרקט באבן יהודה וגם – כמה עולה פרקט באבן יהודה?

 

פרקטים ביישוב אבן יהודה – למה לכולם יש פרקט פתאום?

אם נדמה לכם שפרקטים הולכים ומשתלטים על הבתים הפרטיים ועל בתי העסק ברחבי העיר באבן יהודה, אתם לא מדמיינים. הפרקט מכניס לבית טאצ’ אירופאי, ויכול לקחת את הקו העיצובי לכיוון מסורתי, יוקרתי מודרני או חם-בהתאם להעדפה שלכם. לפני שבוחרים פרקט, חשוב להבדיל בין חומרי הגלם השונים הקיימים בשוק-לכל בית פרטי או בית עסק יש צרכים ומגבלות משלו שחשוב לקחת בחשבון.

 

סוגי פרקטים מומלצים

כדי לענות על הביקוש המטורף בשוק, יצרני הפרקטים מוסיפים עוד ועוד סוגי פרקטים שמתאימים לכל לקוח ולדרישותיו הייחודיות. רוצים כמה דוגמאות? בבקשה:

✔️ פרקט סינטטי באבן יהודה אם הפרקטים בעבר התבססו על חומרי עץ טבעי בלבד, כיום קיימות בשוק חלופות מעניינות המבוססות על עץ סינטטי. פרקט למינציה הוא אחד מהם. היתרון המובהק של פרקט למינציה זאת העלות שלו, התקנת פרקט למינציה באזור אבן יהודה זולה משמעותית בהשוואה לפרקטים מעץ טבעי, ועדיין משדרת יוקרה ואיכות.

✔️ פרקט אלון – אחד הפרקטים המבוקשים ביותר הוא פרקט עץ אלון. פרקט אלון מתאפיין בנראות טבעית וקלאסית, ולמרות האיכות הגבוהה שלו הוא זול יותר מפרקטים אחרים מעץ. קיים מגוון רחב למדי של סוגי פרקט עץ אלון באבן יהודה – פרקט אלון טבעי, פרקט אלון מעושן, , פרקט אלון מבוקע ואחרים.

✔️ פרקט פולימרי פרקט פולימרי עשוי מחומר דמוי עץ, והוא פופולרי במיוחד בזכות העמידות שלו לנזקי מים ולחות. פרקט פולימרי עמיד לשחיקה ומחזיק לאורך זמן, ואולי בגלל זה התקנת פרקט פולימרי באבן יהודה הפכה למצרך מבוקש כל-כך.

 

פרקט פישבון באבן יהודה

המונח “פרקט פישבון” לא מתייחס לחומר הגלם ממנו עשוי הפרקט, אלא דווקא לצורת ההתקנה של הפרקט, שהופכת לאלמנט עיצובי כשלעצמו. בשיטת פישבון מותקנים הפלאנקים במאונך זה לזה. התוצאה המתקבלת מזכירה אדרת דג (Fish bone), ומכאן גם שמו. התקנת פרקט בשיטת פישבון דורשת מיומנות גבוהה, ולכן חשוב לפנות לאיש מקצוע מומחה.

 

פרקט באבן יהודה בזול – איכות של הביוקר

אולי התרגלתם לחשוב על פרקט כעל מוצר יוקרתי לעשירים בלבד – אבל זה כבר מזמן לא המצב. מחיר פרקטים באבן יהודה נע על טווח, ותלוי בסוג הפרקט שתבחרו. בכל מקרה כדאי להבדיל בין מחיר הוגן ומשתלם לבין מחיר זול להחשיד. אם מישהו מציע לכם פרקט במחיר זול באופן חריג, בהחלט ייתכן שמדובר בזיוף. פרקט מזויף באיכות ירודה לא יחזיק לאורך זמן, ובסופו של דבר תגלו שלא חסכתם בכלל – אפילו להיפך.

 

תותח הפרקטים – מחירים הוגנים בלי להתפשר על איכות

אם החלטתם להוציא את הכסף שלכם על שדרוג הבית או העסק, אתם רוצים לדעת שמדובר בהוצאה חכמה שתוכיח את עצמה לאורך זמן. עם תותח הפרקטים אתם יכולים להיות בטוחים. אנחנו עובדים עם מתקינים מקצועיים ומנוסים, ומספקים לכם שירות אדיב החל מתהליך הבחירה של פרקטים באבן יהודה, ועד לתהליך ההתקנה עצמו. העיקר שתהיו מרוצים. ולראייה, ההמלצות הרבות שקיבלנו משלל לקוחותינו המרוצים.

 

פרקטים באבן יהודה מחיר לפי פרקטמחיר מומלץ - לא כולל מע"מ והתקנה
מחיר פרקט עץ טבעי באבן יהודההחל מ - 150 ₪ למ"ר
עלות של פרקט במבוק באבן יהודההחל מ - 270 ₪ למ"ר
כמה עולה פרקט תלת שכבתי באבן יהודה?החל מ - 170 ₪ למ"ר
מחיר פרקט למינציה באבן יהודההחל מ - 53 ₪ למ"ר
כמה עולה לחדש פרקט באבן יהודה?החל מ - 75 ₪ למ"ר
התקנת פרקט פולימרי לבית מחיר למטר רבוע מחיר באבן יהודההחל מ - 100 ₪

 

אני מעוניין בהתקנת פרקט באבן יהודה. מה השלב הבא?

אנחנו אוהבים את הגישה! באבן יהודה קיימות חנויות פרקטים, טובות יותר או פחות, זולות יותר או פחות. אנו בתותח הפרקטים מבטיחים אספקה מהירה ושירות אמין, מבחר פרקטים באחריות, ביניהם גם פרקטים זולים באבן יהודה והסביבה המידית.

מה שבטוח הוא שמתקיני הפרקטים שלנו אבן יהודה ואזור השרון ידאגו לספק ולהתקין אצלכם פרקט איכותי בהתאם לצורך ולתקציב שלכם

צרו איתנו קשר לקבלת מידע נוסף וייעוץ אישי. תוכלו לעשות זאת באופן טלפוני או על ידי השארת פרטים בטופס שבצד הדף הזה ממש. מחכים לשמוע מכם ולספק לכם שירות איכותי, אדיב ומקצועי.