רוכשים פרקט בעיר ראשון לציון בתותח הפרקטים

בתותח הפרקטים תוכלו למצוא מגוון רחב של פרקטים – החל מפרקט למינציה ועד לפרקט עץ מלא ופרקט עץ העמיד בפני מים. אנו מציעים ללקוחותינו מאות דוגמאות וסגנונות שישדרגו את דירתכם בצורה משמעותית. פרקטים בראשון לציון רוכשים בתותח הפרקטים ומקבלים שירות מלא הכולל ייעוץ בבחירה והתאמת הפרקט לחלל, מוצר איכותי ומובחר והתקנת פרקט בראשון לציון.

 

התקנת פרקט בראשל”צ במחיר אטרקטיבי – מבצע לזמן מוגבל!

◄ פרקטים בראשון לציון מכירה, התקנה וחידוש של פרקטים במגוון דגמים

◄ פרקטי למינציה בראשון לציון + פרקטי עץ (דובדבן, במבוק, בוק, אלון, מייפל ועוד)!

◄ פרקטים עמידים במים, פולימרים, לבית, למשרד ולעסק!

◄ מגיעים לכל בית או דירה בראשל”צ: הרקפות, נרקיסים, הראשונים, רמז, רמב”ם, נווה ים +++

מס’ טלפון להזמנת פרקט בראשל”צ והסביבה: 055-9705132

 

פרקטים בראשון לציון בזול! מחיר מבצע

פרקטים ראשון לציון – תותח הפרקטים

שדרוג מראה הדירה או המשרד בזכות התקנת פרקט בראשון לציון

הפרקט מוסיף המון למראה הדירה ובאמצעותו אפשר לגרום לדירה פשוטה לקבל מראה יותר קלאסי או מראה חמים וביתי. כנ”ל לגבי פרקט למשרד או לעסק. הפרקט שימושי ונוח מאוד וניתן להתקין אותו גם בבתי עסק כמו מרפאות, חדרי כושר, משרדים וכדומה. הפרקט הנמכר ביותר הינו פרקט למינציה בראשון לציון. פרקט למינציה זהו פרקט בעל מראה דמוי עץ אך הוא עשוי מחומר סינטטי והלקוח יכול לבחור מבין מאות דוגמאות וצבעים. פרקט למינציה מותקן במהירות ובאופן קל ונוח, מתאים לכל חדר וחלל ומשנה באורח פלא את המראה המיושן והמשעמם של הרצפה.

 

פרקטים למכירה בראשון לציון – תותח הפרקטים

אנו עובדים בכל חלקי הארץ ומספקים פרקטים למכירה גם בעיר ראשון לציון. בנוסף לפרקט הלמינציה אנו מספקים גם פרקט מעץ מלא הנחשב לפרקט איכותי ויוקרתי, פרקט עמיד במים שניתן להתקין בחדרי אמבטיה ומטבחים, דק למרפסות וכדומה. בין הדוגמאות הרבות ישנם גם פרקטים במבצע ראשון לציון. לקוחות המחפשים פרקט בזול בראשון לציון יוכלו למצוא זאת אצלינו ואנו נדאג להתאים בעבורם את הפרקט הרצוי במחיר נוח וידידותי לכל כיס.

 

כמה עולה פרקט בעיר ראשון לציון?

מחיר פרקט בראשון לציון תלוי בעיר בסוג הפרקט ובדוגמה שבחרתם. הדוגמאות הסטנדרטיים נחשבים לזולים יותר ולמעשה הם גם הכי פרקטיים ושימושיים. מחיר הפרקט משתנה מסוג אחד לאחר וגם תלוי בגודל החלל אליו הפרקט נרכש. אנו מבטיחים לדאוג להתקנת פרקט בראשון לציון באופן מקצועי ומתחייבים על פרקטים זולים בראשון לציון אך איכותיים ובעלי דרגת שחיקה גבוהה. התקנת הפרקט אורכת מספר שעות בלבד כשבסוף ההתקנה תוכלו לחזור אל הדירה ולשגרת היום יום.

מחירי פרקטים - ראשון לציוןמחיר מומלץ (המחיר לא כולל מע"מ והתקנה)
התקנת פרקט למינציה בראשון לציון
הפרקט המבוקש במחיר הזול בישראל
החל מ-53 ₪ למ"ר
פרקטי למינציה קרונו באזור ראשל"צ
פרקטים גרמניים באיכות גבוהה
החל מ-85 ₪ למטר
פרקט נגד מים כמה עולה
פרקט עמיד במים למגוון שימושים
החל מ-88 ₪ למטר
פרקט עץ
רק לבחור סוג עץ ואנחנו דואגים לשאר
החל מ-154 ₪ למ"ר
פרקט פולימריהחל מ-62 ₪ למ"ר

 

מדוע לפנות לתותח הפרקטים?

מבין כל בתי העסק המייבאים פרקטים אנו מתחייבים על שירות מקצועי ואמין. יש ברשותינו המון סוגים ודוגמאות, תוכלו לבחור את מה שמתאים לכם ולהנות מן הפרקט לאורך שנים. התקנת הפרקט בראשון לציון נעשית באופן מקצועי ומוקפד ואנו שמים דגש על שביעות רצון הלקוח. מובטחת לכם חווית קנייה וסיפוק רב מן המוצרים שלנו.