תותח הפרקטים באור יהודה מביא לכם ריצוף פרקט עץ, למינציה, נגד מים ונוספים – מכירה והתקנה של פרקטים בכל רחבי אור יהודה – סוגים רבים לבחירה ומחירים אטרקטיביים במיוחד

כשמחפשים מקום לרכוש דרכו פרקטים באור יהודה, יש רק אפשרות אחת שכדאי לשקול – תותח הפרקטים. בכך תבטיחו לעצמכם פרקטים איכותיים שיחזיקו כחדשים לאורך שנים ותקבלו תמורה מלאה לכסף שלכם. במקום לחפש חנות פרקטים באור יהודה – המתקינים שלנו יגיעו עד אליכם ויבצעו את עבודה על הצד הטוב ביותר. להלן סקירת האפשרויות שתוכלו לבחור מהן ושיקולי הבחירה השונים.

 

פרקטים באור יהודה במחיר יוצא דופן – למינציה, עץ, תלת שכבתי ונוספים

✔️ תושבי אור יהודה יקרים, יש לנו בשבילכם הצעה שלא תוכלו לסרב לה על מגוון דגמי פרקט

✔️ התקנת ריצוף פרקט באור יהודה והסביבה – למינציה, גושני, תלת שכבתי, פולימרי, נגד מים ונוספים

✔️ זמינים מסביב לשעון לייעץ ולסייע לכם לבחור את הפרקט שמתאים לכם – צרו קשר למידע נוסף >>

✔️ פועלים בכל אור יהודה: שכונת רמת פנקס, נווה סביון, האקדמאים, קרית גיורא, נווה רבין ונוספות

לייעוץ והצעת מחיר התקשרו: 055-9705132

 

תותח הפרקטים - מכירה והתקנה של פרקטים באור יהודה והסביבה

תותח הפרקטים – מכירה והתקנה של פרקטים באור יהודה והסביבה

 

פרקטים למכירה באור יהודה – אילו סוגים תוכלו למצוא?

בבואכם לבחור פרקט לבית שלכם באור יהודה תגלו כי ניצבות בפניכם 3 אפשרויות מרכזיות:

✔️ פרקט עץ – זהו פרקט עץ טבעי לחלוטין שמגיע בשכבה אחת של עץ גושני מלא או לחלופין, בשלוש שכבות, כאשר השתיים התחתונות עשויות מסנדוויץ’ איכותי ואילו העליונה מעץ גושני. עבור מקומות קרים, מומלץ לבחור בפרקט הרב שכבתי, שעמיד יותר בפני תנודות טמפרטורה.

✔️ פרקט למינציה – זהו פרקט סינטטי שעשוי מ-HDF כשעליו מדבקה מנויילנת שקובעת את העיצוב. סוג זה של פרקט מתאים לכל בית, כאשר ניתן לבחור מבין מגוון רחב מאוד של דגמים, סגנונות ועיצובים.

✔️ פרקט עמיד במים – זהו עוד סוג של פרקט למינציה, אך הוא עשוי מפולימר מיוחד שעמיד לחלוטין כנגד מים. מסיבה זו הוא מתאים ליישום גם בחדרים “רטובים” כגון המקלחת והמטבח ואף בחדר הילדים ששם נוטים להישפך דברים על הרצפה. עוד מידע כאן.

איזה פרקט כדאי לכם לבחור? ובכן, פרקטי העץ אומנם נראים נהדר, אך יש לקחת בחשבון כי הם יקרים יחסית וגם רגישים מאוד למים. פרקטי הלמינציה הינם זולים יותר, מה גם שניתן לקבלם בעיצובי דמוי עץ ובכך להרוויח מכל הכיוונים – גם מראה עץ מיוחד וגם מחיר מצויין.

 

כיצד בוחרים פרקט למינציה בעיר אור יהודה?

כמו שבוודאי הבנתם, הביקוש לפרקטי למינציה רק הולך וגובר עם הזמן וזאת בשל מגוון היתרונות שהם מציעים. יחד עם זאת, חשוב לשים לב למספר קריטריונים לפני הרכישה ולא לרכוש באופן אוטומטי:

  • עובי הפרקט – ככל שהפרקט עבה יותר, כך הוא איכותי וחזק בהתאם. למעשה, כל מתקין פרקטים באור יהודה שמכבד את עצמו, אמור להציע לכם אך ורק פרקטים בסטנדרט של 8 מ”מ ומעלה.
  • דרגת השחיקה (AC) – ערך שנועד להעריך את עמידות הפרקט מבחינת הנחת משקל כבד וגרירת חפצים מעליו. עבור בתי מגורים יש לבחור בפרקטים ברמת שחיקה של AC3. רמה גבוהה יותר מתאימה לשטחי ציבור דוגמת חנויות ומרכזי קניות.
  • דחיסות – ככל שלפרקט תהיה דחיסות רבה יותר, כך הוא יהיה חזק ועמיד יותר כנגד מים. הפרקטים האיכותיים ביותר מהבחינה הזאת הם אלו האירופאיים ובעיקר הגרמניים והבלגיים.

 

מחיר פרקט באור יהודה

העלות של רכישת פרקט באור יהודה הינה דבר שנקבע על פי סוג הפרקט ואיכותו, המותג שלו, מוניטין החברה המתקינה ושנות האחריות שתקבלו. להלן טווחי מחירים של פרקטים לפי סוג:

  • פרקט למינציה איכותי – החל מ-53 שקלים למטר (AC3).
  • פרקט למינציה חזק (AC4) – החל מ-65 שקלים למטר.
  • פרקט למינציה עמיד במים – החל מ-100 שקלים למטר.
  • פרקט למינציה קרונו (עם מנגנון חיבור קפיצי, תוצרת גרמניה) – החל מ-80 שקלים למטר.
  • פרקט עץ – החל מ-150 שקלים למטר עבור עץ גושני אלון והחל מ-270 שקלים למטר עבור עצי הדובדבן או הבמבוק היוקרתיים.

 

התקנת פרקט באור יהודה – חפשו את המבצעים

חשוב לדעת כי ניתן למצוא גם פרקטים בזול יותר מאשר המחירים שהוזכרו לעיל, בעיקר לפני תקופות החגים שבהן נהוג לצאת בפרסומים על פרקטים במבצע. גם בחברת תותח הפרקטים תוכלו למצוא את אותם מבצעים ורצוי כי תבדקו על כך לפני בחירתכם בפרקט מסוים.

 

אור יהודה – מפה: