אתם דורכים עליה, יושבים עליה והיא גם תורמת לחלל שלכם עיצובית בצורה משמעותית. הרצפה בבית או במשרד יכולה מצד אחד להיות מרוצפת באריחים סטנדרטים, איך היא גם יכולה להיות מקושטת על ידי פרקט מרהיב שיתקין לכם מתקין פרקטים מומלץ בגבעת שמואל.

אנו מבצעים התקנות בכל השכונות בגבעת שמואל, כולל רמת הדר, פרדס רוזנבלום, רמת הדקל וגיורא. מחפשים התקנה של פרקט זול? תותח הפרקטים מתייצב!

 

התקנת פרקטים בגבעת שמואל והסביבה במחירים מעולים!

* תושבי גבעת שמואל, יש לנו הצעה משתלמת עבורכם – חושבים לעבור לפרקט? המשיכו לקרוא

* בחרו ממגוון דגמי פרקטים – עץ, למינציה ונוספים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

* אספקת והתקנת פרקטים לדירה, לבית, למשרד, חנות, בית ספר או סטודיו בגבעת שמואל בזול

* מגיעים לכל השכונות: גיורא, השחר, רמת אילן, רמת הדקל, רמת הדר, השכונה הוותיקה ועוד

לפרטים מלאים: 055-9705132

 

פרקטים בגבעת שמואל במחיר זול

 

בלי אבק ופסולת: מדביקים את הפרקט

פרקטים בגבעת שמואל למכירה מותקנים אצלכם בסופו של דבר. אנו עושים שימוש בכמה טכניקות שונות, כאשר הטכניקה הפופולארית ביותר והמומלצת ביותר היא שיטת ההדבקה.

היתרון הבולט של השיטה הזו הוא שאין כל צורך לפרק את האריחים הקיימים בבית שלכם. המשמעות היא שמדובר על עבודה קצרה יותר, תוך שהבית שלכם לא צריך להתמלא בכמויות אדירות של פסולת ואבק. מעבר לכך, מדובר על עבודה זולה יותר, שכן היא אינה כוללת שלבים מקדימים.

 

פרקט למשרד בגבעת שמואל: תחזוקה קלה משתוכלו לדמיין

פרקטי עץ המיועדים למשרד או פרקט לחנות, לא תורמים לכם אך ורק עם נראות מרהיבה וייחודית, אלא שהם גם תורמים בכל הקשת הפונקציונאלית. כך לדוגמא, עם ניקיון ותחזוק הפרקט. כידוע, ניקוי של אריחים יכול להיות מאד סבוך, בעיקר בשל העובדה כי יש צורך בכמויות אדירות של מים לטובת הניקוי. בעת שמותקן אצלכם פרקט, כל הנדרש מכם הוא להרטיב סמרטוט רצפה פשוט עם מעט מים, ולהעביר אותו על הפרקט בצורת ניגוב.

 

פרקט למינציה בגבעת שמואל לחדרי הילדים: חגיגה של צבע!

החלטתם לשדרג את חדר הילדים שלכם? התקנת פרקטים בגבעת שמואל מתאימה גם לחדרי הילדים. במקרה של חדרי ילדים אנו ממליצים באופן חד משמעי על פרקט הלמינציה, מכל הסיבות. הסיבה הראשונה היא העמידות: פרקט מתועש הינו עמיד יותר, כך שאין כל חשש לנזק לפרקט בעקבות נפילה של חפצים ומשחקים. הסיבה השניה היא כמובן הסיבה העיצובית: אם תרצו לשלב פרקט ירוק, סגול או כחול בחדר הילדים – תוכלו לעשות זאת!

 

מחיר התקנת פרקט בגבעת שמואל: איזו התקנה זולה יותר?

אם אתם מחפשים פרקטים במבצע גבעת שמואל, דעו כי עכשיו מצאתם! עלות ההתקנה שלנו הינה נוחה ומתאימה לכל כיס, כך שאין באמת סיבה להמתין לפרסומים על מבצעים. אנו שמחים להציע מחיר פיקס לכל הלקוחות שלנו – הפרטיים והעסקיים, כאשר אנו שמים את הדגש על מחיר שקוף, נוח והוגן.

 

פרקט בגבעת שמואל - מחירים מוערכיםמחיר משוער (לא כולל מע"מ והתקנה)
פרקטי למינציה בגבעת שמואל
סוג הפרקט הנפוץ ביותר בישראל
החל מ-53 ₪ למ"ר
פרקט לדירה, בית, בית ספר, חנות או משרד בגבעת שמואל
מבחר רחב של פרקטים במחיר זול למטר
החל מ-53 ₪ למ"ר
פרקט נגד מים
- גבעת שמואל

כבר לא צריך לפחד ממים פלוס פרקט
החל מ-86 ₪ למטר
פרקטי עץ גבעת שמואל
פרקטים איכותיים יותר מעץ טבעי שמחירם גבוה יותר
החל מ-159 ₪ למ"ר
פרקט פולימרי בגבעת שמואל
מגן בצורה טוטאלית מפני מים
החל מ-88 ₪ למ"ר

 

כידוע, השימוש בחומרים טבעיים תמיד יקר יותר, וכך גם עם פרקט העץ. על כן, אם אתם מחפשים אחר האופציה הזולה יותר, דעו כי פרקט הלמינציה מעניק לכם את היתרון הכלכלי. פרקט העץ הינו יקר יותר, אך גם חשוב לזכור כי לא ניתן להתחרות עם נראות של עץ אמיתי, כך שהתוצאה הסופית מרשימה יותר.